Sabah olmuş ve alarm ötüyordu ve bende dayanamayıp saate vurdum kırılmıştı ve bir parçası elime girmişti bende o parçayı çektim azda olsa canım yanmıştı ama hemen iyileşti . Kalkmaya karar verdim o sırada telefon çaldı babam arıyordu bende açtım .
" Merhaba kızım napıyorsun"
"Merhaba baba okula gitmek için ayaklandım ve sen aradın sen napıyorsun"
"Bende oturuyorum Annen seni bol bol öpüyor ve bende"
"Bende sizi baba"
"Bu arada bana bir haber geldi"
"Ne?"
"Dün dolunayda bir kurtu dövmüşsün!"
"Aa... Baba önemli birşey değil sen bunu nereden öğrendin"
"Tatlı kızım! Hani annende kurtya o dönüşürken seni görmüş yanı gelecekmiş ama kurta dönüşürken yanında olmayı sevmez zaten annenin kolları ve bacakları kırık olduğu için yanına gelememiş"
"Ah..Baba zaten gerek yoktu bu arada sen anneme yardım etmiyorsun dönüşmesine"
"Ben vampir olduğum için annen kokumdan rahatsız oluyor tabi benim gönlüm razı olmuyor ama işte herşey kokumdan bitiyor"
"Hmm.. yapacak bir şey yok"
"Evet neyse ben seni okula geç kaldırmıyım görüşürüz tatlı kızım"
"Görüşürüz" dedim ve telefonu kapatıp yorganı ayağımla tekmikleyerek kalktım.
********************
Okula gelmiştim ve dediğim gibi gözler üzerimdeydi içimdeki vampir gel dalalım diyordu büyük memnuniyetle ama işte olmuyordu nefret ettiğim durumdu çoğu vampir dış kanıpının önündeydi tam kapıdan geçcektimki kolumu biri tutdu ve beni kendini dönderdi.
Bu dolunayda kavga ettiğim çocuktu ."Hey merhaba" dedim dalga geçerek.
"Merhaba" dedi sinirle.
"Hey hmm ben seni biyerden hatırlıyorum şu dolunayda dövdüğüm köpek!"
"Sırf dolunay diye birşey yapmadım bir kurt dövdüm diye ego tavan yapmış!"
"Evet bir tavan yaptı bir bilsen"
"Bak dolunayda kurtlar çok güçlü olur o yüzden birşey yapmadım...." Dedi sözünü kestim ve dedimki.
"Kısacası korktun !". Dedim ve kahkaha attım bu onu sinir etmişti ve bana kurt tırnaklırını çıkarıp sokcakken elini tutum çok güçlüydü ama son gücünü kullanmıyordu.
"Ne o kız gibi beni cırcaksın!"
Sinirlenmişti burnundan soluyordu. Benim elimi çekip tekme attı sırt üstü düştüm inlemiştim."O kadar kolay mı sandın?Ha"
"Evet çok kolay" dedim ve tekme attım tam yere düşcektiki beni tutdu bende dengemi sağlayamayıp yere düştüm üste düşmüştüm burunlarımız değiyordu bi an öyle bir birimine baka kaldık ama uzun sürmedi hemen üstünden kalktım oda kendi toparladı.
"Bu iş burada bitmedi!" Diyip gitti.
"Tabiki nedemek'
Okula doğru ilerledim ve sınıfa yöneldim. Vampir hızımı kullanarak sınıfa girdim." Ooo.. naber sürtük az önce dayak yiyordun!"
"Kes sesini yoksa dayak yiycen""Ay çok korktum!"
"Kork yoksa başına kötü bir şey gelir"
"Yaa! Uyarı için teşekkür ederim ama öyle birşey olmuycak melezcik"
"Kes sesini diyorum sana " dedim ve önüne döndü arkadaşları ona sofia diyordu demek ki adı sofia.
Hoca gelmişti ve ders anlatmaya başlamıştı bi an önce okulun bitmesini istiyordum.
**********
O lanet ders bitmişti ve dışarda oturuyordum arthurunda gelmek istiyordu ama ben istemedim yalnız kalmak istemiştim. Sofia bana doğru yürüyordu onu aldırış etmeden etrafa baktım geldi ve önümde durdu.
"Ecelin geldi sürtük"
"Ölümsüzüm istersen dene". Dedim ve üzerime bir sıvı döktü yere düşerek inledim kokladığımda kurt boğandı bu da beni sinir etti ve ayağa kalktım kurt dişlerim ve tırnaklarım çıktı kükrediğimde herkes diz çöktü sofiada öyle yaptı şaşkınlık içerisindeydim Nolduğunu anlamamıştım ben sakinleşince herkes ayağa kalktı ve hoca koşarak yanıma geldi ama hala kurt dişlerim ve tırnaklarım dışardaydı yüzüm ne halde olduğunu bilmiyordum
Hoca=" Mary iyimisin?"
"Evet"
" Gözlerin simsiyah"
"Ne!""Evet sen yoksa karanlık kurt musun?
"Ben .. ben bilmiyorum!"
"Hemen odama gel"
"Tamam"
Odasına doğru yönelmiştim karanlık kurt olduğumu bilmiyordum belkide değildim.*******
Odasına gelmiştim.
"Şimdi senden kan alcam""Tamam' kolumu uzattım ve kanı aldı. Sonra bişeyler yaptı.
"Sende süper bir gen var"
"Nasıl yani?"
"Yani manisi yok sende normal kurt , karanlık kurt, çok güçlü bir vampir var sende ve başka genlerde olabilir"
" Nasıl başka genlerde olabilir"
"Yani başka özellikler"
"Birşey sorcam ama benim yakınlarımın karanlık kurt özellikleri yok bende nasıl oluyor?"
"Onu bende bilmiyorum"
"Peki ya bir kükreyişle herkesin diz çökmesi"
"Bak bunlar hakkında bir bilgim yok tamamı?"
"Ama garip olan birşey var "
"Ne"
"Ben kükrememle herkes diz çöktü diyelimki ben böyle birşey yapabiliyorum ama kurt halinde kükredim sadece kurtların diz çökmesi gerekir neden vampirlerde diz çöktü?"
"Ya sen kraliçe olabilirsin büyük ihtimalle doğa seni kraliçe olarak seçmiş olabilir o yüzden çok fazla genin olabilir tamamı bugün sana okul bitti yarın gel bugün biraz dinlen.
"Tamam"
*******
Eve geldim konuştuklarımızı düşünüyordum kraliçe nasıl olabilirsin babam aklıma geldi ve hemen onu aradım.
"Kızım noldu?"
"Baba benim karanlık kurt olduğumu biliyor muydun?"
"Karanlık kurt derken kızım?"
"Baba bugün benim karanlık kurt olduğumu öğrendim ve kraliçe olabirmişim başka genlerde olabilir"
"Kızım bana herşeyi anlatırmısın?"
Babama herşeyi anlattım bende oda şaşkınlık içindeydi."Kızım o zaman sende çok büyük bir büyü yeteneği var yani en iyi büyücülerdensin"
"Of ben napcam baba"
"Zamanın akışına bırak ve rahat et tamamı?"
"Tamam"
********
Bölümün sonu biliyorum çok uzun sürdü gelmesi ama düzgün olması için uğraştım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Melezle Karanlık Kurdun Aşkı
Про вампировDünüm ve bugünün sensiz, şüphesiz umutla baktığım yarınlarımında da senin olmanı isterim düşlerimde...