Part 2.

1.6K 130 8
                                    

Hodina dále probíhala. Snažil jsem se je zaujmout svými historkami ze školy. Myslím, že se to i docela dařilo. Když se ke konci první hodiny otevřeli dveře. Mladý blonďáček vešel zpět do třídy. Byli vidět jeho uslzené, zarudlé oči. Co se mu asi stalo, že proplakal celou hodinu.

„Nialle posaď se. Po škole si promluvíme." Řekl jsem. Postavil se z katedry na, které jsem seděl. Následně jsem přešel k tabuli, kde jsem napsal základní pravidla. Mezitím si blonďáček sedl na osamocené místo vzadu ve třídě.

Otočil jsem se zpět ke třídě. „Ještě než se vrhneme na školní pravidla. Řeknu vám ta moje. Nesnáším lhaní. Vždy jde vše vyřešit. Když budeme mít nějaký problém. Přijďte za mnou. Za druhé chci a je to i ve školním řadě. Potvrzení od doktora, když bude absence delší dva dny."

Divil jsem se, že se zvedla ruka zrovna zezadu. „Ano Nialle?" řekl jsem. „Mám s panem ředitelem domluvené, že mě může omlouvat mamka." Já se zamračil. „Nevidím důvod udělovat výjimku, pokud není k tomu závažný důvod. Máš k tomu závažný důvod?"

On sklopil pohled a záporně zakroutil hlavou.

Nechápu co s ním je. O takovém typu lidí jsme se neučili. Já, ale na něco přijdu.

*Po škole. *

Seděl jsem ve svém kabinetu. Čekal jsem, až přijde Niall. Měl tu být před deseti minutami. Když už jsem si začal po půl hodině balit věci. Najednou jsem uslyšel klepání na dveře. Po moji výzvě, aby vstoupil dovnitř. Vešel blonďáček dál.

„Nialle nevím sice, co se stalo, ale to neznamená, že můžeš být pryč skoro celou hodinu." Řekl jsem. „Pan ředitel vám nic neřekl." Já jsem se nechápavě na něj podíval. „Ne neřekl." Zakroutil jsem hlavou. „Omlouvám se. Nebylo mi dobře. Mám problémy." Šeptl. Pořád se díval dolů. Za celou dobu se mnou nenavázal oční kontakt. Ten kluk mi lže.

„Proč mi lžeš?" řekl jsem přísným hlasem. „Já vám nelžu." Vzlykl. „Tak mi řekni co je za problém?" a pohladil ho po rameni. On se s pokroucením hlavy odtáhl. „Ne. Na to vám nedůvěřuju." S břekem utekl pryč.

Prohrábl jsem si vlasy. Tak to jsi zvládl vážně skvěle Payne.

Hned první den a ty vše posereš.

Kdybych tak věděl, co bude dál.

*Nový díl. Konečně. Já vím. Je to nuda :D ale musí se to pořádně rozjed :D tak dejte čas :3 Copak si myslíte, že Nialla trápí? Budu ráda za váš tip. Děkuju a miluju vás Evson :* *

Život si nevybírá ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat