Diferit

37 8 0
                                    

Este deja amiază. Am mai stat cu Dimitri după ce am mâncat și mi-a explicat că nu îmi poate zice unde a fost, a zis că mă asigură că nu s-a întâlnit cu nici o fată. Ceva în glasul lui era diferit. Ca și cum nu era el. Poate nu era el. Ceva în privirea lui îmi zicea că a ajuns să mă iubească. Oare e posibil? El oare mă iubește?

G:-Dimitri....tu chiar mă iubești?

Răspunsul lui întârzie câteva secunde, dar când a răspuns am rămas mască. Stătea în fața mea, într-un genunchi cu o cutiuță roșie în mână. A deschis cutiuța, iar acolo era un inel cu diamant.

D:-Gabriela, îmi faci onoarea de a mă însoții la altar, și a-mi încânta privirea cu frumusețea ta într-o rochie la fel de frumoasă și de luminoasă ca și chipul tău? Vrei să fi soția mea?

Am simțit cum lacrimile îmi inundau ochii. Una dintre ele a căzut de o dată cu mine, eu am căzut, în fața lui Dimitri, în genunchi. Am lăsat capul să îmi cadă pe umărul lui, lacrimile îmi alunecau de parcă ar fi fost un râu. Am luat cutiuța și am pus-o pe undeva pe jos. În secunda următoare l-am îmbrățișat cât de tare am putut și i-am șoptit la ureche.

G:-Da, Dimitri, vreau să fiu soția ta.

Am simțit cum bucuria din sufletul meu formă un nod în gâtul meu subțire. Dimitri mă cuprinse cu brațele, încercând să îmi calmeze șiroaiele de lacrimi.

D:-Gata Gabi, nu mai plânge. Te rog.
G:-Nu am cum să nu plâng. M-ai făcut cea mai fericită fată de pe Pământ.

Dimitri scoase un zâmbet foarte, foarte frumos. Îl adoram când îl vedeam zâmbind. Din cauza zâmbetului lui, îmi apăru un mic zâmbet în colțul guri. Lumea mea era foarte diferită, față de cum era înainte să îl întâlnesc.

D:-Hai să ne ridicăm și să mergem la mall. Ce zici? Dacă vrei stabilim prima dată, data și locul nunți.
G:-Hai la mall. Am nevoie să mai ies din casă.
D:-Dar cumde nu ai mai mers la servici?
G:-A, nu ți-am zis, Cezar mi-a trimis mesaj că am concediu.
D:-Aha. Și cât timp ai concediu?
G:-O lună.

În timp ce ne îmbrăcam ca să plecăm am găsit un nou bilețel. Pe el scria:

"Casă de piatră! Din păcate nu va dura mult căsnicia voastră pentru că tu vei muri cât de curând. Of, of, of, sărăcuța de tine. Apropo frumos inel. Oh, da, mai ți minte cadavrele pe care le-ai lăsat în urmă? Am făcut eu curat după tine și le-am readus la viață. Sper să nu te superi că o să te bântuie până când mori. Tatăl tău cred că știi că s-a recăsătorit și că și-a făcut o nouă familie. Are un băiețel de 8 ani și acum soția lui este însărcinată cu gemeni. Of, păcat de tine, ai rămas singură pe lume.

M"

Nu pot să cred că tata are o nouă familie. Și un baiat de 8 ani. Asta însemna că o înșela pe mama de mult timp. Am mototolit hârtia și am aruncat-o la gunoi. Am ajuns în tocul uși și m-am oprit și m-am întors spre Dimitri.

G:-Știi că te iubesc, nu?
D:-Da, și eu pe tine.

Mă sărută scurt și coborâm pe scări, mergând spre mașină. Singurul lucru neobișnuit de pe lângă noi era căldura din februarie. Am intrat în mașina neagră și ne-am pus centurile și am pornit spre mall.

G:-Deci unde va fi nunta? La un restaurant, nu? Sau la un hotel cu restaurant inclus?
D:-La un hotel cu restaurant inclus. Gata am ajuns. Ce zici o chemăm repede pe Claudia să vină să te ajute cu căutarea rochiei perfecte pentru fata perfectă?
G:-Da, o suni tu, te rog?
D:-Da. Acum

Văd cum Dimitri se îndepărtrază de mine și își scoase telefonul. Eu m-am întors și m-am uitat în jur, am observat repede pe cineva cunoscut. Nu aș fi crezut să îl văd chiar acum, chiar aici. Nici nu vroiam să îl văd.

Convinsa, urmarita si omorataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum