Гледната точка на Джесика:
Събудих се с ужасна болка в главата. Огледах се. Бях в болница. На стола до леглото ми видях Найл да спи. Не разбирам. Защо е тук като не ми вярва че сме роднини? Дали вече ми вярва? Мислите ми бяха прекъснати от отварянето на вратата. През нея влязоха четири момчета и три момичета.
- Наистина прилича на Найл!- възкликна едно от момичетата.
- Да наистина. Има и същите очи като неговите!- каза друго. Те продължиха да ме обсъждат се едно не бях там. Мейл започна да се събужда. Огледа се и поглед а му се спря на моя.
- Ти се събуди!- кресна като малко дете на което му дават шоколад.- Виж съжалявам за вчера. Не трябваше да реагирам така. Ще ми простиш ли?- видях искреността в очите му.
- Да, прощавам ти!- казах а той ме прегърна.
- А да. Приятели това е моята сестра- Джесика. Джес това са Хари, Зейн, Луи, Лиам, Пери гаджето на Зейн, Елинор или Ел- гаджето на Луи и София или Соф тя е приятелката на Лиам.- Боже как ще запомня толкова много имена.
- Здравейте- поздравих.
- Хей как си?- попита ме Пери май?
- Амм добре. Някой знае ли кога мога да си тръгна?- попитах.
- Лекаря каза че ще ти направи още изследвания и после можеш да си тръгнеш.- обясни ми Найл. Кимнах.Вече излизахме от болницата.
- Ъмм... ще може ли някой да ме закара да хотела?- попитах докато гледах в земята.
- Ааа, няма такива. Ще живееш с нас.- каза строго Найл.
- Няма нужда. Не искам да ви преча.- казах.
- Няма да ни пречиш. А и няма да оставя сестра си в хотел! Пък и другите момичета също живеят с мас. Сега отиваме да ти вземем багажа от хотела. Става ли?- аз само кимнах в отговор. Качихме се в колите и потеглихме към хотела.Вече се връщаме в къщата на момчетата. Когато влязох вътре ахнах. Беше дори по-голям от колкото от вън. Аз стоях на едно място и оглеждах.
- Е, хайде да ти покажем стаята ти!- каза Найл. Качихме се на втория етаж. Коридора се разделяше на две. Завийте на дясно. Вървяхме по дългия коридор. Стигнахме до края му и влязохме в една бяла врата.👇- Това е твоята стая. Можеш да я преобразиш в твой стил, защото сега е много строга.- каза брат ми.
- Незнам. Не искам да се възползвам от парите ти.- казах и погледнах надолу.
- Хей, не мисли за парите. Ти си ми сестра и ще направя всичко за да си щастлива.- каза и ме прегърна.
- Благодаря ти, Найл. Обичам те.
- И аз теб. Сега да те настаним. Да знаеш, че стаята на Елинор е до твоята, а тази срещу твоята е на Хари. И не влизай там без да почукаш, защото се ядосва. Моята е в другия край на коридора. Ако ти трябва нещо можеш да дойдеш когато искаш.
- Добре но сега мисля да си лягам.- казах и се прозях.
- Добре, лека нощ Джес.- каза и излезе. Аз се проснах на голямото легло и заспах почти веднага.Дано да ви е харесала новата глава. Съжалявам ако има грешки.
VOUS LISEZ
My life
Roman d'amourНай-добрър на 06.01.2019г. #4-dallas Тя е аутсайдера на класа. Няма приятели. Всички 'и се подиграват. Дали това ще се промени когато се срещне с брат си който не познава? Ами ако се влюби в най-добрия му приятел? Разберете тук!! !СПРЯНА!