Arkadaşlar öncelikle bunu bölüm sanan herkesden özür diliyorum ama bir şey paylaşmam gerek sizlerle.
Evet bir kitap yazmaya başladım ve tabiki beğenilmesini,sevilmesini istiyorum herkes gibi.Çok minik de olsa şurada kitabımı okuyan insanlar ve ben o insanlara minnettarım.Gerçekten çok seviyorum sizi.💙
Elimden hgeldiğince hikayeye bölüm de atmaya çalışıyorum ama hikayeme özenti denilmesi beni fazlasıyla kırıyor arkadaşlar.Bana bölümler kısa diyen de oliyor,noktalama işarrtlerine dikkat et diyen de bunlar beni çok mutlu ediyor açıkçası.Zaten siz bunları söylediğinizde düzeltebilirim ancak.😊
Ama o kadar hevesle,yeni şeyler üretmeye çalışarak bazen birkaç gün boyunca nasıl daha güzel olabilir diye düşünüyorum.Bunun sonucunda aldığım yorum ise kitabımın özenti olması.Hangi kitaba ne konuda özendiğimi bana açıklar mısınız,lütfen?
Belki kelimelerle ifade edememişimdir ama bu insanı çok çok üzüyor.Bazı konularda benzerlikler tabi ki olabilir ama hiçbir kitaba özenmedim,özenmeyeceğim.
Kitabımı özenti olduğunu düşünen ya da beğenmeyen herkesin okumama gibi bir şansı var.Önemli olan okurken eğlenmeniz,heyecanlanmanız bence.
Dediğim gibi kitabın ÖZENTİ olduğunu düşünen arkadaşlar okumayabilirler.
Benim öyle boştan yere çok okuyucum olmasına gerek yok beni seven insanlar olsun yeter.
Tekrar söylüyorum ben her türlü eleştiriye açığım.Hatta beni eleştirin ki yanlışlarımı bileyim ama ben gece gündüz uğraştığım,emek verdiğim şeye özenti kelimesini kabul etmiyorum..
Bu bir çesit sitemdi sadece.Bölüm sananlar varsa tekrar özür dilerim.
Sizi gerçekten çoooook seviyorum.İyi ki varsınız.💙💙😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
Teen FictionEski bir hatasından dolayı okulunu değiştirip kurtulmak isteyen Arya'nın yeni okulunda neler dönüyor? Yoksa bu yağmurdan kaçarken doluya tutulmak mı? Hiç sıkılmadan okuyacağınız bir maceraya birlikte atılalım :))