Sbalil jsem si všechny svoje věci a utíkal do auta. Bože nemohl jsem se dočkat, až ho uvidím klečet u mých nohou. Až bude pomalu zasouvat penis do své malé pusinky. Až na mě zvedne ty jeho krásná nevinná očka. Och už jenom z té představy se mi zvedá. Nasedl jsem do auta, zařadil jsem rychlost a rychle vyjel z parkoviště. V hlavě jsem měl jen představu toho, jak budu šukat tu jeho nevinnou pusinku.
Zaparkoval jsem před domem. Rychle jsem vyšel z auta a utíkal nahoru. Všiml jsem si menších botiček, které byli před bytem. Pro sebe jsem se lehce ušklíbl. Odemkl jsem dveře. Skopl jsem boty z nohou. Bundu jsem pověsil na věšák. Přešel jsem do obýváku kde Niall seděl v tureckém sedu na gauči a koukal se na ruce, se kterým si hrál.
„Nialle?" řekl jsem potichu a klidně. On se na mě podíval a lehce se usmál. Přešel jsem k němu a sedl si vedle něj. Pomalu jsem ruku přesunul na jeho stehno. Lehce jsem ho hladil a následně zmáčkl. „Uhm." Vzdychl lehce. Já se ušklíbl ruku jsem přes jeho hruď přesunul na jeho bradu. Otočil jsem hlavu tak, aby se mi díval do očí. „Nemusíš se ničeho brát princezno" usmál jsem se a palcem přejel po jeho rtech. Nahl jsem se nad něj. Okamžitě ale lehce jsem se přisál na jeho rty.
Jeho ruce jsem ucítil na svých zádech. Lehce jsem se pousmál a ruku jsem přesunul na jeho rozkrok. „uhm." Vzdychl mi do rtů a já se lehce ušklíbl. „Chceš to ukázat?" zazubil jsem se. Podíval jsem se mu do očí. Lehce kývl a mě to stačilo jako znamení. Stáhl jsem lehce jeho pánev. Když jsem uviděl jeho vyděšený obličej, pohladil jsem ho po tváři. „Nemusíš se bát princezno. Budu jemný a bude se ti to líbit." Zaculil jsem se a políbil ho na jeho jemné rtíky.
Rozepl jsem mu kalhoty a i s trenkami je stáhl ke kolenům. Podíval jsem se na Nialla. Ten měl zakryté oči. Neuvěřitelně se červenal. Nad tím jsem se lehce zasmál a následně mu ruce stáhl. „Jsi nádherný, Nemáš se za co stydět princezno." Políbil ho na špičku penisu. „Och." Vzdychl potichu a otevřel pusu.
Pohladil jsem ho po bříšku. „Vzdychej nahlas princezno. Chci tě opravdu slyšet." Zaculil jsem se
Sehl jsem se k jeho rozkroku. Pomalinku jsem si ho začal dávat do pusy. Nikdy jsem neměl problém pojmout celý penis a hlavně Niallův. Bylo to lehké. Nebyl úplně malinký, ale menší než na který jsem byl zvyklý. Vždyť ho ani moje princezna nepotřebuje velký. To já do něj budu zasouvat.
Když jsem byl u kořene, začal jsem lehce pohybovat hlavou. Niall zamotal prsty do mých vlasů. Opravdu vzdychal moje jméno na celý pokoj. Stahoval jsem tváře. Měnil jsem úhly. Snažil jsem se co nejvíce stahovat tváře. Chtěl jsem se prostě ukázat.
„Liame." Vykřikl naposledy. Docela rychle se mi udělal do pusy, ale pokud není zvyklí, jak říkal tak to byla docela výdrž. Vše jsem spolykal a ještě ho oblízl. Chutnal docela dobře. Zvedl jsem hlavu. Musel jsem se ušklíbnout nad tím, jak vypadal. Červené tvářičky, pohybující bříško jak se snažil rychle nabrat dech. Byl to malý roztomilý andílek.
„Tak jaký jsem byl?" zaculil jsem se a nesl ho do ložnice. „Dokonalý." Šeptl a políbil mě na rty, ale na to se hned odtáhl a zašklebil se. „Chutnáš jako sperma." Fňukl. Položil jsem ho na postel a lehl si k němu. „Náhodou chutnáš skvělé princezno." On se usmál a opřel si bradu o moji hruď. „Mám to taky tak dělat?" Pohladil jsem ho ve vláskách. „Jak chceš. Nechám to na tobě." Usmál jsem se.
On si sedl. Skopl ze sebe kalhoty. Hned na to si sedl na moje nohy. „Tak já jdu na to." Řekl si pro sebe.
Já jsem si dal pod hlavu polštáře. Tak kurva moc jsem se chtěl na něj dívat. Bude, ale lepší když bude klečet na posteli a já ležet. Nebudu mít tendenci přirážet do jeho pusy.
„Budu se snažit" šeptl. Dal mi na rty cudnou pusu, ale hned na to mě políbil na špičku penisu. „Nialle." Zavrčel jsem vzrušeně potichu. On se na mě usmál. Začal pomalu zasouvat můj penis do pusy. „Podívej se na mě." Zavrčel jsem. On se na mě podíval. Už jenom z toho pohledu jsem se mohl udělat.
Nezvládl si ho dát celého do pusy, ale to mi nevadilo. To co začal vyvádět? Ty rychlé pohyby. Jak zvládal ovládat jazyk a ruku. U toho mi masíroval koule. Prostě dokonalé. Byl jsem překvapený, že to opravdu dělá poprvé. To co tady předváděl. Řekl bych, že má několik zkušeností.
Odtáhl se a se šklebícím obličejem to spolkl. Lehl si vedle a hned se přitulil. Já jsem vydýchával ten skvělý pocit. „Byl jsi skvělý Nialle." Políbil ho na rty. „Děkuju." Zčervenal. Ještě víc se na mě natiskl. Rozhodl jsem se ho zeptat na jednu důležitou otázku. „Nechceš zůstat přes noc?" usmál jsem se.
On se usmál. Úplně se mu rozzářili oči štěstím. „Ano, ano, ano." Políbil mě. Já se zasmál a pokroutil hlavou.
Potom jsme se každý sám osprchovali. Niall si půjčil moje triko a trenky. Lehli jsme si vedle sebe a společným přáním dobré noci jsme usnuli.
*Konečně nový díl. Tentokrát o mnoho delší. Doufám, že jsem aspoň trochu uspokojila vaše perverzní dušičky. Budu ráda, když mi napíšete váš názor. Hrozně ráda to čtu :* Miluju vás Evson :* *
ČTEŠ
Život si nevybírá ✔️
FanfictionNový učitel, nový systém, nové podmínky, ale stejný žák. Dokáže změnit nový nadšený učitel pasivního žáka? Jaký má žák důvod k pasivnosti? Je to problém a člověk si život nevybírá. Cover by: Ronnie_Payne