Ölüm Meleği

113 18 3
                                    

Sabah olmuştu ve yine alarm ötüyordu ama bugün okul için değil insan avı için  alarm ötüyordu vampirim tarafım çok açtı artık o soğuk kanları istemiyordu eğer kendimi yine soğuk kanlar için zorlarsam vampirim beni kontrol edecekti o yüzden  bir insanın kanını ölesiye içmeliydim ilk defa bir insanı öldürcektim bunu yapmalıyım bunları düşünürken ayağa kalktım ve elimi yüzümü yıkadım ve rahat kıyafetler seçtim bir planım vardı oda şu:

Bir erkeği durdurup yolculuk yaptığımı ve yolculuk yaparken arabamın bozulduğunu söyliycektim ama arabamın ormanlık alanda olduğunu söyliycektim yoksa insanlar görürse sonuç iyi olmayacaktı o yüzden orman alanı iyiydi.

*******************
İnsan topluluğuna karışmıştır ve kan kokuları burnuma doluyordu ve vampirim saldırmaya hazır bekliyordu sonra bir erkeği durdurup.

"Aa.. merhaba"

"Merhaba"

"Sizden bir yardım isteyebilirmiyim?"

"Tabiki" dedi güler yüzüyle bunu yapmak istemiyordum ama yapmassam bütün insanlara yazık olacaktı. Siz insanlar neden bu kadar iyi oluyorsunuz işte sana yazık oldu.

"Yolculuk yapıyordum bi an araba durdu bezine baktım ama benzinde doluydu ne olduğunu anlamadım "

"Hmm.. tamam araba nerede?"

"Ormanlık alanda"
*****""""****"*#
Ormanlık alana gelmiştik ve gözleri arabayı arıyordu.

"İşte geldik"

"Araba nerede?"

"Aa.. maalesef seni kandırdım arabam falan bozulmadı"

"Eee.. peki neden beni buraya getirdin?"

"Bak ben bir melezim ve vampir özelliğim kurt özelliğim var ve benim vampirim çıldırmış durumda sence neden"bunları dediğimde bana korku ile bakıyordu ve dediki

"Yani vampirin a..açmı" dedi ve yutkundu.

"Evet insancık kanın burnuma buram buram geliyor özür dilerim vampirim artık vakti geldi diyor"

"Lütfen yapma!"

"Eğer yapmassam diğer insanlarda yazık olcak"

"Hayır!"  Dedi çocuk sarışın ve mavi gözlü beyaz tenliydi gerçekten yazık olacaktı yapmak istemiyorum ama diğer insanlarda yazık olacaktı.

"Özür dilerim"

"Hayır" diye bağırdı ve boğazına yapıştım ve kanını içiyordum ve bir an durdum onu vampire veya kurta dönüştürerek ölmemesini sağlayabilirdim.

"Hey vampirmi olmak istersin kurtmu?"

"Neden" dedi korkmuş bir şekilde.

"Onlara dönüştürerek senin ölmemeni sağlayabilirim" dediğimde şaşırmıştı ama onun ölmesini istemiyordum.

"Kurt" dedi.

"Tamam" biraz saçma olmuştu ama ölmemesini için iyi bir fikirdi.
Kanını içmeye devam ettim acısından kıvranıyordu. Kan bitince yüzüne baktığımda morarmaya başlamıştı ama daha ölmemişti daha fazla beklemeden kurt dişlerimi çıkartıp onu ıstırdım.
Sonra arkamda bir sıcaklık hissedince ona döndüm bu kavga ettiğim kurttu çok yakışıklıydı.

"Yine mı sen"

"Niye beğenemedin mı ?"

"Evet lan"

"Onu bunu geçte O insancığın e suçu vardı?"

" Yok tu hem o insan değil kurt kurtta dönüştürdüm"

Bir Melezle  Karanlık Kurdun Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin