" hayırlı işler çocuklar" dedi. bunların burada ne işi vardı ki
annem ve sarpın annesi sevilay teyze bize sırıtarak bakıyorlardı. hemen sarpdan uzaklaşıp havuzdan çıktım ve havlumu üzerime alıp annem ve sevilay teyzenin yanına gittim.
" hoşgeldin anne, hoşgeldin sevilay teyze. " dedim. sevilay teyze;
" sevilay anne" diyerek beni düzeltti. sadece gülümsemiştim. sarpın havuzdan çıktığını görünce havlusunu götürüp verdim. sarp da kendini kurularken annemlerin yanına gittik. sarp açık sözlülüğü ile ;
" eee hanımlar sizi buraya hangi rüzgar attı." dedi. içimi okumuş gibi. annemler birbirine bakıp
" sizi bir görelim dedik. aranız nasıl bir bakalım dedik. " dedi annem. şimdi anlaşılmıştı amaçları. ama bizde onlara istedikleri manzarayı göstermiş gibi olmuştuk. neyse, annemlere
" siz içeri geçin ben üzerimi değiştirip size bir kahve yapiyim. " dedim ve bir şey demelerine izin vermeden yukarı odama çıktım. sarpda peşimden geliyordu.
" amaçlarını anlıyamıyorum. bizi evlendirince ellerine ne geçicek." dedi. sanki benimle evlenmek istemiyor gibi. bende sinirlenmiştim.
" istersen evlenmeyiz sarp çok dert etme. " dedim. sanki benimle eğleniyor da daha ilerisine gidemem der gibi konuşmuştu. bu yüzden sinirlenmiştim. hemen banyoya girip üzerimi değiştirdim ve sarpın yüzüne bile bakmadan aşağı indim.
" evet hanımlar kahvelerinizi nasıl alırsınız " dedim. moralimin düştüğünü belli etmemeye çalışarak. annem ;
" sade kızım. " dedi. sevilay anne de hemen arkasından
" bende sade kahveni içerim. " dedi annem. içeri gittim ve kahveleri yapmaya başladım. o arada sarp yanıma geldi ve
"güzelim çocuk gibi trip mi atıcaksın. " dedi. şimdi de çocuk olmuştum. gittikçe sinirlerimi zorluyordu ama ses çıkartmadım. sarp , konuşmadığım için daha çok sinirlendi ve
" bana cevap ver " dedi. sesinin tonunu yükselterek.
" bana bağırmayı kes ! " dedim sarp bana yaklaşıp.
" o zaman bana cevap ver. " dedi. daha da yaklaşarak .annemlerin hala gelmemesi beni şaşırtsa da bozuntuya vermeden sinirli tavrımı korudum ve
" ben senin için çocukça davranışlar sergiliyorsam kendine olgun birini bulabilirsin." dedim ama bu sarpı delicesine sinirlendirmişti. daha da yaklaştı. artık burun burunaydık.
" ben seni seviyorum ve seni istiyorum. " dedi. ve dudaklarıma yapıştı. itiyordum ama beni zorla öpmeye devam etti en sonunda tüm gücüm ile itip tokatı geçirdim ve
" sana inanmıyorum. " dedim ve odaya çıktım. annemler bir şeyler sormuşlardı ama cevap vermeden odaya çıktım. biraz sakinleşip, aşağıya indim ve ceketimi alıp evden çıktım. ben çıkarken annemler yoktu sanırım sarp onları göndermişti ama bu şu an zere umurumda değildi. arabama binip sahile sürdüm. sahilde her zaman oturduğum taşlara oturup düşünmeye başladım. sarp beni seviyordu, bunu biliyordum ama bugün , sanki benimle sadece eğlenmek için birlikteymiş gibi konuşmuştu. bu beni kırmıştı.
SARPDAN
afra odaya çıkınca annemler bir şeyler sordu ama bir şekilde yollamıştım omları. bir süre sonra elinde kot ceketi ile gördüm kapıda afrayı. nereye gidiyorsun? dememe izin bile vermeden kapıyı çekip gitmişti. onu haksız bulmuyordum. çünkü sanırım bizi neden zorla evlendiriyorlar dediğimde altından bir sürü şey çıkartmıştı. onu kırdığımı farkındaydım ve nasıl düzelticeğimi kesinlikle bilmiyordum. arabama binip nereye gidiceğimi bilmeden sürmeye başladım. eceyi arayıp olayları özet geçtikten sonra nereye gidebileceğini sormuştum. sahildedir, düşünmek için oraya gider dedi. eğer sahilde ise düşünmek için gerekli şeyleri vardır demekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sessiz aşk
Teen Fictionhiç biriyle beraberken başka biri ile evlenmek zorunda kaldınızmı ?