Bella și Christian erau în fața cabinelor. Din câte am observat Bella era puțin stresată. Eu cu Claudia ne-am îndreptat spre ei, oprindu-ne în spatele lor, în spatele unor rochii. Ei, din fericire, nu ne-au observat, dar am surprins o secvență din conversația lor.
"B:-Christian, trebuie să îți zic ceva foarte important.
Ch:-Ce s-a întâmplat scumpo?
B:-Păi, sunt însărcinată.
Ch:-Felicitări, cine e norocosul tătic?
B:-Tu.
Ch:-Imposibil. Eu? În niciun caz. Cred că confuzi fraierul.
B:-Nu. Christian, tu ești tatăl.
Ch:-Taci din gură, curvo!"Îm secunda următoare văd cum Christian se năpustește asupra lui Bella și o împinge într-o cabină. Eu am luat repede o rochie și am mers în cabina de lângă cea în care intrară ei.
Peretele care despărțea cele două încăperi, avea o mică crăpătură, în zona de jos, în care de abia intra un deget. Am auzi un mic țipăt care venea din partea Bellei și după aia tăcere. Când m-am uitat în jos am văzut cum se scurge sângele Bellei prin acea crăpătură. Am ieșit din cabină cât am putut de repede.C:-Ce s-a întâmplat acolo?
G:-Christian a omorât-o pe Bella.Urmă un moment de tăcere între noi două. Claudia a îndrăznit să vorbească.
C:-Și ai probat rochia?
G:-Nu. Nu e genul meu.
C:-Bine atunci, haide că am găsit o rochie cu câțiva pași mai încolo.
G:-Bine.Claudia era bine antrenată ca să ignore un subiect, precum moartea. Eu încă eram șocată de ce s-a întâmplat în acea cabină. Nu mai eram atentă la Claudia și dintr-o dată am simțit un cot în stomac. Era cotul ei.
C:-Uite-o, îți place?
Îmi arătă o rochie de mireasă gen prințesă, era cu adevărat frumoasă. Am mers și am probat-o în cea mai apropiată cabină. Îmi venea perfect pe corp. Eu cu Clau am decis să o luăm pe asta. Am mers la casă și am plătit. Pe cât era de frumoasă rochia pe atât de scumpă.
Vânzătoarea:-Costă 490 €.
Îmi scot portofelul și îi dau vânzătoarei banii. Am luat rochia și ne-am îndreptat spre mașina Claudiei. În minte încă mi se difuzau scenele în care am văzut sângele Bellei. Era îngrozitor.
C:-Heei, Gabi, te-am întrebat ceva.
G:-Ce?
C:-Unde o să organizați nunta?
G:-A. Păi cred că la Rock-Club.
C:-Rock-Club? De unde aveți voi atâția bani? Rock-Club este cel mai luxos hotel-restaurant-club. Sunteți nebuni.
G:-Eu am strâns extrem de mulți bani și am de unde.Pe fața mea apăru un zâmbet de mândrie. Clau a pornit mașina observând în oglindă că băieții au ieșit și ei. Distanța de la mall până la casa lui Claudia era foarte mică. Deci în maxim 5 minute am ajuns. Când am intrat în casă m-a întâmpinat Kiwo, câinele Claudiei. Mai avea puțin și sărea pe mine să mă mănânce. Era un pug super drăguț. Ochii lui străluceau atunci când își vedea stăpâna venind acasă.
Am urcat în camera lui Jiavi, sora mai mică a Claudiei.
C:-Jiavi, putem intra?
J:-Da.Am intrat și am găst-o pe Jiavi stând în pat uitându-se la televizor.
C:-Putem să lăsăm ceva foarte important aici?
J:-Ce?
C:-O rochie de mireasă. Trebuie să o ascundem de mire.
J:-Dar cine se mărită?
C:-Gabriela.Jiavi sare din pat și vine direct la mine, s-a uitat câteva secunde la mine, urmând să mă ia în brațele ei micuțe.
J:-Sunt foarte fericită pentru tine. Cu cine te măriți? Cu Dimitri?
G:-Da, cu Dimitri.
J:-Ieeeei. Ce bine. Să vă țină mult și bine.Jiavi avea 9 ani. Dar era așa de copilăroasă față de mine și de Claudia. Cu toate că între ele este o diferență de aproape 12 ani, ele se înțeleg foarte bine. Am pornit spre blocul unde stă Dimitri și acolo găsim ceva care nu aș fi crezut că o să văd.
CITEȘTI
Convinsa, urmarita si omorata
ActionNimeni nu s-ar aștepta să fie pândit din umbră, dar trebuie să te aștepți la orice. Dacă nu, o să pățești ca și Gabi. Cover:Meow_230