1. Bölüm

900 19 3
                                    


                         Dün gece fatih'le kavga ettiğimiz için kötü bir sabaha uyandım. siz fatih kim diye sormadan ben söyliyim. Fatih benim sevgilim. 2 yıldır beraberiz....

sabah uyanıp okula hazırlanmaya başladım. Fatihe sinirli olduğum için aslında konuşmak istemiyorum ama bugün okulda görücem ve konuşucam. çünkü kavgalı olduğumuz zaman kendimi iyi hissetmiyorum.

arabama binip okula sürdüm.

üniversite birinci sınıfım ve hukuk okuyorum. en yakın arkadaşlarım ece ve  semih ile liseden beri tanışıyoruz ve lisede okuduğumuz okulun üniversite bölümüne geçtik. Fatih turizm bölümünde ikinci sınıfta.  

nasıl tanıştığımıza gelirsek ben lise 4 yani son sınıftayken bir gün sınava giremediğim için  öğretmenler odasına gitmiştim. o hocamız üniversite bölümünde eşi olduğu için o taraftaki öğretmenler odasında oturuyor. bu yüzden bende üniversite bölümünde sınav oldum.  sınava girdikten sonra öğretmenler odasından çıktım ve merdivenlerden düştüm. tamam biraz sakar olabilirim ama hala sınavın etkisindeydim...    neyse sanırım o da derse girmemişti. beni görünce kucağına alıp revire götürdü. sonra konuşmaya başladık. neredeyse 2 ay sonra kadar sevgili olduk . 

neyse artık konuyu biliyorsunuz.... 


              *********

sınıfa girdim ve ders başladı , bir an önce bitmesini diledim...

ders sonunda bitmişti. kahvaltı yapmadığım için kantine gittim.  fatih kantinde her zaman oturduğu yerde tuna ve can ile birlikte oturuyordu. beni gördüğü halde yanıma gelmedi.

ya suçlu ben değilim oysa ki ve şuan trip yiyorum. hayır ya gitmicem yanına.

kantinde sıra beklerken ece ve semih yanıma geldiler. semih elini omzuma attı.

"afra kahvaltı yaptın mı güzelim."  

bu arada adım afra.

"hayır" 

"neyin var."  dedi semih. o kadar mı belli oluyor.

"fatih' le kavga ettik" nedenini söylersem gider döverdi çünkü fatih beni  semih den kıskandığı için kavga etmiştik.

ece" yine niye kavga ettiniz " diye sordu

"  boşver ya konuşmak istemiyorum"

deyip geçiştirmeye çalıştım.

semih çok kötü bakıyordu. bu tarafa doğru gelmeye başladı. of inşallah kavga çıkartmaz.

fatih "Afra biraz konuşalımmı" dedi.

çok sinirliydi ve semih' in omzumadaki elini iğrenir bir ifade takınarak omzumdan sertçe çekti.

tabi semih çıldırdı.

"ne oluyo lan"

"sevgilime kolunu atmışsın asıl sana ne oluyo lan."

"fatih tamam"

" ne tamamı ya biz bu it yüzünden kavga ediyoruz, sen gelip elini omzuna atmasına izin veriyorsun sonra yanlış düşünen benim "

gerizekalı  semih şimdi durmaz işte off  niye söyledin ki.

semih "ne benim yüzümden mi " diye sordu bana izin vermeden fatih konuştu.

" evet lan senin yüzünden ,  sevgilime yavşadığın için yavşak "

 SİKTİR

semih yumruğunu fatih e geçirmesi ile herkesin bize bakması bir oldu ,yeterince ilgi çekmiyormuşuz gibi.

fatih de semihe geçirdi.

"napıyosunuz durun ya fatih dur YETER " diye bağırdığımda durdular. herkes hala bize bakıyordu.

" sizin derdiniz ne ?" 

ikisi de birbirine öfke ile bakıyordu. Cevap vermelerini beklemeden ordan uzaklaştım ve arama binip sahile gittim...


                    ******

bir saat kadar sahilde nefes alıp eve geri dönmüştüm. eve girdiğimde babam beni yanına çağırdı.

"afra kızım seninle önemli bir konu konuşacağız"

"üstümü değiştirip geliyorum babacım."

babamla iyi anlaşırdık. annemden çok babacıydım. neyse üstümü değiştirip aşağı indim.

"evet baba seni dinliyorum." dedim ciddi konuşacağımızı anlamıştım.

"kızım biliyorsun yeni bir yeni bir ortaklık yapmaya başladık kemal amcan ile "

nefes aldı.

hiçbirşey anlamıyordum. ne alakası vardı ki konumuz ile bu ortaklığın  Annem biraz tedirgin  görünüyordu. babam devam etti.

biz düşündük ki kemal amcanın oğlu sarp ile seni evlendirsek "

dediği anda gözümden bir damla yaşın düşmesine izin verdim onlar görmeden yaşı sildim. gerçekten ciddimiydi. kendimde değildim resmen. Bunların bir rüya olmasını diledim ama değildi ve olmuyordu.

babam devam etti.

"ortaklık daha sağlam olur ve bizim daha çok iş alabileceğimize karar verdik. bu yüzden sizi evlendiriyoruz "

bana ne istediğimi sormayacaklar ise neden bunu anlatıyordu bana anlamıyordum.

hemen ceketimi alıp çıktım. çünkü daha fazla göz yaşlarımı tutamıyordum...
















 bu ilk kitabın umarım beğenirsiniz yazım hayaları olursa affedin sizleri seviyorum...

sessiz aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin