.....

16 0 0
                                    

Lanet bir ses duydum kulaklarımı çok rahatsız ediyordu kafamı kaldırıp baktığımda telefonum çalıyordu . Arayan tabikide Jasondu  açtım ve atarlı şekilde alo dedim.

"Alo hayatım nasılsın ."

" Kötü!"

"Neden?"

"Beni uyandırdın en sinir olduğum şey uyumak istiyorum."

"O zaman uyu hayatım ben napabilirim ." diyip güldü.

"Telefonu kapatabilirsin ." 

"Tamam." diyip kapattı şaşırmıştım beklemiyordum ama sonra takmadan telefonu bırakıp yattım.

2 saat sonra;

Derin bir uykudan sonra gözlerimi yavaşça açtım ve kendime ve yatağa baktığım yatakla savaşa  girmiş durumdaydım her zamanki gibi vede kazanmıştım bütün yatağı yere  atmıştım.

Esnedim ve yataktan kalktım aynadan kedime baktığımda yüzüm birbirine girmişti. Saçımı at kuyruğu yapıp aşağı indim.  

" O... kızım bir an hiç uyan mıyacaksın sandım." dedi annem bende saati sordum oda 4 dedi.

gözlerim büyüdü hemen yukarı çıkıp telefonu aldım ve Jasonun kaçta aradığına baktım saat 2 de aramıştı. Onu tekrar aradım ama açmadı sonra mesaj attı odandayım yazıyodu.

"Ne!" dedim evin içinde annem ne oldu diye sordu.

"Hiç ne olabilir ki." dedim ve odama kaçtım. Kapıyı tam araladığımda annem geldi arkamdan ve kızım dedi bende hızla kapıyı kapattım anneme döndüm ve ellerimi arkada birleştirdim.

"Efendim annecim."

"Odanı topladın mı ?"

"Ah.. inanır mısın tamda toplamaya gelmiştim."

"Tabi canım tabi kesin öyledir." dedi ve güldü bende gülümsedim annemde gitti.

Odaya girdim ama boştu Jason yoktu. Sonra birden dolaptan çıktı sıçrayıp yüksek bir çığlık attım. Eliyle ağzımı kapattı sus  haraketi yaptı .

"Senin ne işin var burada ya annem görseydi anneme  ne derdim." dedim ve aşağıdan annem kızım noldu diye bağır ve yürüme  sesleri duydum gözlerim büyüdü.

"Git buradan." dedim sesiz bir şekilde .

"Nereye gidiyim." dedi ve bende onu hızla dolabın içine iteledim tam kapatacakken annem kapıyı açtı bende hızla dolabı kapattım annem yanıma gelip iyimisin diye sordu.

"Evet! Hemde fazlasıyla."

"Kızım mal mısın niye çığlık attın o zaman  korkuttun beni!"

"Iıı.. düşüyodum ."

"Oh bende şeyler geldi san.."

" Neyler?" dedim annem susup kaldı elini ağzına tutdu.

"Neyler?!" dedim ve annem kapıyı çekip gitti. Jason dolaptan çıktı.

"Annen neyden bahsediyor?"

"Bilmiyorum? ama öğrenicem."

"Neyse o  değilde tatile mi gitsek?"

"Başbaşa mı?" dedim mutlu birşekilde.

"Hayır  benim arkadaşlarımda gelir sende bir kaç arkadaşını çağır gidelim."

"Öküz." dedim sesizce.

"Efendim ne dedin anlamdım." 

"Olur dedim."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Melezle  Karanlık Kurdun Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin