Jasonla dans ediyorduk kafamı kaldırdım ve Jasona baktım gözlerinde kaybolmuştum. Fısıldıyarak ;
"Seni seviyorum bitanem." Dedi
"Bende seni seviyorum."
Sonra ise müzik bitmişti ."Biraz gezmeye nedersin başka sürprizlerimde var." Dedi.
"Tamam." Dedim ve çocuk gibi sevindim.
Arabaya bindik. Josonda elimden tutdu bende yanağına öpücük kondurdum.Yolda ilerlemeye başladık ve çevre yoluna çıktık. Ordan da şehire geçtik yolda ilerlerken durduk elinde bir çiçek olan kız vardı ve çiçeği bana uzattı ben şaşkınlık içindeydim ve Jasona baktım oda bana gülümsedi.
"Jason bunlar çok güzel."dedim
öpücük kondurdum."Sen daha güzelsin."dedi sonra kız Jasona baktığını gördüm.
"Hadi gidebilirsin." Dedim kıza kızda bana sinirli bir bakış attı ama ben umursamadım ve gitti.
"Sen benimi kıskandın."dedi gülerek.
"Tabi kıskandım görmedinmi nasıl baktığını."dedim oda kahkaha attı.
"Tamam tamam birşey demedim." Diyip kahkaha attı bende dirseğimle karnına vurdum gülerek inledi ve bende gülüşüne eşlik ettim.
***********"
Bir restoransa gelmiştik ama konum atılan yer burası değildi."Burası neresi." Dedim oda arabadan indi ve kapımı açtı.
"Yemek yemeden olmaz değilmi?" Dedi. O an gözlerim büyüdü kan içmem tam değildi ve birşey yiyecek gibi değildim.
Jasonada diyemezdim bende gözlerimi devirmekle yetindim.Elimden tutup beni götürdü .
İçeri girer girmez yüzüme insan kokuları çarptı ve dişlerim ortaya çıktım bende kimse görmeden elimi ağzıma kapattım gözlerimin kırmızı olmasında korkuyordum. Bir masaya oturduk neyseki cam kenarıydı böylece yansımama bakabilirdim.
Kafamı cama çevirip yüzüme baktım gözlerim aynı renkteydi ama dişlerim hala çıkmış durumdaydı bir süreliğine nefesimi tutabilirdim. Nefesimi tutup dişlerimi yerine soktum.
Garson gelip menüyü verdi.
Baya çeşit vardı ama ben tatlılara baktım küçük oldukları için yemem belki kolay olabilir.Rüya tatlısı
Sufle
Oreolu browni
Bisküvili pasta
Çikolatalı muffin
Şarlot pasta
Valcano kek...
"Aa.. ben sufle alacağım."
"Yemek olarak ne alcaksın."
"Yemek yemek istemiyorum aç değilim. "Dedim ve gülümsedim ona belli etmemeye çalıştım.
"Pekala ben o zaman garsona söylüyorum. Seslendi ve kendine pirzola tatlı olarakta sufle istedi içecekte kola söyledi pirzolanın yanında salata pilav yoğurtda istedi gözlerim büyüdü o kadar şeyi yiyecekmiydi.
"Hayatım sen içecek olarak ne istersin."
"Su." Dedim.
"Aa... Eminmisin?"
"Evet."
"Tamam o zaman onada içecek olarak şu." Dedi ve garsonu gönderdi.
"Hayatım iyimisin? Yoksa bir sorunmu var."
"Hayır ben iyiyim."
"Peki öyle olsun." Dedi.
Gözüme baka kaldı sanki anlar gibi olmuştu ben ise gözümü kaçırmakla yetindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Melezle Karanlık Kurdun Aşkı
VampirDünüm ve bugünün sensiz, şüphesiz umutla baktığım yarınlarımında da senin olmanı isterim düşlerimde...