Събудих се с усмивка на лице. За първи път спах толкова хубаво. Станах и се облякох.👇
Днес реших да си оправям стаята. Трябваше да си намеря превоз. Излязох от стаята и в същото време се отвори и вратата срещу моята. От там излезе Хари. По БОКСЕРКИ!! Не знаех как да реагирам. Веднага извърнах поглед. Чух го да се смее.
- По хайде де. Все едно не си виждала полуголо момче?- каза той. Аз поклатих глава в отрицание.- Сериозно ли?- кимнах. - Искаш да кажеш че още си девствена?- отново кимнах засрамено. - Как е възможно кой да не се е възползвал от такова красиво момиче?- попита изненадан. Аз се изчервих и сведох глава.- Ее... хайде отивай да закусваш... срамежливке!- каза и се върна в стаята си. Аз тръгнах надолу по стълбите. Стигнах до кухнята и видях всички.. без Хари де. Имаше палачинки за закуска. Аз седнах до Найл, а от дрогата ми страна беше празно. В следващия момент Хари влезе и се настани до мен.
- Може ли някой да дойде с мен да си купя неща за стаята.- наруших гробната тишина която цареше.
- Съжалявам но аз няма да мога!- каза Найл.
- Аз мога да я закарам.- каза Хари.
- Добре благодаря.- усмихнах му се и той ми отвърна със същото. След закуска се качих в стаята си и се преоблека.👇
След това слязох долу и видях Хари да ме чака.
- Извинявай ако си ме чакаш много!- казах му.
- Не и аз слязох сега! Хайде да тръгваме!- аз кимнах и излязохме. Качихме се в черен Рейнч Роувър. Подеглихме.Цяла сутрин с Хари сме по магазините. След това оправяхме стаята ми. Вече е 20:30. Стаята ми изглежда много добре.👇
Слязохме на вечеря. Веднага след това се качих в стаята си и заспах, защото бях уморена.
Съжалявам че чак сега пускам новата глава просто бях заета.
DU LIEST GERADE
My life
RomantikНай-добрър на 06.01.2019г. #4-dallas Тя е аутсайдера на класа. Няма приятели. Всички 'и се подиграват. Дали това ще се промени когато се срещне с брат си който не познава? Ами ако се влюби в най-добрия му приятел? Разберете тук!! !СПРЯНА!