Part 12. Večer s velkým V

1K 90 6
                                    


Pohled třetí osoby.


Niall následně zavřel oči. Byl velice nervózní z celé situace. Věděl, že tohle mu změní život. Tohle bylo jeho poprvé. Hlavně věděl, že by mohl o Liama přijít. To nechce. Chce si přece zbytek života užít s ním. Chce, aby on při něm byl. Aby viděl jeho jako toho krásného, nevinného chlapce, kterého má rád. Možná miluje. V to i Niall doufal, že po tomhle by ho Liam mohl milovat.

Zatímco Niall přemýšlel. Liam si svlékl své triko. Prohlédl si svého blonďáčka. „Jsi krásný lásko." Niall se podíval na svého přítele. Nechal automaticky zčervenat své tváře a lehce se zahihňal. „Ty jsi sexy." Zavřel oči. Tak nerad mluvil o takových věcech.

Liam se ušklíbl a začal laskat jemně jeho krk. „Li." Vzdychl Niall a naprosto se uvolnil, věděl, že mu jeho láska neublíží. Věděl, že on přestane, když nebude chtít pokračoval. Věděl, že mu může bezmezně věřit. Liam sundal jeho triko. Prohlédl si jeho alabastrovou pleť. Byla tak jemná, neposkvrněná. Byla prostě nevinná.

Liam si všiml malé modřinky. Proto ji políbil, ale nevěnoval dalším pozornost. To byla chyba, ale na druhou stranu byl Niall rád.

Liam rozepl Niallovi kalhoty a jedním pohybem je stáhl. Jenomže to co uviděl pod tím. Musel zalapat po dechu. Jeho sexuální partner měl na sobě růžové kalhotky. Niall otevřel nervózně oči. „Jestli se ti...to nelíbí. Tak-tak já to sundám."

Liam mu chytl ruku a na ni ji políbil. „V žádném případě. Jsi v nich dokonalý." Políbil ho na podbřišek. „Otoč se na bříško baby. Ať si prohlédnu tvoji sexy prdelku."

Niall byl tak nadšený, že se jeho milenci nápad líbí.

Liam si prohlédl tu krásnou sexy prdelku a neodolal. Musel Nialla lehce plácnou.

„Li." Vzdychl Niall a Liam už to nevydržel a jedním prstem se dostal do Nialla.

„Dýchej miláčku."

Takhle to pokračovalo. Jeden prst, druhý i třetí. Když už oba usoudili, že Niall je dostatečně připravený a roztáhnutý. Otočil si ho Liam na bříško. Pod jeho zadeček dal polštářek a sundal ty proklatě sexy kalhotky.

„Dýchej ano?" Šeptl Liam. Začal se pomalu do Nialla zasouvat. Přesunul se na jeho krk. Snažil se Nialla rozptýlit, aby ho to tolik nebolelo.

Když už bylo vše v pořádku. Liam se začal něžně pohybovat a přirážet. Pohyby byli jemné, něžné. Přitom vášnivé a dychtivé. Oba vzdychali jméno toho druhého. Ve vzduchu byla vášeň, něžnost a láska. Bylo cítit, jak Liam Nialla miluje. Niall to cítil. Byl rád, že to cítí.

Společně vyvrcholili. Niall dýchal. Pro něho to bylo velice náročné. Nebyl zvyklí na takovou zátěž, věděl, že zítra bude zvracet. Věděl, že bude mít pár modřinek. Ale jemu to bylo jedno. Byl šťastný, že jeho poprvé bylo právě takové.

Liam mezitím uklidil tu spoušť. Utřel milencovo bříško a jeho dírku. Vše vyhodil. Potom co sklepal všechny okvětní lístky se k němu přitulil a políbil ho na spánek. Společně se přikryli.

„Děkuju Li za krásné poprvé. Nemohlo to být lepší. Miluju tě." Liam se pyšně usmál.

Potom vyslovil slova, která si právě při společném milováním uvědomil.

„Byl jsi dokonalý lásko. Skvělý." Políbil ho.

„Miluju tě."

*Nový díl. To jste asi nikdo nečekal, že? :DD chytlo mě to :D budu ráda za nějaký komentář :3 miluju vás Evson :* *

Život si nevybírá ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat