8.

245 23 2
                                    

Αναστασία POV

«Θα μου απαντήσεις όμως;»

«Λοιπόν» λέει και γνέφω μόνη μου.

«Πριν λίγες μέρες παίζαμε μπάσκετ και βγήκα λίγο και πήγα να κάτσω σε κάτι κερκίδες πιο δίπλα. Ήρθε και έκατσε δίπλα μου η Δήμητρα» είπε γρήγορα και πήρε μια ανάσα να συνεχίσει. «Μετά άρχισε να μου τρίβεται και έκατσε στα πόδια μου και με φίλαγε στον λαιμό» είπε τώρα πιο σιγανά και ένιωσα τα πάντα μέσα μου να σπάνε. Πήρα μερικές βαθιές ανάσες και απάντησα.

«Μ-μόνο αυτό έγινε;» τον ρώτησα ενώ η φωνή μου έτρεμε. Δεν ξέρω αλλά νιώθω ότι υπερβάλλω, αλλά από την άλλη τον αγαπάω δεν μπορώ να 'μαι τόσο χαλαρή.

«Ναι» απάντησε με μία όχι και τόσο σίγουρη φωνή.

Κοίταζα γύρω μου και με πλησίασαν τα κορίτσια, η Ελπίδα και η Εύα κάθονται στο κρεβάτι. Βλέπουν πως δεν δείχνω τόσο καλά και με ρωτάνε με νόημα.

«Γιάννη περίμενε λίγο» είπα και τον έβαλα γρήγορα σε σίγαση. Εξήγησα στα κορίτσια γρήγορα τι έγινε.

«Ρώτα τον πόση ώρα του το έκανε αυτό» μου είπε η Ελπίδα.

«Και προσπάθησε να μάθεις κι άλλα για αυτό» είπε η Εύα.

«Πω μαλάκα έχω τσαντιστεί μαζί του και δεν τον ξέρω καν» είπε η Εύα πάλι.

Βγάζω την σίγαση και βάζω το ακουστικό στο αυτί μου και περιμένω να μου απαντήσει.

«Όλα καλά;» λέει μετά από λίγο.

«Πόση ώρα σου τριβόταν η μαλάκω;»

«Ήταν αρκετή ώρα...» είπε και τσαντίστηκα και άλλο. Δεν ξέρω πώς νιώθω, έχω νεύρα θέλω να κλάψω.

«Πω ρε Γιάννη ένα πράγμα σου 'πα και εγώ, λογικά φασωθήκατε κι όλας και απλά δεν το λες»

«Ούτε καν δεν θα το έκανα ποτέ αυτό» μου είπε και ήξερα ότι μου έλεγε ψέμματα είμαι σίγουρη.

«Κλείνω γεια» του είπα απότομα και του το 'κλείσα και έπεσα στο μαξιλάρι μου.

Έκανα νόημα στα κορίτσια να με αφήσουν λίγο μόνη μου και πήγαν στο κρεβάτι της Εύας.

Έκατσα και άρχισα να σκέφτομαι. Ωραία ο Γιάννης μόλις έκανε κάτι με άλλη, βασικά δεν μου το 'πε αλλά είμαι αρκετά σίγουρη. Μπορώ να κάνω και εγώ κάτι με τον Κώστα και μετά να αρχίσω να του πετάω σπόντες, αλλά από την άλλη δεν μπορώ.

Ναι αλλά ο Κώστας είναι μουνάρα και ο Γιάννης δεν θα το μάθει ποτέ.

Πω τώρα απλά κάνω σαν μικρό κοριτσάκι.

Όλα άρχισαν στην κατασκήνωση{on hold}Onde histórias criam vida. Descubra agora