Jdu pomalu a jako poslední vejdu do šatny. Byla jsem ráda, že už to je pro dnešek vše. Mám z Louise ještě větší strach, zdálo se, že se mě vážně nehodlá trpět ve svém týmu. Zalezu si do kouta místnosti a svezu se podél zdi až na zem. Rozvážu si kopačky a odhodím je dál od sebe. Kotník mám lehce fialový. Nejspíš bude naražený, bolí čím dál víc. Vyškrábu se zpět na nohy, nemohla jsem jít ani do sprchy. Riskovat, být nahá ve společnosti kluků. Ne, to vážně nepřipadá v úvahu. Převléknu se zpět do normálního oblečení a dres i kopačky hodim do tašky. Přehodím si ji přes rameno a vydám se k odchodu. Na nohu téměř nedošlapuju a tak má chůze musí vypadat velmi vtipně. Dívam se na zem pod sebe, zahlédnu něčí nohy. Vzhlédnu, má na sobě jen ručník omotaný kolem pasu a trochu nebezpečně sjížděl na stranu, jako kdyby měl každou chvílí spadnout. Do cesty mi vstoupil Louis. Z vlasů mu stékali pramínky vody a na tváři měl, ne moc milý, výraz. "Co zas chceš?" Zavrčím a rukama si obejmu tělo. V mém výrazu je náznak respektu vůči němu. "Chtěl bych si s tebou promluvit" odpoví a upřeně se mi dívá do očí až mě donutí uhnout pohledem do strany. "Fajn, tak mluv" pobídnu ho a napjatě čekám, co z něj vypadne. Na chvilku se zamyslí a pak pokračuje. "Tady ne, sejdeme se kolem sedmé na tribuně" namítne a projde kolem mě. Aniž by počkal na mou odpověď.
Chvilku tam jen stojím a zírám před sebe. Z mých myšlenek mě vytrhne Zayn. "Angie?" zaslechnu své jméno. Vzhlédnu a usměju se na něj. Byl milý a něčím jiný než ostatní. "Co kotník?" zeptá se a starostlivě se na mě zadívá. "Myslím, že to přežiju" tiše se zasměju. Jen pokývne hlavou a znovu se usměje. Ještě než se rozloučíme, nabídne mi svou náruč. Kousnu se do rtu a zlehka se přitisknu k jeho nahé hrudi a vdechnu jeho vůni. Ucítím, jak jeho ruce volně klesnoh až k mému zadečku. "Hej Zayne! Nemusíš nabalovat každou holku.." křikne po něm nějaký kluk a začne se smát. Raději se od něj odtáhnu. Cítím, jak mi zčervenaly tváře. "Ahoj" šeptnu a co nejrychleji zmizím z dohledu. Za rohem zpomalým tempo a dobelhám se až na intr. Odhodím tašku s věcmi na zem a zalezu si do koulelny. Osprchuju se a obléknu na sebe jen spodní prádlo. Černou krajkovou podprsenku a kalhotky stejné barvy. Lehnu si vyčerpáně na postel a na kotník si položím led, který mi příjemně chladí nateklou nohu. Hlavu zabořím do polštáře a přehodím přes sebe slabou deku. Na mobilu si nastavím budik na 18:00 a znaveně zavřu oči. Zachumlám se do deky a po chvilce tvrdě usnu. Usmívám se ze spánku.
Budík mě probudil právě včas. Na štěstí to nedopadlo, jako ráno. Protáhnu se. Zkopnu ze sebe deku a svěsím nohy z postele. Ruce si složím do klína. Hlavou se mi honí spoustu myšlenek. Co myslel tím, ze si se mnou chce promluvit? Bála jsem se tam jít, ale i tak mě to lákalo.
Přehrabuji se ve skříni a hledám nějaké oblečení. Co, když mě chce zabít? Nebo něco takového.. Sama pro sebe se zasměju. Alespoň, abych u toho vypadala dobře. Ze skříňe vytáhnu světlé úzke džíny a nějaké volnější triko. Obléknu se a vše ostatní doladím v koupelně. Do kapsy si zastrčím mobil, nic víc si sebou nevezmu.
Fotbalové hřiště a tribunu osvětlovaly slabé reflektory. Obloha byla zatažená a sem tam zafoukal chladný vítr. Rukama si obejmu tělo, lehce se otřesu zimou. Ještě nebylo ani sedm a on už tam byl, otočený zády ke mě.
------------------------------------
Takže, jak jsem slíbila, tu máte další díl ^^
Dáte 20 reads a 3 vote? :3 Jsem strašně ráda, že to někdo čte :)) Za komenty budu ráda :')
I Hope that you enjoyed :* •Ange•
ČTEŠ
School football star - cz story
FanfictionHl.postavy: Louis Tomlinson a Angie Weston Podaří se Angie zapadnout mezi ostatní a najde si nové přátele? Přijme ji Louis do svého fotbalového týmu nebo se bude snažit o to, aby nakonec sama z týmu odešla? To vše se dozvíte v příběhu ^^ By Ange