"Evlenince nasıl davranıcağımı görürsün" dedi. piç gibi sırıtarak.
neden öpücüğüne karşılık verdiğimi bilmiyordum ve evet bilmek de ister gibi hissetmiyordum. fatihe bunu yapamazdım. koca cüssesini yavaşça itmeye çalıştım ama hiçbir şekilde kıpırdamıyordu. birden alnını alnıma yaklaştırmaya başladı. tekrar olmasına izin veremezdim. izin verirsem vazgeçemezdim. yani ... neyse işte...
tam o sırada sarp hala piç gibi gülüyordu. konuşmaya başladı.
"neden benden kaçıyorsun." diye sordu.
"senden kaçtığım falan yok. " dedim sinirli bir şekilde. bir çırpıda konuşmaya başladı yine ,
"o yüzden mi beni itiyorsun." dedi. göğüsünde ki elimi gösterip. hemen çektim elimi.
"ne alakası var. " dedim. utanmış suratım ile. bana daha da yaklaşıp alınlarımızı birbirine sabitleyip nefesini içine çekti.
"bu koku . " dedi kendinden geçmiş gibi görünen ifadesi ile. neden böyle davranıyordu anlamıyordum. tekrar konuşmaya başladı. hala aynı şekilde duruyorduk.
(çiftimiz değillerdir. )
" annem seninle evleneceğimi söyleyince ilk itiraz etmiştim. ben asla evlenmem kimse ile demiştim. sonra dedim ki ben kiminle evlenecem araştırıyım. sonra adını öğrendim , okulunu , (sinirli bir şekilde.) sevgilini , arkadaşlarını sonra okuluna geldim. " dedi ve tekrar nefesini içine çekti.
"dedim ki ; bu kız mıymış evleniceğim güzellik ( bana güzellik mi demişti o ) sonra seni takip ettim bir hafta kadar. bir gün bir bara gittin. dans ettin ." dedi . daha çok yaklaştı ve çene kasını sıkmaya başladı. yine kokumu içine çekti ve devam etti.
" neden dans ettin ki dedim kendi kendime. işte orada dedim ki bu benim kızım olucak . hani o piç beline elini attığı an var ya tam o an kendime dedim bunu. sahiplendim seni . başkası ile olmana izin veremem. vermem... " dedi . beni de etkisinde bırakarak ve tekrar konuşmaya devam etti. bu konu nereye varacaktı merak ediyordum.
" bunu unutma. biz evlenicez ve sen benimsin. " mal mıyım ben . ben kimsenin değilim. tam konuşacaktım ki.
"yarın seni okul saatinde evin önünden alırım. " biraz uzaklaşmıştık. en azından anlım onun anlına değmiyordu. ama bir sorun vardı ki ben okula gitmek istemiyordum. sarpa da bu yüzden
"ben gelmicem yarın." dedim ama sarp sinirlenip.
"geliceksin afra . gelirmisin diye de sormadım ayrıca. yarın seni evin önünden alırım. " dedi. resmen emirler yağdırıyordu ve bende sinirleniyordum.
" bana emir verip durma. " dedim sinirli bir şekilde.
"yarın görüşürüz afra . " deyip boynumdam öptü. ne yapıyordu. peşinden inmiştim ama annem olduğu için bir şey yapamıyordum. annem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sessiz aşk
Novela Juvenilhiç biriyle beraberken başka biri ile evlenmek zorunda kaldınızmı ?