Gabi pov.
Am omorât o persoană, una care era importantă pentru mine. Acum toată durerea îmi invadase sufletul. Nici un gram de bunătate nu mai exstă în sufletul meu. Am luat hainele care mi le pregătise și m-am îmbrăcat. Am decis să îl sun pe Dimitri și să mergem la mall. Am încuiat ușa apartamentului și lăsasem cadavrele acolo cum facusem și la mine. Dimitri era deja în fața blocului, așteptându-mă. Am intrat în mașină.
D:-Unde e Amy?
G:-Nu a vrut să vină.
D:-Ce s-a întâmplat cu degetele tale?Uitasem să mă spal pe mâini de sângele lui Amy.
G:-Ămmm....am curățat sfeclă. Am ajutat-o pe Amy să facă de mancare.
Ce noroc că sângele era deja șters încât să pară adevărată minciuna mea. Am ajuns la mall și am început să ne plimbăm.
*între timp la Amy acasă*
Un tip destul de înalt intrase pe geamul deschis. A luat-o pe Amy și plecase. Au ajuns într-o încăpere întunecată. Amy încă nu se trezise. Tipul avea o seringă cu un lichid roșiatic, care îl injectase în Amy. Tipul se daduse câțiva pași înapoi, iar Amy se trezise. Dar nu mai era acea Amy drăguță, care ar fi sărit în orice secundă să te ajute. Aceasta avea o dorință de a ucide fară milă.
Amy era legată în lanțuri. Tipul venise cu o foarfecă și un cuțit. Părul lui Amy, care ajungea îndată până la fund, îi cazuse pe jos, rămânând doar până la nivelul urechilor. Cuțitul era micuț, dar era ascuțit. Cu el îi facuse lui Amy un M la ceafă. Acesta luase un șervețel pentru a lua excesul de sânge care i se prelingea pe satele firav a lui Amy. Dintr-o dată răsună o voce groasă. Era a tipului ciudat.
M:-Kathrine, acum e de-a noastră. O vom putea controla la fel ca și pe ceilalți.
K:-M. Trebuie să îi readucem înapoi la viață pe Bety, Abby și Adrian. Nu îi putem lăsa baltă. Sunt o armă prea puternică.
M:-Ai mare dreptate. Du-te și restaureazăi.
K:-De ce tot timpul trebuie eu să o fac?
M:- Pentru că eu trebuie să o antrenez pe Amy.Kathrine plecă spre panoul de comandă. Activă viața celor trei persoane, în minim 6 secunde erau lângă ea.
M:-Amy, fi atentă. Tu ești cea mai puterbică armă în potriva lui Gabi. Trebuie să ne ajuți.
A:-De ce eu?
M:-Pentru că o cunoși cel mai bine.
A:-Dar ea mă urăște.
M:-Exact. Ea te urăște. Tu de ce să nu o urăști?În secunda aia Amy devenise partenera lui M. Nimic nu o mai putea opri.
*la mall*
Gabi pov.
Simt cum telefonul îmi vibrează în buzunar. Era Alexandra.
Al:-La mulți ani!
G:-Mersi.
Al:-Ce faci? Cum sărbătorești?
G:-Bine, sunt la mall cu Dimitri.
Al:-I miss you.
G:-Și mie de tine.
Al:-Îmi place engeza ta. Ali a început să râda de mine, din cauză că tot timpul îi răspund în română când ea îmi zice ceva în engleză.
G:-Nu te mai râde ca sfecla. Când vi în Portland?
Al:-La vară.
G:-Of, mai e prea mult.
Al:-Hai că te las să te distrezi. Vorbim mai încolo. Pa.
G:-Bine. PaAm intrat într-un magazin plin de haine iar acolo am vazut ceva foarte ciudat. Era Christian....era cu Bella. M-am apropiat cât am putut, dar ei mă observaseră.
C:-Ce faci, Gabi?
G:-Bine. Sărbătoresc. Voi? Să nu îmi spuneți că sunteți împreuna.
B:-Eu și Christian? Cred că glumești.
G:-Atunci ce căutați aici?
B:-Ne-am întâlnit întâmplător.Nu îi credeam, dar nici nu eram sigură pe ceea ce credeam.
CITEȘTI
Convinsa, urmarita si omorata
ActionNimeni nu s-ar aștepta să fie pândit din umbră, dar trebuie să te aștepți la orice. Dacă nu, o să pățești ca și Gabi. Cover:Meow_230