5.

275 36 10
                                    

Μα καλά ποιά χοροπηδάει πάνω στο κρεβάτι μου; Θέλω να κοιμηθώ.

«Αναστασία ξυπνάαααα. Έχει λουκουμά για απογευματινό» άκουσα την Βάσω. Ενώ συνέχιζε να χοροπηδάει πάνω στο κρεβάτι μου για να ξυπνήσω.«Καλά, καλά θα σηκωθώ» της είπα και την έσπρωξα από πάνω μου , με αποτέλεσμα να πέσει κάτω στο πάτωμα. Κάτι που μας έκανε και τις δυο να σκάσουμε στα γέλια.

Σηκώθηκα και έβγαλα την βαλίτσα μου που ήταν κάτω από το κρεβάτι μου. Την άνοιξα και έβγαλα ένα μαύρο αθλητικό σορτσάκι, μιας και είχαμε βόλεϋ τώρα. Άλλαξα γρήγορα και για μπλούζα ακόμα αυτήν με των j2f. Πήρα την βούρτσα μου και πήγα στο μπάνιο για να βουρτσίσω τα μαλλιά μου.

«Καλά ξυπνητούρια ρε» άκουσα την φωνή της Αθηνάς.
«Ρε πόσες ώρες κοιμόμουν;»
«Κάνα δυωράκι θα 'ταν» λέει και συνεχίζω να βουρτσίζω τα μαλλιά μου και στο τέλος κατέληξα να τα βάλω σε μία αλογοουρά.

Βγήκα έξω και ένιωσα την ζέστη να λιώνει το πρόσωπο μου. Έβαλα τα ξεθωριασμένα all star μου και έκατσα μαζί με την Εύα και την Αθηνά.

«Δύο κορίτσια να πάνε να φέρουν το απογευματινό Ποιες;» ρώτησε η ομαδάρχισσά μας . Αμέσως σήκωσε το χέρι της η Εύα.

«Θα πάω εγώ με την Αναστασία» είπε και με τράβηξε να σηκωθώ.

Περπατάγαμε προς την τραπεζαρία και σιγοτραγουδάγαμε ένα τραγούδι. Κοντά στην τραπεζαρία συναντήσαμε τον Νίκο και τον Κώστα.

«Ωπ η καινούργια» άκουσα τον Νίκο να λέει και με πήρε μια σφιχτή αγκαλιά και με σήκωσε στον αέρα. Ενώ ο Κώστας μίλαγε με την Εύα και μας κοίταζε, κυρίως αγριοκοίταζε τον Νίκο.

Εγώ συνέχισα να μιλάω με τον Νίκο για κάτι άκυρα πράγματα. Είναι πολύ αστείος και είναι καλή παρέα.

Πριν φύγουν ο Κώστας με κοίταξε και μου έριξε ένα στραβό χαμόγελο. Κοκάλωσα και ένιωσα τα μάγουλα μου να κοκκινίζουν. Γαμώτο. Το μισώ όταν γίνεται αυτό, τις περισσότερες δεν ντρέπομαι καν και κοκκινίζω.

Συνεχίσαμε να προχωράμε, περάσαμε την κοινότητα των μικρών 11-12. Γέλαγαν μεταξύ τους και έφτιαχναν η μία στην άλλη μουστάκι από ζάχαρη που είχε ο λουκουμάς και μετά προσπαθούσαν να την γλείψουν όλη από το πρόσωπο τους.

Μπήκαμε στην τραπεζαρία και εκεί ήταν η κυρία Ανθή.

«Γεια σας κορίτσια μου»

«Γεια σας κυρία Ανθή» λέμε και ου δύο μαζί.

«Ορίστε οι λουκουμάδες»

Όλα άρχισαν στην κατασκήνωση{on hold}Kde žijí příběhy. Začni objevovat