ONU BIRAKIN!

41 4 3
                                    

Heryer aydınlanmışdı ama çok bulanıktı.

Yavaş yavaş netleşmeye başladığında karşımda jasonun yerde yattığını gördüm. Kazıkla birlikte yatıyodu ayaklanıp yanına gitmek istedim ama olmadı ellerim bağlıydı  gücüm ipleri koparya yetmiyodu bu nasıl olur bunu benim yapmam lazım ama olmuyo jasonun yanına gitmem lazım.

"Jason beni duyuyormusun?!"

"JASON!"dedim ama cevap gelmedi ağlamaya başladım.

Etrafa bakındığımda dört tarafı kapalı olan depodaydık ve soğuk bir yerdi ama bi dk bana işlemiyor ama jasonun bedeni şuan yaralı ve savunmasız çok üşümüş olmalı hayır hayır böyle birşey olamaz. Kendimi sürükleyerek jasonun yanına gittim ve bağlı ellerimle ona dokundum hayla hayatdaydı ama bedeni soğuktu.
Göz altları çökmüştü mosmordu gözleri ellerimi yüzüne koydum.

"Jason ‚ uyan hadi nolur uyan."

"Bunu bize KİM YAPTI!"diye bağırdım ama gelen olamadı ağlayarak çığlıklar atmaya başladım.
Sonra jasonun sırtına doğru gittim kazığı çekmeye karar verdim. Cesaretim yoktu ama onun hayatta kalması için onu çekmeliydim .

Birden kazığı çektim ve kanlar akmaya başladı sırtımı oraya yasladım ve kanamasını ve üşümesini durdurmaya çalıştım.

"Merak etme ben burdayım birşey olmuycak."dedim ona döndüğümde nabzına baktım hayla hayattaydı ve tekrardan sırtımı sırtına yasladım. Gözümü kapatıp sessizce ağladım ona birşey olmasını istemiyorum.

"Jason nolur beni bırak no..nolur."

"Mary."dedi sessizce birden sıçradım ve yerde sürünerek önüne geçtim ellerimi yüzüne koydum ve okaşadım gözünü zorla açtı.

"Mary noldu bize?"dedi sessizce konuşarak.

"Bilmiyorum ama ben yanındayım birşey olmuycak."dedim o sırada kapı açıldı.

"Aa merhaba iki aşık."dedi dalga geçerek .

"Sen kimsin bizim burda ne işimiz va..."derken o sırada bana yaklaştı ve elini dudağıma koydu.

"Şi..."dedi.

"Çek elini ondan APTAL HERİF."diye bağırdı Jason  adamın elinde bardak içinde bir sıvı vardı kokladığımda genzimi yaktı bu kurt boğandı ve onu jasonun sırtına  döktü.

"Hey naptığını sanıyorsun aptal ona neden doküyosun o yaralı !"

"Bende o yüzden döktüm ." Dedi.

"Seni yok edicem." Dedim ve ipleri koparmaya çalıştım ama olmuyodu lanet olsun.

"Boşuna deneme iplerin üstünde mine çiçeği var ve seni  güçsüzleştiriyor hemde çok fazla." Dedi  .

" Ne istiyosun bizden aşağılık herif!" diye son gücüyle bağırdı Jason sonrada hızlı hızlı soluk aldı o sırada adam arkasını dönüp gitti siyah takım elbisesiyle ve kapıyı kilitledi.

"Jason iyimisin?"

"Sen yanımdayken ben hep iyiyim."dedi bende gülümsedim ve sürünerek yanına gittim  ilk önce yarasına baktım kanaması durmuştu ama kurt boğandan dolayı hala iyleşmemişti sonra yüzüne bağlı ellerimi koydum vücut ısısı hala düşüktü.

"Üşüyormusun?"

"Evet ve oldukça iğrenç bir his." Dedi yorgunca konuşarak.

"Ama sana sarılırsam üşümem."dedi ve içten gülümsedi. Bende onun gözlerine baktım derinliklerine kayboldum. Onu deli gibi seviyorum ilk defa kalbim böyle atıyodu.

"Seni  seviyorum."dedim ve yüzüm ona dönük bir şekilde yanına yattım.

"Bende seni seviyorum."dedi ve alnımdan öptü bende gözlerimi kapatdım açtığımda yüzüme bakıyordu.

"Sırtın iyimi?"

"Evet ."dedi o sırada sırtına baktım. İyileşmeye başladı  
Allah'ım sana şükürler olsun.
Kapı açıldı o sırada ve koşarak Jasona tekrar kurt boğan döktü.

"Naptığını sanıyorsun sen!"dedim Jasona baktığımda yerinde duramıyodu adam baktım bir iğne hazırlıyodu.

"Bak bu sevgilin için güzelim ."

"Ne!" Dedim ve tam iğneyi saplıyacağında kendimi hızlı bir şekilde dönderdim ve tekme attım.

"Bunu asla yapamazsın ŞEREFSİZ!"dedim .

"Eminmisin ?"dedi ve ıslık çaldı ve başka adamlarda geldi ve hepsi beni tutdu.

"Bırakın beni!"Dedim ama beni umursamadılar  o siyah takımlı adam iğneyi vurdu jasonun boynundan ve Jason bayıldı.
Sonra  ayakları ve ellerinden tutarak götürmeye başladı.

"BIRAK ONU!"dedim ve aklıma gelen her bütün küfürleri saydım.

Ama işe yaramadı sonra ellerin sopa olan insanlar geldi ve birini elinde sıvı vardı diğerinin elindede mine  çiçeği vardı adam ikisininde üstüme attı. Bağırmaya başladım. Sonra ellerindeki beyzbol sopası ile vurmaya başladılar.

Birisini vururken sopayı kırdı.
Kemik parçalanmış olsa gerekti.

"Bunların hepsini ödetcem hepsini p*çl*r!"dedim ve o sırada birden biri karnıma sertçe vurdu. O an öfkem beni kullanmaya başladı ve ölüm meleği ne dönüştüm ve bağırdım hepsi duvarlara çarpıp duvarı kırdılar. Bende ipleri kopardım .

Kapıdan çıktım ve hırladım herkes üzerime doğru geldi bende hepsinin kalplerini söktüm.

Arkamdan biri geldi kurtta dönüşmüştü.

Birden üzerime atladı ve kafamı koparmaya çalıştı bende tırnaklarımı çıkarıp boğazına soktum ve duvara fırlattım ve elimi kalbine getirdim kalbi elimde atıyordu.

"Bizi buraya neden getirdiniz ha yoksa cevap ver yoksa geberip gidersin!"

"Ja.ja.jasonu Alex bey istedi onu uzun süredir istiyodu ve h..hep takipteydi ve onu ilk fırsatta yakalamak istiyodu ."dedi Albertın dediği gibi bunlar düşmanları olsa gerek.

"JASON NERDE!" Dedim ve eliyle bir kapı gösterdi .

"Teşekkürler."dedim ve kalbini söktüm.

Hızlı adımlarla kapıya koştum.
Ve kapıyı açtım.
Takım elbiseli adam jasonun yatağa yatırmış kendide renkli sıvıları karıştırıp  birşey elde etmeye çalışıyordu beni görünce şaşırdı.

"Senin burda ne işin var."dedi.

"Jasonu bırak!"

Yazar gözünden;

"Jasonu bırak !"dedi Mary .

Alexde hemen Jasonun yanına gitti ve elini kalbine soktu .

"Defol git yada sevgilin bu hayatdan defolup gider ."dedi Alex .Mary şaşkın sinirli bir durumdaydı ve Jasona birşey olmasından korkuyodu.

"Ona sakın dokunma!"diye çığlık attı elinden birşey gelmiyodu  Jasonu kaybetmek onun için bir ölümdü.

****

Bölüm Sonu.

Bir Melezle  Karanlık Kurdun Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin