Ve škole jsem se zdržel. Musel jsem ještě suplovat jednu hodinu. Jak koukám na hodiny tak Niall už musel skončit ve škole. Takže určitě bude doma. Měl jsem pravdu. Normálně dveře zamykám teď jsem jen pootočil klíčem a byl jsem uvnitř.
Potichu jsem vešel dovnitř. Odložil jsem si bundu a boty. Oblékl jsem si svoje bačkory a přešel jsem do obýváku. Uviděl jsem Nialla jak si prohlíží moje fotky z dětství. „Ale copak tady děláš?" ušklíbl jsem se a on se na mě otočil chytajíc se za srdce. „Lekl jsem se Liame." Já jsem zvedl obočí a sedl si vedle něho. „Liame jo?" ušklíbl jsem se.
„No jo. Je blbé, abych ti říkal pane Payne." Usmál se Niall a chytl mě za ruku. „Můžu tě políbit?" šeptl s červenými tvářičkami. Já jsem jen zakroutil hlavou. „Nejdříve si promluvíme pak se můžeme mazlit." Cvrkl jsem ho do nosu a vstal jsem. „Nesnáším, když mladý kouřej. Ale sám to dělám." Zapálil jsem si cigaretu a otevřel okno.
„A proč kouříš?" podíval se na mě Niall smutnýma očičkama. Občas by mě zajímalo, co se za těmi pohledy skrývá. Třeba to někdy zjistím. „Víš, začal jsem okolo třinácti. Můj otec byl až perfektní. Tak jako celá moje rodina. Chtěl jsem se nějak lišit. Chtěl jsem vyniknout." Potáhl jsem si a podíval se na Nialla. On vstal z gauče. Pomalým krokem ke mně přešel a pohladil mě po noze. „Proč, ale koříš teď?" Já jsem zvedl obočí. Pak jsem se podíval na cigaretu a zahodil ji típlou z okna.
„Vlastně ani nevím. Vždyť mi to ani nechutná." Zasmál jsem se a on se zasmál se mnou. „jak si to přestavuješ Nialle?" On vylezl na parapet za mnou a sedl si hned naproti mně. „Ani nevím. Víš, já jsem žádný vztah nikdy neměl. Občas se mi líbil nějaký kluk. Ale do tebe jsem se opravdu zamiloval." pokroutil jsem hlavou.
„Nialle. Jsi zamilovaný jen do jedné třetiny mě." Chytl jsem ho za ruku. „Vidím to tak, že ti nechám svoje klíče. Vždy se ve škole domluvíme kdy přijdeš." On kývl. „Nebudeš na mě spěchat, co se týče sexu? Já jsem ještě panic." Šeptl s červenající tvářemi. Miloval jsem romantiku a vše kolem. Ale sex bylo něco, na čem jsem si zakládal. Bylo mi jedno, jestli to bylo milování nebo tvrdý sex, ale potřeboval jsem ho.
„Víš to je ono Nialle. Na milovaní nebo sexu. Si zakládám od začátku vztahu." Zvedl jsem mu bradu. „Ale půjdeme na to pomalu. Jen nevím, jak dlouho to vydržím." Přejel jsem mu prstem přes rty. Byli tak sladké. Úplně k nakousnutí. Měl jsem prostě dvě osobnosti. Nadržené hovado v posteli a sladký romantik ve vztahu.
Sedl jsem si blíž k němu a přisál jsem se jemně na jeho rty. Bylo cítit, že mi dal ve škole jeho první polibek. A já jsem si hodlal vzít i ty další. Jemně jsem se otíral o jeho rty, dokud jsem neucítil slanou chuť. Proto jsem se odtáhl a uviděl jsem, že brečí.
„Já jenom." Vzlykl. „Jsem rád, že budu moci poznat ve svém životě lásku."
Objal mě a já mu opětoval. Nechápajíc jeho slova. Vždyť je mladý.
*Nový díl asi po čtrnácti dnech. Určitě udělám časový posun. Ještě uvidím o kolik. Pokud máte nějaké připomínky, otázky. Tak piště. Budu ráda za každou radu. Děkuju a miluju vás Evson :* PS: Zkouškové úspěšně za mnou :* *
ČTEŠ
Život si nevybírá ✔️
FanfictionNový učitel, nový systém, nové podmínky, ale stejný žák. Dokáže změnit nový nadšený učitel pasivního žáka? Jaký má žák důvod k pasivnosti? Je to problém a člověk si život nevybírá. Cover by: Ronnie_Payne