artık kabullenmeliydim. ununla evlenicektim. yataktan kalkıp aşağıya indim. fatih ' le nasıl konuşucağımı düşünüyordum.
nasıl ben evleniyorum ayrılalım diyecektim dün geceki konuşmayı soracaktı , sarp'ı merak edecekti , ben ona ne diyecektim. hakkımda neler düşünücekti kim bilir. ama belki beni anlar. düşünmeyi bırakıp salondaki rahat koltuğa kendimi attım. sarp yanıma gelmişti.
"beni eve bırakır mısın ? " diye sordum.
"tamam hadi gidelim " dedi ve evin kapısına doğru ilerledi. arkasından evin kapısına ilerledim. o şoför koltuğuna bende yanına oturdum. arabayı sürmeye başladı.
*****
"artık aynı okuldayız. " dedi. bizim okula mı gelmişti.
"neden? şimdi her şey daha çok karışıcak. " dedim
"afra biz evlenicez sen ayrı ben ayrı okulda olmaz " dedi aslında kendince haklıydı ama beni daha çok zor durumda bırakıyordu.
"bugün gelicek misin okula peki ? " diye sordum.
"evet gelicem. sende artık fatih denen çocukla konuş biran önce bitir." dedi , sanki benim için çok kolaymış gibi. sevdiğim çocuğa evlenicek olduğumu söylicektim. sevgilime. kolay olmayacaktı.
isteksiz bir şekilde;
"konuşucam tamam " dediğimde evin önüne gelmiştik.
"seni okula geçerken alıyım mı ? " diye sordu ama eğer okula onunla girersem her şey daha çok karışırdı. bu yüzden
"ben kendi arabamla geçerim. zaten 1 saat sonra dersim var ." dedim
"tamam okulda görüşürüz. " dedi.
"görüşürüz " dedim ve arabanın kapısını kapatıp eve girdim. babam salonda kahvesini içiyordu. hızla merdivene doğru ilerledim. babam
"afra yanıma gel " dedi . sinirli bir şekilde yanına gittim. konuşmaya başladı.
"itiraz etme lütfen bu hepimizin iyiliği için." biliyordum ve babamı anlamaya çalışıyordum. yanıma gelip bana sarıldı.
"lütfen kızım ? " dedi yalvarırcasına. bir şey söylemeden odama gittim ve duşa girdim. duştan çıkınca pudra pembesi bir elbise giydim ve kafama çiçekli tacımı taktım beyaz büyük bir çantama şarj aletimi ve gereken diğer ihtiyaçlarımı koydum. siyah gözlüklerimi taktım , kahverengi postallarımı giydim. evden çıktım ve arabama bindim.
okula geldim ve kantine çıktım çünkü fatih 'in orada olduğunu biliyordum. kantine çıktım. fatih, tuna ve can ile her zaman ki yerlerinde oturuyorlardı. yanlarına gittim can ve tuna aynı anda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sessiz aşk
Teen Fictionhiç biriyle beraberken başka biri ile evlenmek zorunda kaldınızmı ?