Part 4.

1.4K 124 5
                                    

O týden déle.

„Tak jo třído. To bylo pro dnešek vše. Můžete domů." Usmál jsem se a sedl si ke svému stolu. Chci opravit svoje první písemky. Myslím si, že to bude hodně jedniček a dvojek. Všichni se snad učili, protože když jsem chtěl sbírat. Všichni chtěli ještě psát.

První písemka Niall Horan. Podíval jsem se na ni a jenom odškrtával správné odpovědi. Nevěřil jsem, že Niall to tak zvládne. Ty jeho odpovědi byli tak promyšlené. Ne naučené nazpaměť, ale opravdu tomu porozuměl. A i ten názor na Romea a Julii byl. Pane bože. Ten kluk mě opravdu překvapuje.

„Jak jsem dopadl?" zaslechl jsem u sebe. Podíval jsem se do těch modrých očí a usmál se. On mi úsměv oplatil. Už tolikrát se v hodině začal hlásit sám. Hlavně minulou hodinu když jsme opakovali. Vždy jsem se do jeho očí koukal s takovou zaujatostí. Nikdy bych to do něj neřekl, jak se dokáže tak rychle otočit.

„Výborně. Máš za jedna." Usmál jsem se. On si tleskl. „Není ten názor přehnaný?" já jsem zakroutil hlavou. Vstal jsem a zády se opřel o katedru a on stál přede mnou. „Ne musím souhlasit. Něco podobného jsem říkal. Opravdu je potřeba zažít lásku v životě. Je jedno na jak dlouho, ale člověk by měl poznat ten dokonalý pocit. A i zakázána láska je dokonalá. Sice má pár nástrah, ale je to vzrušující. Milenci žijí ve svém světě, dělají si v něm, co chtějí. Jako Romeo a Julie."

On na mě lehce zamrkal. Byl tak kouzelný. Lehce jsem zavrtěl hlavou. „Pane učiteli vy jste někdy prožil zakázanou lásku?" já se jen usmál. „Ne nezažil. Možná bych i chtěl." On se postavil ke mně blíž. „Já také, ale bojím se, že mi ta osoba uteče." Pohladil jsem ho po rameni. „Neboj se. Třeba ti ta osoba bude opětovat city."

„Věříte lásku na první pohled?" kývl jsem. „Věřím. Tak se pozná pravá láska, když tě na té osobě něco zaujme." On si skousl dolní ret a zamyslel se. „Co by jste dělal kdyby vám řekla studentka, že se do vás zamilovala?"

„Tak bych ji řekl, že mě nepřitahuje, protože je dívka." Usmál jsem se a prohrábl si vlasy. „Tedy student?" šeptl a přiblížil se ještě blíž. „Záleželo by na tom, kdo by to byl." On si stoupl na špičky. „Kdybych to byl já?" Podíval jsem se do jeho očí. „Asi bych řekl, že to nejde. Protože je na to zákon." Šeptl jsem

On si prohlídl moje rty a rukama se opřel o moje ramena. „A co ten vlastní svět ze zakázané lásky? To vzrušení?" Lehce jsem naklonil blíž k němu hlavu. „Možná bych to riskl." On jen lehce zavřel oči. Jeho rty se jemně otřeli o ty mé. Zavřel jsem oči. Tohle bych neměl dělat. Jenomže já si nemůžu pomoci. Je tak okouzlující. „Tak to riskněme." A lehce mě políbil. Bylo cítit jak je nejistý. Byl tak nezkušený. Lehce s nimi pohl.

Dal jsem ruce na jeho boky a rty lehce pohl proti těm jeho. Chtěl jsem to opakovat, jenomže se odtáhl. Sundal jsem ruce. Najednou jsem si uvědomil, co se stalo. „Náš svět." Šeptl

Vzal za kliku u dveří. „Nashle pane učiteli."

Já jsem stál a nebyl schopen pohybu.

*Nový díl. Tak co říkáte. Líbí se vám to? Mě jo :D tak budu ráda za názor. Jak to bude dál. Už jsme se posunuli. Už to chtělo trošku rozjed. Miluju vás Evson :* *

Život si nevybírá ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat