Credeam că voi muri de bătrânețe, dar nu acesta era scopul meu. Se pare că totul a început de când m-am născut....dar asta e cu totul o altă poveste.
Eu sunt Gabriela, am 18 ani, sunt în ultimul an de liceu, cea mai bună prietenă a mea stă la 584 km față de mine, dar legătura dintre noi va exista mereu. Eu stau in Portland, liceul la care sunt este cam la două străzi distanță față de locul unde stau singură, deoarece tatăl meu s-a desparțit de mama când aveam 11 ani, iar mama a murit anul trecut. Având 18 ani am putut să mă angajez ca IT-st, salariul pe care îl am îmi ajunge să mă întrețin și îmi mai rămân bani și pentru alte lucruri.
Azi este cea mai nașpa zi pentru un elev, luni. Este ora 6:30, iar eu abia mă ridic din pat. Frigul din încăpere mă fulgeră pe șira spinării. Uitasem că aseară am mers în club cu Adrian, iubitul meu, Amy și Christian, iubitul ei. Venisem acasă pe la 1, dar nu conta asta acum. Geamul apartamentului era deschis, măcar dacă era vară, dar nu, este miezul ierni, cea mai geroasă parte din acest anotimp...oare eu l-am lăsat aseară deschis sau menajera? Asta este. Ori eu, ori ea, tot acolo eram.
Mă îndreptam către dulapul cu haine, mi-am luat hanoracul meu preferat negru cu o veveriță si un castor care se mănâncă unul pe altul, mi-am luat o pereche de blugi albaștrii deschis. Am mers la baie și am început să mă îmbrac fără să observ vânătaia de pe fața mea. Mi-am făcut rutina și am plecat spre liceu, ca de obicei nemachiată și cu buclele mele aurii pe spate. Frigul din dimineața aceea era infernal. Pe drum m-am întâlnit cu Amy.
A:-Ce face nebunatica mea preferată?
G:-Ca de obicei, moartă de somn. Ce am făcut aseară?
A:-Nu mai știi? A fost nebunie....tu te-ai sărutat cu o bunăciune în fața lui Adrian. Erai moartă de beată. Abia am putut să te aducem acasă.
G:-Și mai sunt cu Adrian?
A:-Da. A înțeles alcoolul din sângele tău.Amy a început să râda amăgitor. Dar eu nu o înțelegeam.
Am ajuns în fața liceului. În fața ușii stătea "perfecta" liceului înconjurată de grupul ei de minioni...Abby făcu câțiva pași spre mine.
Ab:- Vai, vai. Pe cine avem aici... Chiar domnișoara Gabi. Ce s-a întâmplat cu fața ta, te-a bătut Adrian? a început să se audă râsetul ei pițigăiat.
G:-Nu. Iar te-ai trezit tu aia mai bună și mai perfectă ca toți? Oooouh, da, uitasem, Bogdan nu a mai venit aseară să te.... ups, mi-a scapat. am zis ultima parte mimând o față de cățeluș supărat.A vrut să mai spună ceva, dar deja intrasem în liceu. Am intrat în clasă și l-am zărit pe Adrian dormind în prima bancă. Oooo, e atât de adorabil când doarme. Am mers lângă el și l-am sărutat pe frunte, m-am mai uitat puțin la el și am auzit-o pe profa de mate intrând în clasă.
Pr(profa)-Domnișoară Gabi, poți lua loc. toți am început să radem.
Profa de mate este cea mai amuzantă profesoară din întreg liceul. Orele ei sunt atât de super, întrucât toți suntem atenți. Are cam 35 de ani, părul roșcat, nu este foarte înaltă, dar este foarte frumoasă.
Ora aceasta am stat langă Adriana ca să îl mai întreb ce s-a întâmplat noaptea trecută.
G:-Deci, ai fost gelos?
Ad:-Eu? Gelos? Bună glumă. Ști că eu te înțeleg atunci când bei, că faci multe prostii fără să îți dai seama.
G:-Te iubesc, prostule!
Ad:-Si eu pe tine.
Pr:- Aveți ceva să ne împărtășiți și noua, ceva bârfe, poate ceva mai picant.
G:-Nu, doamnă.Restul orelor au fost plictisitoare așa că am mai stat la ora de română, deoarece am bac anul acesta și trebuie să învăț. Am plecat după ce s-a sunat.
Ad:-Unde pleci, pui?
G:-Merg acasă că m-am cam plictisit, în plus azi vreau să fac mai multe ore la lucru.
Ad:- Bine, pa. Munca ușoară!
G:- Mersi.Am pornit spre casă și am observat o persoană ciudată, dar nu am bagat-o în seamă.
CITEȘTI
Convinsa, urmarita si omorata
ActionNimeni nu s-ar aștepta să fie pândit din umbră, dar trebuie să te aștepți la orice. Dacă nu, o să pățești ca și Gabi. Cover:Meow_230