Yeni Okul (2)

10.7K 455 52
                                    

Multi yine Doruk Karahan *-*

Az önce yaşadığım olayın gerginliğiyle sırada otururken içeri bayan bir öğretmen girdi.Selam verdikten sonra hemen oturup yoklamayı almaya başladı.Tam o sırada içeri birisi girdi.

Kafamı kaldırıp kim olduğuna baktığımda internet sitesindeki o mavi gözlü çocuk olduğunu gördüm.Çocuk benim olduğum sıraya doğru yürürken bu sıranın onun olmaması için dualar ediyordum ama oturduğum yere gelince duraksadı ve beni baştan aşağı kötü bakışlarıyla süzdü.

Ben beni sıradan kaldırmasını beklerken yanımdan geçip arkada başka bir yere oturdu.Bunun üzerine bizi pür dikkat izleyen sınıfta fısıldaşmalar başladı.Ne oluyordu böyle?

Ben bunu anlamaya çalışırken hoca yoklamaya devam etti.En sonunda benim ismimi görünce durdu ve:

''Arya Dinç.Yeni misin?''diye sordu hiç sevecen olmayan bir tavırla.

Sadece ''Evet,hocam'' demekle yetindim.Bana son bir kez baktı ve ''İyi,otur.'' dedi ama ben olduğum yerde kalmıştım.

Bu tavır da neydi?Bu kadına bir öğrenciyle düşmanmış gibi konuşulmadığını biri öğretmeliydi.

Sinirle havaya bakıp yerime oturdum.Daha ilk günüm ve ilk dakikam olmasına rağmen okul berbat ilerliyordu.

Süper!Kadın yoklama bittikten sonra arkasına yaslanıp telefonuyla oynamaya başladı.Etrafımdakilerin konuşmalarından Girişimcilik hocası olduğunu duymuştum ve anlaşılan her dersinde böyle oturup,boş bırakıyordu.

Çok sıkılmıştım ama sıkıntının da ötesinde kendimi sinirli hissediyordum.Buradaki herkes böyle sinir bozucuydu sanırım.

Yani benim yeni okulumda mutlu olma hayallerim suya düşmüştü.Aylin'i de daha şimdiden özlemiştim.

Her şey Anıl yüzündendi.O olmasaydı şimdi eski okulumda eski arkadaşlarımla olmaya devam ederdim.Anıl'dan nefret ediyordum.Bunları düşündükçe daha da kötü hissettmeye başladım.

Kafamı kaldırıp sıkıntıyla nefes verdim ve o çocukla göz göze geldim.Bunu görünce hemen gözlerimi başka yere çevirdim.

Neden böyle olduğunu bilmiyordum ama heyecanlanıyordum.Sonra ilk kez gördüğüm biri olduğu için böyle hissettiğimi düşündüm saçma olsa da.

Daha dersin yarısına yeni gelmiştik.Sıkıntıdan patlamak üzereyken yan tarafımdan gelen sevecen bir sesle tüm düşüncelerimden sıyrıldım.Siyah saçlı beyaz tenli ve oldukça sempatik görünen bir kız:

''Merhaba,Nur ben.Sende Arya'sın değil mi?'' dedi.Bu içten tavrına karşılık''Evet,memnun oldum.'' diyerek gülümsedim.

''Senin gelmene en çok sevinen benim sanırım.Çünkü hiç kafama göre biri yok ve senle iyi anlaşacağımızı hissediyorum" dedi.

Bende ''En çok mu bilemiyorum ama tek sevinenin sen olduğuna eminim'' diyerek takıldım.

Kıkırdadı ve ''O sabahki tartıştığın kız Didem.Hayatımda tanıdığım en kibirli ve kıskanç insandır.Her zaman ilgi odağı olmak ister ve ulaşılmaz olduğunu düşünür.''dedi.

''Öyle biri olduğunu az çok tahmin edebiliyorum.İlgi çekmek istemese okula boya küpü gibi gelmezdi'' dediğimde yine içten bir şekilde gülümsedi bende ona eşlik ettim.

Çok sevecen biriydi kanım hemen ısınmıştı.Sonunda iyi bir şey olmuştu.Nur anlatmaya devam etti.''Şuan yerinde oturduğun kişi de Doruk Karahan.'' derken sesi ve yüz ifadesi değişmişti.

Hülyalı bir şekilde konuşuyordu ve gözünü bir an olsun o çocuktan ayırmıyordu.

Sonunda gözlerini çekmeyi başarıp bana baktığında''Okuldaki tüm kızların hayalidir ama kimseye yüz vermez.Yani ben bugüne kadar kızlarla takıldığını hiç görmedim.Dediğim gibi herkesin hayalidir ama bir o kadar da kabusudur.Yanına yaklaşmaya kimsenin cesareti yoktur.Biraz belalı bir tip anlayacağın.''

''Peki o çocuk sınıfa geldiğinde neden herkes bana bakıp fısıldaştı?'' diyerek aklımdaki soruyu dile getirdim.

Nur hemen''Doruk kimseye tolerans tanımaz.Seni kaldırmadığına şaşırdılar.Gerçi buna ben bile şaşırdım.'' diye beni cevapladı.

''Yeni olduğum içindir.'' dediğimde olabilir anlamında başını salladı.Nur hala Doruk'a kaçamak bir şekilde bakıyordu.

Biraz sessizliğin ardından ''İyi de o Didem denen kız neden bana taktı daha ilk kez karşılaştık?'' diye sorduğumda Nur

''Dedim ya o çok kıskanç biridir.Seni gören birinin ne kadar güzel ve sempatik olduğunu anlaması pek zamanını almaz.'' dedi.

''Ahh!Saçmalama Nur abartıyorsun'' deyip kıkırdadım.O da benimle birlikte güldü.Aklımdaki tüm soruları sorararak Nur'un başının etini yemeye kararlıydım.

''O da mı şu Doruk denen çocuğa aşık?'' dediğimde Nur ''Aaa o ne demek öyle Arya?'' deyip yalandan gücenmiş gibi yaptı ve ''O herkesin aşık olduğu bir çocuk ama Didem herkesten farklı ve mükemmel olduğu için ona bakmaz''dediğinde bu tepkisine karşılık kendimi tutamayıp bir kahkaha attım.

Sanırım biraz sesli olmuştu birkaç kişi dönüp bana bakmıştı.Onların arasında Doruk da vardı.Utançtan hemen yanaklarım kızardı ve önüme döndüm.Gün boyunca Nur ile birlikteydim.

Onu çok sevmiştim.Bana okulun bilmem gereken bazı yerlerini gezdirmişti.En son ders de bitti ve okuldan çıktık.Beni yine babam alacaktı.Nur bana her zamanki heyecanıyla bir şeyler anlatırken birden susup bir yere odaklandı.Baktığı yere baktığımda Doruk'u izlediğini gördüm.

Dayanamayıp''Onu çok mu seviyorsun?'' diye sordum.Anında kafasını bana çevirip''Imm..Yok canım sadece şey.. Herkes gibi biraz sempati duyuyorum o kadar'' deyip başını önüne eğdi.

Cevap vermedim babam gelmişti Nur'la vedalaştım ve arabaya bindim.Yol boyunca Nur ve Doruk aklımı kurcaladı.

İlk günüm kötü başlasa da sonra sakin geçmişti ama şuan bunları düşünürken kendime geldim ve saçmaladığımı fark ettim.Ayrıca o çocuğun egoistin teki olduğuna emindim.

Yok hiçbir kızla konuşmazmış sempatikmiş falan.Yani sanki çok mu yakışıklıydı?

Maalesef,evet!

--BÖLÜM SONU--

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin