En ball okuyucular;
Hepinize upuzun bir aradan sonra merhaba!
Arkadaşlar hikayeye verdiğim ara çok fazla oldu ve sizi unutmuşum gibi hissettirmiş olmalıyım size bunun için üzgünüm öncelikle.
Bu kadar uzun bir aranın iki önemli sebebi var,bana hak vereceğinize eminim.
Lise son sınıf öğrencisiyim ve bir sınava girmem gerekiyor bildiğiniz üzre.
Sınavıma 2 gün kalmışken biraz da dertleşmek istiyorum aslında sizlerle .
Öncelikle on ikinci sınıfta bu kadar zorlanacağımı asla düşünmezdim ama hem psikolojik hem de mental olarak tahmin ettiğinizden çok zor bir yıl geçiriyorsunuz.
Hatta ben doğduğumdan beri sınava hazırlanıyormuş gibi hissediyorum kendimi..
Abartmayı hiç sevmem .d
Yani kısacası gerçekten yaşayınca anlıyorsunuz çalışmasanız sadee yatsanız bile üzerinizde sınavın ağırlığı oluyor,çok zor dönem.
Gelelim yapmayı düşündüğüm,tabi siz isterseniz,en büyük değişikliğe!
Arkadaşlar ben bu hikayeyi geçen yıl yazmaya başlamıştım.Evet çok heyecanla yazıyordum hala benim için çok önemli fakat böyle genel bir taslak çizip ona yazıp devam etmedim,bölüme göre elimden geldiğince heyecanlı yazmaya alışıyordum.
Yani kafamda belirli bir olay örgüsü yoktu.
Ve sınava giriyorsun da hiç mi boş vaktin olmadı sorusunun cevabı tam olarak burda.
Açıkçası yazmakta olduğum öykü dilediğim kadar heyecanlı veya farklı gelmemeye başladı aradan zaman geçince.
Bazen dün yaptığımız şey bile saçma geliyor beni anlayacağınızı umuruyorum..
Bu yüzden şimdi size bir teklif sunacağım.Tamamıyla sizin kararınıza uyacağım.
Arkadaşlar sizce sizi asla çok bekletmeden yani normal hikaye seyrinde ama daha farklı daha sürükleyici daha üzerine düşünülmüş yeni bir hikayeye mi başlamalıyız?
Amacım sadece burda sağlam bir şey oluşturmak ve sizin daha mutlu olmanız.Yine genç kurgu olacak yine size hitap edecek bir şey olacak elbette.
Ama sizi daha çok kendine çeken farklı bir kitap olsun istiyorum.Çünkü benim yazdığım içerikle birçok kitap bulabiliriz bu platformda hepinizin bildiği gibi..
Dediğim gibi kesinlikle size uyacağım.
Eğer hayır burdan devam et biz alıştık buraya derseniz de elimden geldiğince çok şey katarak bu hikayeye devam edeceğimden emin olabilirsiniz.
Dediğim gibi bir yıl kadar az bir zaman geçse bile artık hikayem basitmiş gibi geliyor.Mesela en basitinden başlığımızı ele alalım:
Gayet boş bulunmuş bir başlık gibi değil mi sizce de?
Kitaba birçok kişinin ön yargıyla bakmasını bile sağlayabilir hatta.
Çok konuştum biliyorum ama dertliyim işte .d
Daha güçlü yeni bir başlangıç mı,yoksa küllerimizden doğmak mı seçim tamamen sizin..
Kendimi çok boş yapmış gibi hissettim,iki cümleyi bir araya getiremedim biliyorum .d
Ama yorgunum inanın bana,fazlasıyla :)
Bana destek olun arkadaşlar,hatta ailem olun çünkü siz varsanız ben varım ve gerçekten hiç kimse okumasa bile bu kitabı devam ettireceğim asla yarı yolda bırakmak istemem kimseyi.
Sizi seviyorum :)
Sınavım için güzel dileklerinizi de yorumlara ekleyiverin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
Fiksi RemajaEski bir hatasından dolayı okulunu değiştirip kurtulmak isteyen Arya'nın yeni okulunda neler dönüyor? Yoksa bu yağmurdan kaçarken doluya tutulmak mı? Hiç sıkılmadan okuyacağınız bir maceraya birlikte atılalım :))