Part.13

388 28 6
                                    

Pohled Louise:

Dobře, ani mně se na ten americký horor koukat nechtělo. Takže asi po dvaceti minutách ho vypnu a pustím nějakou otřepanou romantickou komedii. Posadím se hlouběji do pohovky, abych se lépe uvelebil. Svou paži jí z ramen přemístím pomalu kolem boků a přitisknu si ji tak více k sobě. Hlavu si opírá o mou hruď a nevinně se usmívá. Všimnu si, jak jí zčervenají tváře,  když ve filmu dojde i na sex. Podle jejích reakcí jsem usoudil, že bude nejspíš panna. Bonus pro mě. Uculím se. Nevím jestli věnovala pozornost tomu filmu, ale já především ji. Usmívám se a letmým pohledem si ji prohlížím. Tak krásná a brzy moje. Pramínek hnědých vlasů jí neposedně padal do tváře a její hubená ručka obepínala mou hruď, mezi prsty svírala lem mého trika. Ruku přemístím na její zadeček a zastrčím ji do její kapsy u kalhot. Kousnu se do rtu a nejistě se ohlédnu po její reakci. Angie jen spokojeně zavrní a stulí se ke mně. "Dobrou" šeptnu a líbnu ji na krk. Ani se nehnu, abych ji snad omylem nevzbudil.

Pohledem střelím na malý budík na stolku vedle gauče a stále otravně tikal. Znuděně si povzdychnu. Z té ztuhlé polohy  v které jsem byl už tři hodiny mě chytali křeče. Opatrně ji od sebe poodstrčím a vezmu ji do náručí. Angie mi obtočí ruce kolem krku a pevně se mě chytne. Myslel jsem si, že spí. "Kam mě neseš?" zamumlá mi ospale do ucha. Usměju se a položím ji na postel. "Pohodlnější, nemyslíš?" šeptnu chraplavým hlasem. Zalovím ve skříni po triku a boxerkách, které po ní hodím. "Co?" vyprskne nechápavě a posadí se. Mžourala očima při ostrém světle lampičky na nočním stolku. Spát v úplých džínách by asi nebylo moc pohodlné. Převlékne se aniž by řešila mou přítomnost. Kousnu se do rtu a malé světélko zase zhasnu. Nechám si na sobě jen boxerky, spávám tak normálně. Lehnu si na záda a jednu ruku si složím pod hlavu. Jsem přikrytý jen po pas. Ucítím, jak se blízko mě prohne postel. "Nevadí?" šeptne, i v té tmě vidím, že vyhýbá očnímu kontaktu. Jen pokroutím hlavou a nastavím ji svou hruď. Spokojeně usnu společně s ní v objetí.

Vzbudí mě příjemné šimrání na břiše. Lehce sebou ošiju a pootevřu oči. Prsty si pohrávala s malými chloupky vedoucími k mému rozkroku a schovávajíc se až pod mé boxerky. "Neprovokuj" zavrním a uculím se. Povalím ji pod sebe a ruce její ruce jí přidržím nad hlavou. Vypískne a zasměje se. "Louisi!" zapiští, když ji začnu nemilosrdně lechtat. Její melodický smích rozezněl celou místnost a po tváři jí stékali slzy. "Prosím!" vydechne zoufale a pokusí se mě odstrčit. Sevřu její zápěstí a šibalsky ji sleduju. "Hm?". Dlouze se přisaju k jejím měkkým plným rtům. "Fajn, už máš co jsi chtěl"  vyplázne na mě jazyk, odstrčí mě a rozběhne se pryč z místnosti. Zasměju se a znaveně sebou praštím zpět do peřin.

Budík ukazoval sedm hodin ráno a zápas se hraje ve tři odpoledne. Protáhnu se, převalím se na břicho a hlavu zabořím do polštáře.

----------------------------

Vím,  že ty díly nejsou bůhví, jak dlouhé.. ale na mobilu to přijde jinak :D Snad se líbilo :3 Tak jsem se chtěla zeptat.. chtěli by jste v nejbližší době 13+? :3

Zase 10 vote a 30 reads? :')

I hope that you enjoyed! :* •Ange•

School football star - cz storyKde žijí příběhy. Začni objevovat