Pohled Angie:
Tak trochu jsem tušila, kam mě vede, ale ani trochu se mi to nezamlouvalo, když se moje tušení potvrdilo. Rozhodně jsem v tom neviděla nic dobrého, raději jsem se měla sebrat a vrátit se zpět na intr. A zaspat tak všechnu tu nervozitu ze zítřejšího zápasu. Nerada jsem středem pozornosti a ten pocit, že na mě budou ostatní kluci spoléhat.. Ne tedy zrovna nadšeně vejdu do dveří, jako první. Bydlel až v posledním patře, jak se později ukázalo. "Nechápu proč tu nemáte výtah.." poznamenám zadýchaně a opřu se o zeď. Louis se začne smát a já ho jen nechápavě sleduji. "A kdo říkal, že ho nemáme?" odpoví, když se přestane smát a poukáže stranou na dveře výtahu. Také to mohl říct dřív a ne až nahoře. Otevřu pusu, ale z mých úst nevyjde ani hláska. Pokroutím hlavou a udeřím ho do paže. "Hej!" zavískne a odemkne dveře od bytu. "Už jsem ti někdy řekla, jak moc tě nenávidím?" prohodím se stále naštvanou grimasou a vejdu dovnitř. "Taky tě mám rád" klidně se uculí a odejde do jedné z místností. "Dáš si něco?" ozve se, nejspíš z kuchyně. Trefím za ním. Louis se zády opíral o kuchyňskou linku a usmíval se. "Džus?" nebyla jsem si jistá jestli tu má i něco víc, než jen vodu z kohoutku. Přikývne, z lednice vyndá krabici džusu a jednu skleničku mi podá. "Díky" ušklíbnu se a napiju se. Rozhlížím se kolem sebe, měl to tu hezky zařízené, útulné. "Pojď" šeptne a dovede mě do obýváku. Posadím se na měkký gauč a čekám, než Louis vybere nějaký film. "Žádný úchylárny ani horory" poznamenám a měřím si ho pohledem. "Jasně" zamumlá a protočí očima. Sedím v tureckém sedu a ruce mám volné položené v klíně. Než konečně pustí to, co vybral, tak ještě někam doběhne. Vrátí se převlečený. Místo džín má volné šedé tepláky a černé tílko, které odhalovalo jeho svaly na rukou.
Nejspíš bych měla být ráda, že jsem právě teď u nejoblíbenějšího a nejvíc sexy kluka na škole. Jako by to co jsem říkala, vůbec nebral na vědomí. Ani se nenamáhám nějak protestovat, jeden horor přežiju. Snad. Seděl tak blízko a ruku měl na opěradle pohovky. Snad doufal, že se k němu strachy přitulím. Připomínalo mi to, jako scénu vystřiženou z nějakého filmu o které jsem mohla nedávno jen snít. Hlavu odvracím stranou při krvavých scénách, kde i části těla létají vzduchem. Nic horšího než americký krvák vybrat nemohl. Zavřu oči a hlavu mu zabořím do hrudi. Snažím se nevnímat ten zvuk motorové pily. "Nelíbí se ti to?" jeho hrud se lehce zachvěje smíchem. "Je to nechutný" zamumlám mu do hrudi a pokroutím hlavou. Ucítím, jak ruku sesune na má ramena. Beze slova to vypne a pustí jiný film. Jednim okem se kouknu na televizi, abych se ujistila, že už je to pryč. Úlevně vydechnu, vypadalo to na nějaký romantický film.
Hlavu nechám na jeho hrudi a stejně tak i on ruku kolem mého pasu. Tváře mi zčervenají, když přijde i na milostnou scénu. Louis se jen uculí, když si toho všimne. Raději si znovu schovám tvář do jeho hrudi a zavřu oči. V půlce filmu se mi už zavírali oči únavou. Cítím, že svou ruku přemístil o něco niž na můj zadeček, ale nebráním se.
Přitulím se k němu a po chvilce vyčerpaně upadnu do polospánku. Uklidňoval mě jeho dech a opojná vůně, kterou jsem cítila s každým nádechem. Poslední co cítím, než propadnu tvrdému spánku jsou jeho měkké rty na mém krku.
--------------------------------
Jsem strašně rada, že ztrácíte čas s čtením mého příběhu a s každým dílem se najdou nový čtenáři :3 :'))
A teď, když mám ty prázdniny tak se pokusím přidat každý den jeden díl ;) S ohledem na to, že to píšu na mobilu :D Dáte 10 vote a 40 reads? :O
I hope that you enjoyed! :* •Ange•
ČTEŠ
School football star - cz story
FanfictionHl.postavy: Louis Tomlinson a Angie Weston Podaří se Angie zapadnout mezi ostatní a najde si nové přátele? Přijme ji Louis do svého fotbalového týmu nebo se bude snažit o to, aby nakonec sama z týmu odešla? To vše se dozvíte v příběhu ^^ By Ange