Глава 15

342 28 11
                                    

Събудих се и видях най-прекрасната гледка на света. Бях на няколко сантиметра от лицето на Хари. Устните му бяха леко отворени. Очите му бяха затворени, а миглите му потрепваха от време на време. Можех да го гледам вечно.
- Зяпаш ме!- каза с все още затворени очи. Самодоволна усмивка се беше настанила на лицето му.
- Наблюдавам те!- отговорих с усмивка и се облегнах на гърдите му.
- Зловещо е!- проговори отново.
- Романтично е!- отговорих му. Той си отвори едното око и ме погледна. Аз се усмихнах невинно, а той се засмя.
- Май много харесваш да ме оглеждаш.- каза и се надвеси над мен.
- Може бии..- казах като го гледах в очите. Той се приближи и ме целуна. Отвърнах му и го придърпах плътно до себе си. След което ни преобърнах. Бях седнала на таза му. Наведох се и го целунах нежно. Отделих се от него и целунах врата му като оставих лимаво петна. Размърдах ханша си и усетих как под мен става твърдо. Реших да го подразня и станах от него. Той ме погледна объркано.
- На училище сме!- засмях се, като взех ключа за стаята и се запътих към вратата.
- Ще си платиш за това!- каза намусено.
- За кое?- направих се на тъпа. Той с поглед към боксерките си. Бяха му отеснели.- Оул... е това е твой проблем.- казах и го погледнах невинно.
- Ще се постарая да стане и твой.- каза уверено.
- Успех с това!- казах и излязох от стаята. Влязох си в моята. Започнах да се приготвям за училище.

След една седмица;

Часа е 01:24. Аз съм в стаята си и чета книга. Момчетата излязоха на бар. А момичетата са при семействата си за още два дни. Изведнъж чух силно удряне по вратата. Оставих книгата на нощното си шкафче. Отидох до вратата и я отворих. Пред мен стоеше Хари. Отдалече миришеше на алкохол. Явно е пеян.
- Хари защо си се напил?- попитах, но той не ми отговори.- Хайде, ще се заведа до стаята ти за да поспиш.- казах като се приближих малко към него. Той само ми се усмихна.
- Но аз не искам да спя... искам да се позабавляваме!- каза като усмивката му стана още по-голяма. Започна да се приближава, а аз започнах да отстъпвам назад докато не стигнах до стената. Долепи тялото си до моето и започна да оставя смучки по вратът ми.
- Не! Хари спри! Пиян си!- казах и се опитах да го отблъсна но не успях.
- Не е вярно. Не съм пиян. Знам точно какво правя. Искам теб.- отново започна с целувките. Започнах да се дърпам за да се отърва от него,на той ме бутна на леглото. Надвеси се над мен и започна да ме целува навсякъде.
- Не. Недей. Хари.- вече плачех. Той се отдръпна леко.
- Хмм.. борбена си. Харесваш ми така.- каза и започна да се съблича.

Неутрална гледна точка:

Сълзите на Джесика се спускаха по лицето ѝ. Хари въобще не ги отрази и когато се съблече изцяло се зае с разсъбличането на уплашеното момиче. Когато беше готов рязко навлезе в нея, задоволявайки нуждите си. Джесика продължаваше да вика и плаче, но нямаше кой да я чуе. Всички момчета се бяха напили и заспали отдавна, а момичетата бяха извън града.

След около час младежа се запъти към стаята си оставяйки нараненото момиче само.

Гледната точка на Джесика:

Не мога да повярвам какво се случи. Бях изнасилена от гаджето си. Знам че беше пиян но това не го оправдава. Сълзи се стичаха от очите ми. Станах и заключих вратата на стаята си. След това отидох в банята, като отново заключих. Огледах се в огледалото и се ужасих от вида си. Цялото ми тяло беше в смучки, косата ми беше рошава, а устните подути. Влязох под душа и пуснах водата. Взех гъбата и започнах да се търкам. Исках да премахна мръсотията от себе си, но знаех че не мога. Въпреки това продължавах да търкам. Кожата ми почервеня от търкането. Спрях водата и отидох в стаята си. Облякох си чиста пижама. Взех всички чаршафи от леглото си и ножици. Седнах на леглото и започнах да режа плата. В ума ми се повтаряше само сцената от преди малко. Сълзите се лееха като водопад от очите ми. Като приключих с чаршафите започнах да режа пижамата си. Колкото и да ми харесваше сега е за боклука. Нарязах и нея. Захвърлих парцалите до гардероба. Свиха се в най-тъмния ъгъл на стаята си. Дори не исках да доближавам онова легло. Гледах в една точка. Не можех да заспя. Затворя ли очи виждам момента от преди малко. Просто стоях и се взирах в нищото. Бях съсипана!

Следва продължение...

Ето я новата глава. Съжалявам ако има грешки. Надявам се да ви е харесала.

П.с.
Според вас какво ще стане на сутринта?

My lifeTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon