Рязко отворих очите си, когато усетих някой да мърда до мен. Изпищях и изритах човека от леглото. Ооо, не !!! Видях как Хари си удари главата в нощното шкафче и падна на земята. Не успях да се сдържа и избухнах в неконтролеруем смях. Хари стоеше на пода и почесваше мястото, където беше ударил главата си, не знаеше какво се случва.- Какво, по дяволите?! Защо ме изрита така? - Хари ме гледаше с неудомение.
- Първо, какво правя в стаята ти?! Второ, какво правиш до мен?! И защо съм с твоя тениска, а ти само по боксерки??? - огледах стегнатото му тяло. Направо лигите ми потичаха. Защо трябваше да е толкова секси?!Главата ме болеше страшно много и ми се гадеше. Имах бледи спомени от снощи. Танцувах с Рейчъл, запозна ме с приятелите си и аз целунах Раян.. После всичко ми се губи. Нямам представа как съм се озовала тук.
- Ами как да го кажа, че да не те засегна.. Очаквах много повече от теб, кукло.. Малко ме разочарова. Имах големи надежди за теб, след като те видях как танцуваш, но.. - намигна ми и нагла усмивка се появи на лицето му.
- КАКВО?! Какво искаш да кажеш? Не сме спали заедно, наистина, нали?! Няма как да съм се съгласила... - започнах да викам.
- Оо, точно обратното, ти ми се натискаше и настояваше... - продължаваше да ми се хили нагло насреща.
- Никога няма да позволя да изгубя девствеността си с някакъв кретен.. Това е просто невъзможно..
- Чакай, какво?! Ти си девствена? Това и да го видя няма да го повярвам.. - Хари изглеждаше видимо объркан..
- Ти си пълен идиот!! - взех възглавницата и го замерих с нея.. Тоя задник ме изигра! - Как може да ме излъжеш за такова нещо!
- Само да си беше видяла физиономията като ти казах... Бих платил, за да го видя отново.. И да разбера, че си девствена.. Това направо ме уби.. Да не се пазиш за сватбата или ще ставаш светица.. - той не можеше да си поеме въздух от смях.
- Изобщо не ми е забавно на мен! Какво ще обяснявам сега на родителите ти.. Защо съм в стаята ти.. Какво да кажа на баща ми?! Защо си ме довел тук?
- Ако не беше пила като невидяла, нямаше да се стига до тук! Сама си си виновна, сега сама си оправяй кашите... Не стига, че те прибрах и те спасих от онзи пиян идиот, който ти се натискаше, ами сега съм ти виновен..
- Какви ги говориш? Какъв пиян идиот? Нищо не разбирам.. Ще ми разясниш ли? - Изобщо нямах представа за какво ми говори..
- Онзи дето се целувахте на масата.. Не го знам как се казва, те беше притиснал и те целуваше, а ти го буташе, но той не се махаше.. Аз го разкарах и точно след това ти припадна в ръцете ми. Не знаех какво да правя.. Не можех да те заведа в такова състояние във вас, а родителите ми са извън града, затова реших, че ще е най-добре да дойдем в нас. Само Алекс и Хана са тук, а те няма да кажат нищо.
YOU ARE READING
Twisted < H.S >
FanfictionАшли е красива и мила, но някои случки в миналото я променят.Вече няма следа от срамежливото и невинно момиче. Принудена е да се примести при баща си, когото мрази. Тя толкова усилено бяга от миналото, че това е невероятна възможност за ново начало...