Byl pátek večer. Dneska měl dorazit Niall. Upřímně doufal jsem, že mu bude o víkendu dobře a my bychom se spolu konečně mohli vyspat. Mám ho rád, ale ještě tam není to milování, ale je blízko. I tak to chce čas. Vím, že on mě miluje. Takže by to bylo možné se společně pomilovat. Třeba by to přeneslo přes pomyslnou čáru. Ok nebudu myslet na sex jinak se mi postaví.
Douklidil jsem byt a připravil jsem něco dobrého k večeři. Když bylo kolem šesté měl dorazit Niall. Uviděl jsem v oknech auto. Niall se k němu naklonil a dal mu pusu. Až později jsem si všiml dlouhých blonďatých vlasů. To bude jeho máma. Niall si držel v ruce tašku a nějakého plyšáka. Zamával na auto a pomalu přešel ke dveřím. Uslyšel zvonek. Proto jsem mu je dole otevřel.
Hned na to jsem otevřel nahoře. Uviděl jsem blonďaté vlasy, které se na mě okamžitě vrhli. „Ahoj lásko." Šeptl a něžně mě políbila rty. „Ahoj Nialle." Pohladil jsem ho po tváři. Uviděl jsem jeho rudé oči. „Ty jsi plakal?" zeptal jsem se něžně. On jen s úsměvem zakroutí hlavou. „Jen nějaká alergie." Pousmál se a vzal si své věci.
Zavřel jsem dveře, které jsem následně zamkl. „Já ti neuteču." Já se uchechtl a podíval se na plyšáka ve tvaru pizzy. „To s námi nespí." On udělal smutný obličej a ohrnul dolní ret. „Pan Pizza je můj polštářek prosím." Lehce se na mě natiskl a přejel mi rukou po mém penisu. „Co kdybych ti zase dneska vykouřil?" zaculil se a políbil mě na krk. Mě se zadrhl dech. „Dobře." Řekl jsem. Odhodil jsem pana Pizzu na postel a Nialla si přitáhl do vášnivého polibku.
*Po Niallově ústní práci. *
Niall se ke mně přitiskl. „Máš mě aspoň trošku rád Li?" Nalehl jsem na něj a podíval se mu do očí. „Mám tě rád Nialle. Rád s tebou trávím čas. Rád tě poslouchám. Jsi tak krásný, chytrý a nadaný. Jen mi dej čas. Na to abych tě miloval, nejde kuřba. Pár dní spolu. I když jsem tě poznal. Není to daleko. Vím, že jednou ti to řeknu lásko." Usmál jsem se a políbil ho na rty.
„Řekl jsi mi lásko." Vzlykl a znovu mě políbil. „Já tě miluju Li. Nechci ohrozit tvoji práci, ale chtěl bych jít na opravdové rande." Šeptl Niall. Já jsem si lehl vedle něj a přitáhl si ho k sobě. „Jak si představuješ naše rande?" pohladil jsem ho po tváři.
„Už několik let mám sen, jak bude vypadat moje první rande. Obléknu si krásnou košili a kalhoty. Vyzvedne mě kluk, který se mi líbí v košili a v saku. Protože mému příteli sako sluší. Dá mi růžové růže. Miluju růžovou barvu. Potom mě vyzvedne v půjčeném autě s řidičem, abychom mohli pít a vzadu se mazlit. Následně společně pojedeme k oku. Kde budeme mít připravenou večeři. Budeme jíst. Tancovat a užívat si výhled. Potom si spolu řekneme, že se máme rádi. Když sjedeme dolů, půjdeme se projít. Řeknu mu, že bych se chtěl s ním pomilovat. My se pomilujeme u něho doma. Budeme ležet vedle sebe v posteli. Společně usneme a mě se splní můj sen."
Já se lehce pousmál.
Setřel jsem mu slzy.
„Nialle." Na chvíli jsem se odmlčel.
„Splním ti tvůj sen. Když splníš ty můj. Pomiluj se se mnou opravdu potom rande." Šeptl jsem.
On se na mě vyděšeně podíval.
*Nový díl. Tak uvidíme čeho se dočkáte. Já to mám pořád otevřené. Takže když napíšete komentík. Tak třeba ovlivníte :D Miluju vás Evson :* *
ČTEŠ
Život si nevybírá ✔️
FanficNový učitel, nový systém, nové podmínky, ale stejný žák. Dokáže změnit nový nadšený učitel pasivního žáka? Jaký má žák důvod k pasivnosti? Je to problém a člověk si život nevybírá. Cover by: Ronnie_Payne