Глава 16

339 24 2
                                    

На сутринта.
Неутрална гледна точка:

Слънцето изгря над града. В къщата на момчетата, Джесика още стоеше в ъгъла на стаята. Не беше спала цяла нощ. Очите ѝ бяха зачервени от плакане и с торбички под тях.

В 08:30 всички без Джес се бяха събрали за закуска. Момичетата щяха да се приберат на следващия ден.
- Джес няма ли да слиза?- попита Найл.
- Не знам. Ще отида да я повикам.- каза Луи и се изправи. Тръгна по стълбите. Когато беше пред вратата ѝ почука. Не получи отговор. Почука отново. Пак без отговор. Реши да влезе и да разбере какво става. Когато натисна дръжката разбра че е заключено.
- Джес?... Джес вътре ли си?- попита той. Бързо слезе по стълбите. Влезе в кухнята и всички се обърнаха към него.
- Стаята на Джес е заключена, но от вътре не се чува нищо.- каза притеснено.
- Сигурно е излязла рано- предположи Найл.
- Няма как да е излязла понеже вратата ѝ беше заключена, а нейната се заключва само отвътре.-каза Луи.
- Хайде да проверим. Може да е станало нещо.- каза Хари притеснено. Всички се качиха до стаята на момичето.- Джес?... Хайде, отвори вратата!- помоли докато натискаше дръжката. Нищо не се чу.

Момчетата продължаваха да опитват да отворят вратата вече 30 минути.
- И какво ще правим сега? Може да ѝ се е случило нещо!- каза притеснено Хари.
- Хей сега се сетих че имам резервен ключ за всички стаи! Ще отида да взема ключа за нейната.- каза Найл и тръгна по коридора.
- Не можа ли да кажеш по-рано?!- извика след него Лиам.
След няколко минути Найл се върна и пъхна ключа в ключалката. Завъртя го и отвори вратата. Първи влязоха Хари и Найл. Видяха празното легло и се спогледаха. Бързо отидоха да банята но и там беше празно. Не можеха да видят момичето което се бе свило в ъгъла до голяма гардероб.
- Няма я. Ще и звънна!- каза Хари и извади телефона си. Набра номера на Джесика и зачака. След малко из стаята се разнесе мелодията от телефона ѝ. Беше на нощното шкафче. Луи отиде и го изключи. Тъкмо се обръщаше и забеляза свитото на кълбо момиче. Погледна към момчетата и тръгна към Джес. Клекна пред нея.
- Джес?.... Добре ли си?- попита. Не получи отговор. Найл и Хари отидоха пред нея.
- Джес?... Кажи нещо.- каза ѝ Найл. Момичето дори не го погледна. Гледаше в пространството без да помръдва.

След няколко опита да говорят с Джесика без никакъв резултат решиха да проверят камерите. Бяха ги поставили във всяка стая за всеки случай, защото в квартала е имало няколко обира и убийства. Отидоха в стаята за наблюдава на първия етаж. Пуснаха записа от снощи в стаята на Джесика. Записът започна. Никой не можа да повярва на очите си. Всички гледаха Хари, докато той се беше втренчил в монитора.
- Какво съм направил!- прошепна той.
- Изнасилил си сестра ми?! Шибаняк такъв...- изкрещя Найл и го удари с юмрук в лицето. Хари не реагира. След малко изхвърча от стаята, а малко след това и от къщата.


Следва продължение...

Извинявам се за забавянето!!
Надявам се да ви е харесала главата. Съжалявам ако има грешки.

П.с.
Какво ще стане според вас?

Джесика ще прости ли на Хари? Или може да се върне при Наш?!

My lifeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang