*****
ağlayarak arabama bindim. ne yapıcağımı bilmediğim için ece ye gittim.
kapıyı çaldım ve eceyi görür görmez ona sarıldım. olanları baştan sona anlattım.
çok şaşırmıştı o da benim gibi babamdan böyle bir şeyi beklemiyordu, bu yüzden ne söyliceğini bilmiyordu.
ece, semihi aradı ve kafa dağıtmak için dışarı çıkacağımızı söyledi.
yarım saat sonra korna sesiyle dışarı çıktık, semih bizi almaya gelmişti.
bir gece klübünün önüne duruduğumuzda arabadan indik.
kendi kendime eğleniceğime dair söz vermiştim.
içerisi yoğun alkol ve sigara kokuyordu. ece ve semihle bir masaya oturduğumuzda içkilerimizi çoktan söylemiştik.
olanları unutmak için dördüncü bardağı içtiğimde kafayı bulmuştum.
semih " daha fazla içme yeter güzelim" dedi ve elimden bardağı aldı.
semihi takmayıp dans pistine çıkıp deli gibi dans ederken belimde bir el hissettim ama umursamadım.
belimdeki elin sahibi bana daha çok yaklaşmaya başladığında, fazla ileri gittiiğini anladığım anda göğsüne dokunup koca cüssesini ittirmeye çalıştım daha çok üzerime gelmeye başlamıştı.
"bırak beni şerefsiz"dedim ve tekrar ittirdim.
"hadi bebeğim istediğini biliyorum" dedi oç.
tam o sırada tanımadığım bir adam piç herife yumruğunu geçirdi ve
" çek lan elini kızın üstünden PEZEVENK !" dedi tanımadığım taş çocuk.
Ne olduğunu anlamadan olaya semih de dahil olmuştu. kavga büyüğünce çığlığı bastım.
" YETER!!!!!" dedim.
en sonunda güvenlik gelip ayırabilmişti. güvenlik tanımadığım taş çocuğa;
"özür dileriz sarp bey hemen hallediyoruz" dedi. taş çocuğun ismini öğrenmiştim.
sarp " bir daha görmiyim bu şerefsizi burda" dedi güvenliğe.
semih sarpın yanına gidip;
"abi naber " dedi. ve erkeksi tokaşlaŞmalarını yaptılar. bunlar nereden tanışıyordu?
sarp sinirli ve ciddi bir şekilde;
"kız arkadaşınmı? " dedi beni göstererek.
"yok lan kardeşim sayılır" dedi ve elini omzuma attı.
olaya dahil olup;
" siz nerden tanışıyorsunuz?" diye sordum.
semih " biz çok eski arkadaşız , 13 yıldır falan , ilk okuldan tanışıyoruz." dedi çok şaşırmıştım ama kafamı kurcalayan şey neden tanımadığı bir insanı kurtarmıştı ki.
sarpın gözleri üzerimdeydi . sinirli ve gergin bakıyordu.
semih " iyi misin güzelim? " diye sordu yüzüm bembeyaz olduğu için sormuştu sanırım.
" biraz midem bulanıyor lavaboya gitsem iyi olucak " dedim
"ece yanına gelsin istermisin ?" dedi ama ece içmekten ayakta duramıyordu .
bu yüzden;
" gerek yok ben giderim merak etme iyiyim." dedim.
tuvalete gidip yüzümü yıkadım ve tuvaletten çıkıp ecenin yanına gittim. semih , sarp'ın yanına gitmişti. bu yüzden ece'nin ayılması için gereken kahveyi ben söyledim.
sade kahvelerimiz gelince ece biraz olsun ayılmıştı.
" ece sen şu çocuğu tanıyor musun ? " diye sordum gözlerimle sarp'ı gösterirken.
ece sarp 'a bakıp tanıyormuş gibi sesler çıkarttı ve
" sarp cesur değil mi o ?" diye sordu. soyadı tanıdık gelse de aldırmadım.
kahvelerimizi içip sarp ve semihin yanına gittik.
sarp bana anlayamadığım bakışlarla bakıyordu. sanki; biraz kızgın , biraz kararsız ve sanki biraz...
off anlatamıyorum ama çok güzel ve anlamlı bakıyordu. bir dakika kadar bir birbirimize baktık ve bunu bozan semih oldu.
" sizi eve bırakayımmı yoksa biraz daha kalalım mı? " diye sordu ece bir cevap vermezken ben ikimiz yerine cevap vermişti bile.
" gerek yok sen arkadaşınla kal biz taksi ile döneriz " dedim. semih sinirli bir sesle ;
" sizi bu saatte taksi ile yollicağımı düşünmüyorsunuz herhalde "
"semih sen eğlenmene bak ben eve gitmem zaten bugün belki dağ evine falan giderim "
dedim. ece hemen ;
"evet eve gitmiyor çünkü bende kalıcak. " dedi. bende
" ece lütfen biraz yanlız kalsam iyi olacak fatihe de bu konu hakkında bir şey söylemeyin ben eve gidip arabamı alıcam sonra dağ evine giderim kimse bilmesin orada olduğumu "
sarp " fatih kim ? " diye sordu hepimiz şaşırmıştık. semih hariç ne oluyordu hiç bir fikrim yok. semih benim yerime cevaplamıştı.
" afra nın erkek arkadaşı " dediği anda sarp gerilmişti ve sinirlenmişti. ortada bir şey dönüyordu ve semih bundan haberdardı.
"neyse, gençler ben gidiyorum , size iyi eğlenceler "
deyip mekanın gürültüsünden kendimi kurtardım. o sıra da bir el kolumu tuttu ; bu sarp tı .
"bende çıkıyorum bırakıyım seni " dedi
"gerek yok ben taksi ile dönerim ." mesafeyi korumaya çalışıyordum çünkü benim bir sevgilim vardı sonuçta.
" arabaya bin " dedi sinirli ve yüksek bir ses ile bende sinirlenmiştim.
"sana binmiceğimi söyledim."
" bende sana binmeni söyledim " amacı neydi bu çocuğun anlamıyordum.
"saçmalıyorsun "
"AFRA bin şu arabaya " bana cidden emir mi veriyordu yoksa ben mi yanlış anlıyordum .
"sen kimsin de bana emir veriyorsun . "
"yakında kocan olucak kişiyim"
NE ...
HERKESE MERHABA BENCE BU BÖLÜM GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL OLDU . UMARIM BEĞENİRSİNİZ HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sessiz aşk
Teen Fictionhiç biriyle beraberken başka biri ile evlenmek zorunda kaldınızmı ?