Sürpriz

85 13 17
                                    

Yolda ilerlerliyorduk ve ben insana dönüştüm.

"Bu büyücü nerde?" Dedim oda o sırada durdu elini omzuna attıp diğer eliyle uzakta olan bir dağ başını gösterdi.

"Dağdaki evi görüyor musun?"

"Evet."

"İşte orası." Dedi ve gözlerimin içine baktı.

"Pekala o zaman gidelim." Dedim ve önden ilerledim sebepsizce gülüyordum.

*************

Dağın tepesine çıkmıştık ve evin kapısının önüne gelmiştik.
Jason kapıya iki kere tıkladıktan sonra kapı kendiliğinden açıldı.
İçeri girdiğimizde her yer büy7 kitabıydı ve ortada kahverengi eskimiş bir masa vardı masanın üstünde kitaplar yığılıydı.

Biraz daha ilerlediğimizde karşımıza merdiven çıktı o merdivenden çıkmaya karar verdik .
*****★********★*******

Odada hastane yatağına benzeyen bir yatak vardı ve bir masa masanın üstünde kitaplar vardı ve köşede bir kitaplık vardı ve büyücü karşımızda duruyordu.

"Merhaba." Dedi Jason sonrada ben dedim oda bize karşılık verdi ve Jason hemen konuya girdi ve herşeyi anlattı. Adam ilk önce düşündü.

"Bana o melez kızı getirmelisin."
Jasonda eliyle beni gösterdi.

"İşte bu." Dedi ve büyücü bana baka kaldı.

"Sen dünyadaki ilk melez misin?"

"Evet."

"İkincisinde şuraya alıyım." Dedi hastane yatağında benzeyen yatağı göstererek bizde geçtik.

"Adlarınızı alabilirmiyim?"

"Mary"

"Jason"

"Mary ilk önce senin bütün özelliklerinin zehirini almak istiyorum."

"Tamam."

"Sende hangi özellikler var ." Dedi ve eline kağıt kalem aldı.

"Vampir , Karanlık Kurt, Normal Kurt, Ölüm meleği." Dedim hepsini alt Alt alta yazdı.

"Tamam O zaman ilk önce Vampir olmalısın."

"Tamam." Dedim ve vampir yüzümü ortaya çıkardım.

"Şimdi tırnaklarını çıkar." Dedi bende çıkardım sonra eliyle üst tarafında Sünger olan altında ise bir kap olan kabı gösterdi.

"Şimdi Tırnaklarını bastır sonra o zehri kaba aktar süngeri bir düşmanının kolu gibi düşün ve melez zehrinini içine aktar."

"Tamam." Dedim bu hiç kolay olmayacaktı ben Jasona istiyerek zehrimi bulaştırmamıştım.

Jason;

"Hadi yapabilirsin Mary." Dedi dalga geçerek sonra ise güldü bende ona sinirli şekilde kıhladım.

"Hoşyt...!" Dedi .

"Seni varya." Dedim ve insan haline dönerek ve gülerek üstüne atladım oda yatağın üstüne düştü bende onun üstüne birbirimize çok yakındır burunlarımız birbirine değiyordu. Onunla göz teması kurmuştuk gözlerinin içinde kaybolmuştum ve bu anı büyücü kesti.

"Bir an önce işlemi halletmeliyiz başka işlerinde var." Dedi bende hemen kendimi topluyup ;

"Tamam." Dedim vampire dönüşüp tırnaklarımı çıkardım ve süngere bastırdım.

"Evet şimdi zehri akıt ."dedi denemiştim ama olmamıştı .

"Olmuyor!"

"Biraz zorla kendini." Denemeye devam ettim ama hala yapamıyordum.

Bir Melezle  Karanlık Kurdun Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin