Pohled Louise:
Včerejší den, který jsem strávil s Angie rozhodně zařadím mezi ty nejlepší. Dovolil jsem jí, aby mě trochu více poznala a dozvěděl se o mě věci, které o sobě normálně neříkám. Půjčil jsem jí i svou nejoblíbenější mikinu i přesto, že si jí pravděpodobně nechá. Teď už jen stačí se zbavit Zayna, který kazí mé plány. Cesta do školy mi zabere sotva deset minut. Ani příprava mi nezabere moc času. Letmým pohybem ruky si poupravím vlasy a přestříkám je trochou laku na vlasy, aby udržely svůj rozčepýřený tvar. Obléknu si černé úplé triko, které přesně obrahuje mé svaly a úzké tmavě modré rifle. Navoním se silným deodorantem s příjemnou, svůdnou vůní. Z věšáku seberu džínovou bundu a přes rameno si přehodím batoh.
Rodiče mi koupily vlastní byt, takže je zajdu jednou za čas navštívit a nemusím je vídat každý den. Nikdy jsme se s otcem neměli v lásce, jen samé hádky a většinou to zakončil tak, že mi jednu vrazil. Myslím, že to takhle bude lepší. Žádné připomínky v kolik či pokud vůbec dorazím domu nebo jestli mám uklizený pokoj. V tomhle ohledu svůj život miluji. Ale na druhou stranu nemám nikoho komu bych mohl věřit a mnoho věcí s ním sdílet. Musím se vždy obrátit jen sám na sebe.
V uších mám sluchátka a hudbu puštěnou na co nejvyšší hlasitost. Nevnímám tak okolí kolem sebe a mužů tak v klidu přemýšlet. Ve škole se na mě lepí každá druhá holka, bylo to otravné a zároveň únavné. Nějaká blondýnka s výstřihem téměř až po rozkrok mi vstoupí do cesty. "Louisi, co děláš po škole?" zeptá se a pokusí se svůdný úsměv. "Mohli by jsme třeba někam zajit a.." nenechám ji ani domluvit. Nic jiného než obyčejná kurva."Nech si zajít chuť, zlato" vydechnu a usměju se na ni. To já chci být ten, který bude svádět holku a ne ona mě. Odstrčím ji tak, abych mohl vejít do třídy. Alespoň neco pozitivního. "Ahoj" šeptnu a sesunu se na židli vedle Angie. Nikdy bych neřekl, že chemie se stane mou oblíbenou hodinou. Vyndám si z tašky jakýsi sešit, přesněji sešit z chemie, ale byl to jen pár počmáraných listů. Nikdy jsem si nepsal zápisky a tomu také odpovídali mé známky. Angie jen nechápavě pozvedne obočí a natáhne se pro něj. Usměju se, když si začne prohlížet stránku po stránce a obcas se tomu zasmeje. Vlastně tam byli jen útržky textu z mých oblíbených písniček, nesmyslné věty, které chápu jen já a pak také pár karikatur našeho učitele. "Je vidět, že tě chemie moc nebere.." konstatuje a pokrčí rameny. Nic neřeknu, škola mě ani při nejmenším nebavila, ale kdybych sem nechodil tak by mi rodiče nedávali žádné peníze, takže by mi nezbývalo nic jiného než pracovat. Lokty se opírám o lavici a hlavu mám natočenou k ní. Všimnu si jejích rudých tváři pokaždé, když se na ni zadívám. "Věnuj se chemii a ne mě" šťouchne do mě a zadívá se stranou. Uculím se a dívám se tedy kamsi před sebe, ale výklad učitele stejně nevnímám. Nohou se dotýkám té její pod stolem tak, že to nikdo neviděl. Pohrávám si propiskou mezi prsty a usmívám se. Ucítím, jak mi do ruky nenápadně vtiskne složený, malý papírek. "Nechceš zajít večer někam na večeři? PS:. Neber to hned, jako rande, ale večeře na intru stoji za.. :D:)". Do ruky vezmu propisku, ale v tom samém okamžiku zazvoní. "Kolem sedmé tě vyzvednu" odpovím a nadšeně se usměju. Trénink dneska není, aby jsme si mohli odpočinout před zítřejším zápasem. "Fajn" odsouhlasí a zvedne se k odchodu. "Tak večer" spitne a odejde. Jen přikývnu. Přemístím se do jiné třídy na další hodinu.
----------------------------
Takový nudný díl :/ Máte ještě někdo zájem o pokračování? Vím, že jsem 14 dní nenapsala.. ale neměla jsem nějak náladu a čas :/:) Děkuju za vote a krásný komenty :)x
I Hope that you enjoyed :* •Ange•
ČTEŠ
School football star - cz story
FanfictionHl.postavy: Louis Tomlinson a Angie Weston Podaří se Angie zapadnout mezi ostatní a najde si nové přátele? Přijme ji Louis do svého fotbalového týmu nebo se bude snažit o to, aby nakonec sama z týmu odešla? To vše se dozvíte v příběhu ^^ By Ange