şimdi ikimizin evimiydi bu koskoca güzeller güzeli ev. nedense yüzümde bir gülümseme oluştu. sarp;
" beğendin mi EVİMİZİ ?" dedi. evimizi bastırarak söylerken.
" eh idare ede. " dedim. dalga geçerek. sarp sırıtıp bana doğru yaklaşmaya başladı.
" yatak odamızı daha görmedin ama. " dedi salak gibi sırıtırken iması ile. o bana doğru yürüyordu bende geri geri gidiyordum.
" gerek olucağını sanmıyorum. çünkü ayrı odalar da kalıcaz sarp." dedim bende sarpı sinirlendirmek için. istediğim de olmuştu. sarp hafif sinirli sesi ile
" bu konu tartışmaya kapalı güzelim... seninle aynı evdeyim ama kokunu duymadan uyicam. saçmalık. " dedi. bu adamın kokumla alıp veremediği neydi anlamıyorum.
" ben ciddiyim sarp." dedim. sarp daha çok sinirlenmiş olucak ki beni duvara yapıştırdı. canım hafif yanmıştı. sessiz bir şekilde inlemiştim ve sarp duymuştu. ama fazla takmış gibi görünmüyordu. sarp;
" güzelim tartışmaya kapalı konu dedim." dedi. bende soğuk davranmaya çalışarak.
" tamam , çekil odaya gidicem çok yogunum. " dedim ve tam kolunun altından çıkıyordum ki sarp beni geri çekip.
" özür dilerim. " dedi. anlını anlıma yaslayarak.
" tamam sorun değil. " dedim hala soğuk olan sesimle. sonra tekrar gitmeye çalıştım ama sadece çalıştım. sarp beni geri çekip dudaklarıma yapıştı. karşılık vermeden yapamadım. ben karşılık verince sarp sırıtıp.
" bana karşı koyamıyorsun dimi. " dedi.
" egoist. " dedim bende gülerek ve sonra tekrar konuştum ve
" hadi ODAMIZI göster çok yoruldum. " dedim. odamızı bastırmıştım bilerek. sarp;
" hadi gösteriyim. " dedi . salak gibi sırıtırken. sonra bavulumu alıp yukarı çıkmaya başladı ve bende onun arkasından yukarı çıkmaya başladım. yukardaki ilk büyük odaya girdi bende peşinden girdim. oda gerçekten güzeldi.
deniz manzarası vardı odanın. neyse odaya girince valizimi açtım ve pudra pembesi pijamalarımı alıp tuvalete gittim ve üstümü giyinip odaya girdim ve yatağı açıp yattım. sarp 5 dk geçmeden odaya girdi ve yanıma yatıp belimden sarıldı.
" iyi geceler güzelim. " dedi. bende
" iyi geceler sarp. " dedim ve yorgunluktan hemen uykuya daldım .
SARPDAN
afra uyumuştu. o uyurken onu izlerken telefonuma mesaj geldi. mesajda bir fotoğraf vardı ve altında
" SEVGİLİN SENİ ALDATIYOR... " devamını okumamıştım hemen fotoğrafı açtım. fatih ve afranın neredeyse öpüştüğü bir fotoğraftı. lan bu çocuk benim kızıma nasıl yanaşırdı şerefsiz. çok sinirlenmiştim ama afra uyuyordu ve soramıyordum. neden diye soramıyordum. sonra afranın hala fatihi seviyor olabilme ihtimali geliyor aklıma ve daha çok kuduruyordum sinirden. yataktan çıkıp aşağıya indim ve bir bardak doldurdum. başka türlü ortalığı kırıp dökerdim çünkü... saat 5 di ve ben hala deli gibi içiyordum. sonrasını hatırlamıyorum. sızmışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sessiz aşk
Teen Fictionhiç biriyle beraberken başka biri ile evlenmek zorunda kaldınızmı ?