Pevně objímám Zayna kolem krku a stále se snažím udržet na jeho zádech, když se mě pokusí setřást. "Fajn, vyhrála jsi" šeptne a poraženě svěsí ramena. Jen se nevinně uculím a svezu se zpět na nohy. Trochu si poupravím, špatně padnoucí, triko a rozčepýřené vlasy sepnu do culíku. Rozhlédnu se a kousek od nás zahlédnu Louise. Jeho výraz mluvil za vše. Nechápu o co mu jde, ale nijak moc mě to teď netrápilo. Oba dva si nás měřil pohledem. Přimhouřené oči a rty tisklé do úzké linky. Nevypadal zrovna nadšeně. Jen nepatrnou chvíli mu jeho pohled oplácím, pak uhnu a zadívám se do země. "Vypadá to, že Tomlinson žárlí" prohodí Zayn a lehce do mě šťouchne loktem. “Ten určitě“ pokroutím hlavou a tiše se zasměju. “Zdá se, že už tu jsou všichni, takže můžeme začít lidi!“ křikne trenér. Popostrčím Zayna, aby šel až do středu hřiště a já ho samozřejmě následuji. Příští týden máme zápas. Při té myšlence cítím lehké chvění kdesi uvnitř mého břicha. To bych nebyla já, abych něco nepokazila a proto se toho tak bojím. Plná tribuna natěšených fanoušků, kteří v nás vkládájí naděje a doufají, že vyhrajem. Povzdychnu si a myšlenky okamžitě vyženu z hlavy. Upřeně se dívám na zelenou plochu před sebou. Ještě pár rychlých kroků a vykopnu proti míči, který se vyřítí proti brankáři. Nadšeně vyskočím do vzduchu, když se mu nepodaří míč zachytit a on tak skončí v bráně. "Ano!" vyhrknu sama pro sebe a radostně se usměju.
Pohled Zayna:
Už jen to, že se přidala do našeho týmu o ní vypovídá to, že je jiná než ostatní dívky. Nezajímá se jen o to, co si vzít na sebe a jak sbalit každého kluka, který se zrovna nabídne. Snese prohru i bolest a dokáže bojovat. Ještě nedávno bych řekl, že v lásku na první pohled nevěřím. Teď už ne. Upoutali mě její šedo-modré oči a plné růžové rty. Její opojná vůně a krásný úsměv. Chtěl jsem ji chránit tak, aby na ni Tomlinson nic nezkusil, jenže pozdě. Pokaždé si vybere nějakou svou dívčí "oběť". Odvíjí se to úplně stejně, snaží se jí dostat pod kůži a pak ji prostě odkopne. Tedy, alespoň tak to bylo s Miou, jeho bývalou "přítelkyní". A teď ten jeho pohled, žárlivý a vůči mě přímo vražedný. Když bych měl určit jednu osobu, kterou nenávidím, byl by to Louis.
"Byla jsi skvělá, pořád si stojím za tím, že jsi nejlepší hráčka" prohodím cestou do šaten. Už zase, ten její smích. Donutí mě se také pousmát. "Jo, jasně" odpoví a zavrtí hlavou. Ikdyž se to snažila zakrýt, všiml jsem si jejích lehce načervenalých tváří."Budu ti to opakovat tak dlouho, dokud mi nedáš za pravdu" hravě do ní šťouchnu a v zápětí ji sevřu v objetí. Je na ní vidět, že to nečekala. Její ruce ucítím na zádech. "Zaynie" vydechne tiše mé jméno a hlavou se mi opře o rameno. Nikdo mi takhle neříká, jen ona. "Mám tě ráda" řekla to tak, abych to slyšel jen já. Rty měla blízko mého ucha a já tak cítil její dech. V břiše, jako bych cítil motýlky. Rukou jí přejedu po páteři a usměju se. "Já tebe taky" odpovím tiše a nervózně si zkousnu spodní ret. Sevřu její zápěstí, když se pokusí odtáhnout a přidržím si ji tak blízko u sebe. Vtisknu ji něžný polibek do rtů.
"Nechcete si to tu třeba rozdat?" ozve se, pro nás oba známý hlas. On prostě musel zkazit každou chvíli, kterou jsem s ní trávil. Angie vytrhne ruku z té mé a nejistě se odtáhne. Měl jsem sto chutí mu jednu vratit. Při každém jeho slově se mě hromadil vztek a odpor vůči němu. Louis jen pozvedne obočí a rty skřivý do úšklebku. Křečovitě zatnu zuby a v rukách sevřu triko na hrudi. Zády ho přirazím ke zdi a upřeně se na něj dívám. Byl téměř o havu menší než já, jen svaly má větší a vypracovanější. "Nepleť se mezi mě a kohokoli jiného. A víš proč? Protože ti do toho nic není!" zavrčím, můj dech je trhaný a rychlejší, než obvykle. "Ale Zayne, oba víme, že si stejně budu dělat, co budu chtít" řekne klidným hlasem, pohledem zamíří k Angie. "Fajn, ale na ni ani nesáhneš" řeknu to, tak aby to slyšel jen on. "To se ještě uvídí" Louis se jen záludně uculí a odstrčí mě od sebe.
-----------------------------------
Omlouvám se, že to tak trvalo, ale snad se vám tenhle díl líbil :):3 Co myslíte, že má Louis v plánu? :D Hmm.
Další přidám až tu bude 30 reads a 3 vote!
I hope that you enjoyed! :* •Ange•
ČTEŠ
School football star - cz story
FanfictionHl.postavy: Louis Tomlinson a Angie Weston Podaří se Angie zapadnout mezi ostatní a najde si nové přátele? Přijme ji Louis do svého fotbalového týmu nebo se bude snažit o to, aby nakonec sama z týmu odešla? To vše se dozvíte v příběhu ^^ By Ange