«Καλημέρα κορίτσια μου» άκουσα λογικά την ομαδάρχισσα μας, αλλά την αγνόησα και έκλεισα πάλι τα μάτια μου.
Λογικά με πήρε ο ύπνος γιατί δεν μπορούσα να ακούσω κανέναν.
«Ξύπνα ρε, δεν θα προλάβεις να ετοιμαστείς» άκουσα την Αθηνά αλλά την αγνόησα και αυτήν και γύρισα από την άλλη.
«Έλα ρε κοριτσάκι μου πάμε να φάμε» είπε και σηκώθηκα.
«Καλημέρααα..» είπα με βραγχνιασμένη, πονάει ο λαιμός μου λίγο.
«Καλημέρα, ντύσου και βάλε μαγιό θα πάμε παραλία» σηκώθηκα και άνοιξα την βαλίτσα μου. Έβγαλα το μαγιό μου το οποίο είναι απλό μαύρο χρώμα, έβγαλα και μία πετσέτα για να μπορώ να το βάλω. Έβγαλα το καθρεφτάκι μου και ξέβαψα τα φρύδια μου.
Βγήκα έξω και πήγα στη σειρά που είχαμε κάνει για την τραπεζαρία. Για πρωινό είχαμε ψωμί με μαρμελάδα και γάλα ή τσάι. Πήρα 2 3 φέτες ψωμί και βούτυρο γιατί η μαρμελάδα δεν μαρέσει.
«Θέλει καμία σοκολατούχο;» ρώτησε η κυριούλα που πέρναγε με την κανάτα.
«Εγώ» είπα και μου έβαλε.
Όταν τελειώσαμε πήγαμε στα σπιτάκια να πάρουμε τις τσάντες μας και να φύγουμε για παραλία.
«Δεν μιλάς πολύ σήμερα» λέει η Εύα.
Η πραγματικότητα είναι ότι με το χθεσινό με τον πατέρα μου έπεσε πολύ η ψυχολογία μου, αλλά το πρωί δεν είμαι ποτέ πολύ ομιλητική
«Το πρωί είμαι από τα ποιο αντικοινωνικά πλάσματα που υπάρχουν, μου παίρνει κάνα δίωρο»
«Αχαχαχα καλάα, έλα πάμε» είπε και προχωρήσαμε προς το πούλμαν.
Φτάσαμε στην παραλία, απλώσαμε τις πετσέτες μας και κάτσαμε κάτω από ένα μεγάλο πεύκο με τα κορίτσια. Γαλαζοπράσινα νερά με σκούρα άμμο, είχε κάτι ψηλά δέντρα σαν πεύκα γενικά είναι πολύ όμορφα.
Όσο παρατηρούσα τα μάτια μου έπεσαν στα αγόρια έβγαζαν τις μπλούζες τους για να μπούνε στην θάλασσα. Δεν ξέρω ποιος έχει πιο ωραίο σώμα και οι τέσσερις έχουν υπέροχα σώματα.
«Αναστσίααα» ακούω την Αθηνά να λέει και κουνάει το χέρι της μπροστά από το πρόσωπο μου. Πω λογικά είχα κολλήσει και τους κοίταζα, ρεζιλίιιι.
KAMU SEDANG MEMBACA
Όλα άρχισαν στην κατασκήνωση{on hold}
Fiksi RemajaΚαι φέτος κατασκήνωση μόνο που φέτος είναι μια διαφορετική χρονιά, μόνο που φέτος έγιαν διάφορα, μόνο που φέτος άλλαξαν και πολλά.