O tři týdny později
„Dneska si napíšeme test z Georga Orwella. Hlavně z díla Farma zvířat. Chci aby jste se zaměřili na to, k jaké situaci by se dalo dílo přirovnat. Následně jaká zvířata ovládla farmu. Asi jaký cíl je knihy. Na co má poukázat. Opravdu se snažte zamyslet. Tady není žádná správná odpověď." Přešel jsem ke stolu a vzal písemky do ruky. „Za tuto odpověď dostanete zadarmo dva body. Pokud to bude aspoň trochu srozumitelná odpověď." Podíval jsem se po třídě a uviděl Nialla, jak si kreslí. „Pan Horan je nám rád rozdá."
Když uslyšel svoje jméno. Zvedl na mě ty jeho krásná modrá kukadla. „Co pane učiteli?" já se lehce ušklíbl. Už jsem přemýšlel, až budu takhle v jeho pusince a on na mě bude takhle nevinně koukat. Dobře. Lehce jsem zavrtěl hlavou, abych vyhnal myšlenku.
„Nialle rozdej písemky. Potom se za mnou stav kabinetě. Tohle je tenhle týden po třetí." On kývl. Pomalu se zvedl ze židle. Už týden nebyl u mě doma sotva chodil do školy, ale na moje hodiny chodil pravidelně. Byl takový bledý. Bál jsem se o něj, ne že bych ho miloval. Už mi na něm, ale dost zaleží. I když naše setkání bylo hlavně o povídání, sledování filmu a dětské pusinky.
Vzal si ode mě písmenky a lehce se na mě usmál. Já také potom jsem si sedl za katedru. „Můžete se do toho pustit."
*V kabinetu. *
Jelikož byl konec dne, měl dorazit Niall. Proto jsem využil situace a začal hned opravovat písemky. Vzal jsem si jeho a s úsměvem ji začal číst. Musel jsem mu dát ve všem za pravdu. Věděl jsem, co odpoví, jelikož jsme se o Farmě zvířat bavili tehdy, když jsme si pustili film. Musím říct, že si s ním rozumím lépe než s nějakým z mých bývalých partnerů. Ty se většinou chovali jako malé děti. Jako puberťáci. Mě to nebavilo. Chovali se jako žáci kde jsem dělal praxi. Proste opruz.
Najednou jsem uslyšel bouchnutí dveří. Následně zamčení. Ani jsem nestihl zareagovat a už mi na klíně seděl Niall líbajíc mě. Neprotestoval jsem. Dal jsem ruce na jeho boky a ty lehce zmáčkl. Niall němně vzdychl, proto jsem do jeho rtů proplul jazykem. Ten jsem začal laskat. On nevěděl co dělat. Nemotorně se snažil napodobovat to, co jsem dělal já. Jenomže to bylo tak nevinné a vzrušující. Opravdu se mi začala dělat boule v kalhotech.
Když to Niall ucítil rychle se odtáhl a vstal ze mě. „Promiň." Šeptl a zčervenal. „V pořádku baby." Pohladil jsem ho po tvářičce. „Slyšel jsem, že jsi nebyl ve škole. Je vše v pořádku? Připadáš mi bledší něž obvykle." On jen zakroutil hlavou. „Ne je mi dobře. Teď skvěle." Chytl mě za ruku.
Já ho rychle políbil. „Máš za jedna prdelko." Lehce jsem ho přes ní plácl a on ještě víc zčervenal. „Ještě něco jsem udělal?" Já jen zakroutil hlavou. „Ne jen jsem měl strach." Lehce pokýval hlavou a zase si na mě sedl.
„Víš" potom zakašlal a zčervenal znovu. „Včera jsem se díval na porno a chtěl bych ti vykouřit." Já jsem vykulil oči a zakašlal, jelikož mi zaskočilo. „Co prosím?" řekl jsem celý červený od dušení. „Vykouřit." Šeptl skoro neslyšně. „Myslel jsem, že to bude dobrý nápad." Já si ho prohlídl. „Je to skvělý nápad baby." Políbil jsem ho něžně na rty.
„Běž ke mně. Něco nám koupím a uděláme si pěkný večer." On rychle kývl, políbil mě a už ho nebylo.
„Tak kamaráde, už žádný honění ve sprše." Řekl jsem tomu dole. Sám jsem se pro sebe usmál, sbalil jsem písemky a vyjel do krámu. Nemohl jsem se dočkat, až uvidím ten pohled, co si představuju opravdu na živo.
*Příště bude trošku žhavější díl. Přeskočila jsem z toho důvodu. Aby se to lehce rozjelo. Doufám, že jste spokojeni a budu ráda za váš názor, nápad. Děkuju a miluju Vás Evson :* *
ČTEŠ
Život si nevybírá ✔️
FanfictionNový učitel, nový systém, nové podmínky, ale stejný žák. Dokáže změnit nový nadšený učitel pasivního žáka? Jaký má žák důvod k pasivnosti? Je to problém a člověk si život nevybírá. Cover by: Ronnie_Payne