17. bölüm

294 8 0
                                    


sarp sarhoş olduğu için arabayı ben kullanıyordum. en sonunda dayanamayarak.

"benden ne gizliyorsun sarp. " dedim. sarp 

"annem ler düğünü haftaya yapalım diye ısrar ediyorlar . " dedi. bu muydu yani bu kadar  sarhoş edecek konu. 

" bunun için mi içtin. " dedim. suratım asılmış bir şekilde. sarp bana baktı ve 

" konu bu değil. sadece sen bazı şeylere hazır olmadığını söyledin. haklısın ama evlendik den sonra çocuk yapın diye tutturacaklar ki bunu her şeyden çok isterim ama senin de üzülmeni istemiyorum. " dedi.

 dedikleri karşısında şok olmuştum. arabayı durdurdum ve sarpa sarıldım. meğer sadece beni düşünüyormuş. ben de gaza gelip.

" ben senle her şeye hazırım sevgilim. " dedim. sarpın gözleri parlamıştı resmen. sonra dudaklarıma kapandı ve 

" seni seviyorum aşkım. " dedi. gözlerinin içine baktım ve 

" bende seni seviyorum sevgilim. " dedim. biraz hava almak için arabayı sahile çektim ve ikimiz de indik. 

arabaya arkamızı döndük. sarp elini belime sardı ve öylece sarılıp manzarayı izledik. bir saat kadar sonra sarp

" üşüdün. hadi gidelim artık. " dedi. gerçekten üşümüştüm. sarp sürücü koltuğuna bende yanına oturdum. ayılmıştı demek ki ki arabayı kullanmak istedi. sarp eve doğru sürerken. 

" düğün için ne zaman gün alıcaz? " dedim .

 " yarın gideriz almaya. hastanelik işleri falan  da var biliyorsun. " dedi sarp. 

" tamam. yarın okula gitmiyoruz yani ." dedim . sarp bana bakıp elimi tuttu ve

" düğün alışverişini falan yaparız güzelim. " dedi. ve ekledi.

" hatta eceyi de ararsın gelinlik için falan yardım eder annemler zaten olacaklar biliyorsun." dedi. 

" tamam çağırırım." dedim. o sıra da eve gelmiştik. anahtarımı çıkartıp kapıyı açtım. sarp direkt yukarıya çıkarken ben su almak için mutfağa gittim. sonra yukarıya çıkmaya başladım. odaya girdiğimde sarpın altında eşofman üstünde bir şey yoktu ve yatakta uzanıyordu. geceliğimi alıp tuvalete girdim. 

dişlerimi fırçalarken sarp içeri girdi ve diş fırçasını alıp dişlerini fırçalarken bana bakıp sırıttı ve yüzüme su atmaya başladı. sanırım savaş istiyordu. azımı yıkayıp bende ona su fırlatmaya başladım. 

" savaş mı istiyorsun. " dedim gülerken. ciddileşip yaklaştı ve 

" seni istiyorum. " dedi. gülümsemem yüzüm de donarken sarp bana burun buruna gelecek şekilde yaklaşıp boynumu öpmeye başladı. bunu nereye götüreceğini biliyordum ama ona hazır olmadığımı söylediğim halde bunu yapması beni sinirlenidirirken sarpı biraz ittim ve kendine gelmesi için. 

" sarp ! " diye seslendim. sarp beni duymamış gibi öpücüklerine devam ederken tekrar seslendim ama sanki umrun da değil gibi devam edince tüm gücümle ittim ve 

" sarp kendine gel . " dedim. sarp şaşkınca bana bakıyordu ve

 " özür dilerim bebeğim canını mı yaktım. " dedi. boynumu morarttığı kesin di zaten ama konu bu değildi. 

 "konu bu değil. sana hazır olmadığımı söyledim ve sen sanki benim ne düşündüğüm umrunda değil gibi davranıyorsun. " dedim. sarp

" enin de sonunda olucak afra beklemenin bir anlamı yok. " dedi . ne diyordu bu çocuk 

sessiz aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin