Седмицата мина бързо. С Блеър бяхме постоянно заедно и станахме много близки. Един път излязохме с Алекс. Той е много забавен и мил, няма нищо общо с брат си. Избягвах Хари, но съм измислила как да му отмъстя на партито, сигурна съм, че ще е там. Той си мисли, че може да си играе с мен, че съм една от курвите му. Да, ама не е познал!!
С Оливър се разбрахме да ме вземе в седем и трябваше да побързам да се оправя, че пак ще закъснея. Облякох сива прилепнала рокля и си обук черни обувки на високи токчета. Изправих косата си и направих плитка от едната страна. Този път си сложих малко повече грим. Трябваше да изглеждам секси, за да може планът ми да проработи.
Точно в седем Оливър ми писа да слизам. Погледнах се за последно в огледалото и слязох долу.
- Лол, изглеждаш зашеметително, Ашли. - каза Оливър.
- Благодаря! - изчервих се. Той ми отвори вратата на колата, за да се кача. Колко е мил. Почти не си говорихме по пътя и двамата се притеснявахме.
Когато пристигнахме видях, че Блеър ме чакаше отпред. Имаше толкова много хора. Още не съм влязла, а започвах да се задушавам. Блеър скочи на врата ми да ме прегръща.- Ашли, усмихни се малко. Дошла си тук да се забавляваш. - скарами се. - Хайде да влизаме,че замръзвам.
- Винаги ли е толкова луда? - попита Оливър в ухото ми.
- Да.. Все още не съм я виждала пияна, но не е късно. Не искам да знам тогава каква е. - засмяхме се и двамата. Къщата беше препълнена, как мразех миризмата на пот и алкохол.
Оливър ми подаде чаша с водка и сок. Попринцип избягвах да пия, но бях много притеснена и трябваше да се отпусна.- Ашли, разбрах, че си от Манчестър. Защо се премести? - попита Оли. Не исках да отговарям на този въпрос.
- Майка ми почина и трябваше да дойда при баща ми, заедно с брат ми.
- Съжалявам. - стана му неудобно, че ме е попитал.
- Няма проблем. - усмихнах се леко.
- Искаш ли да отидем при другите? - той посочи групата, която стоеше на дивана. Там бяха Блеър,Тейлър, Луи,две момчета, които не познавах и Хари, който се натискаше с някаква русокоска.
- Добре, хайде. - посмихнах се многозначително. Сега ще види къдрокоското.- Какво правите ? - попита Оливър.
- Говорим си, чудим се на какво да играем. Някакви предложения? - попита непознатото момче.
- Хайде на истина или предизвикателство. - предложи Тейлър.
- Оо, моля те, някой играе ли още тази тъпа игра..- изсмях и се аз.
- Тогава ти предложи нещо, умнице. Кой изобщо не покани. - идиотка. Не я понасях.
- Добре.. хайде да се обзалагаме. Всеки ще предизвиква някой да направи нещо, а другите ще залагат дали ще го направи. - предложих.
- Съгласни сме! Да започваме. - плесна с ръце Луи. Блеър изглеждаше много доволна, че Луи ѝ обръща внимание. Оливър започна.
- Луи, предизвиквам те да събличеш блузата на Блеър и да и направиш смучка на корема. Всички казаха, че ще го направи. Би стоеше с широко отворени очи и не знаеше какво да направи.
- Хах, това ли измисли, Оли.. Гледай само. - той го направи, без да му мигне окото, а Блеър се изчерви. За първи път я виждах притеснена. Половината се изредиха. Курвата на Хари остана почти гола, не че имаше много дрехи по себе си. Тейлър се натискаше с Оливър и Адам, май така се казваше другото момче. Мамка му сега дойде моя ред.
- Ашли, искам да танцуваш в скута на Хари. - каза злобно Тейлър. Тя искаше да се изложа, защото си мислеше, че ще откажа.. Плана ми за отмъщение на Хари не беше точно това, но така ще стане още по-добре. Не чух на какво заложиха. Тръгнах към Хари много бавно и го гледах право в очите. Ако знаеше какво съм му подготвила.
Леко танцувах около него. Седнах отгоре му и го бутнах назад. Започнах да се движа в такта на музиката като понякога се отърквах в члена му. Той ме изпиваше с поглед, очите му бяха придобили черен цвят. Докато танцувах почти не си наврях гърдите в лицето му. Леко надигнах тениската му и плъзнах ръцете по тялото му, а той застина. Бях забравила, че ни гледат. Продължавах да се търкам в него, а той вече беше много възбуден. Точно преди да свърши песента се наведох и леко захапах лекото на ухото му.
- Много си сладък, когато си възбуден. - станах от него и отидох до Блеър.
YOU ARE READING
Twisted < H.S >
FanfictionАшли е красива и мила, но някои случки в миналото я променят.Вече няма следа от срамежливото и невинно момиче. Принудена е да се примести при баща си, когото мрази. Тя толкова усилено бяга от миналото, че това е невероятна възможност за ново начало...