Gabi pov.
Mă speriasm din cauza că nu știam unde fusese Dimitri. Nu îl credeam că fusese la șeful lui. De ce l-ar di chemat dis-de-dimineață nu avea nici un motiv. Mai târziu va trebuie să mă întâlnesc cu Claudia, colega lui Dimitri. El a zis că era și ea acolo când a ajuns.
D:-Pentru ce te pregătești?
G:-Vreau să mă întâlnesc cu Claudia pentru a mai petrece timp împreună.
D:-Da? Dar parcă azi aveai treabă.
G:-Păi am amânat câteva chestii si mi-am facut timp ca să mai ies din rutina mea obișnuită.
D:-Ok.I-am citit disperarea în ochi. Eu era deja gata să plec. Îmi aud telefonul sunându-mi în buzunar. Era Claudia.
C:-Heei. Unde ne întâlnim?
G:-Unde vrei tu.
C:-Ști ce, vin la tine să te iau.
G:-De fapt eu sunt la Dimitri.
C:-Aha, mai bine. Sunt foarte aproape. Ajung cam în 3 minute.
G:-Bine, eu acum ies. Te aștept.Am închis apelul și am coborât. Am stat foarte puțin până să văd mașina lui Claudia. Dar și în timpul acesta am văzut pe cineva care se uita ciudat la mine, ca și tipul acela care m-a luat de gât. Dar de data asta era o ea. Mașina care opri în fața mea. Era Claudia.
C:-Hei, ce faci?
G:-Bine, deci unde mergem?
C:-Nu știu, la mall?
G:-Bine. Apropo. Azdimineață te-a chemat șeful tău să îți zică ceva?
C:-Nu. De ce?
G:-Pai Dimitri a zis că l-a chemat și erai și tu acolo.Pe fața ei apăru o încrutătură urâtă, reprezentând nedumerirea.
C:-....ăm, unde crezi că a fost?
G:-Nu știu, dar o să aflu. Trebuie să aflu.A urmat un moment de tăcere și am ajuns la mall. Am cutreerat fiecare magazin. Dar în final a trebuit să plece cu iubitul ei. Ea nu cred că poate fi rea. Zâmbetul de pe fața ei te liniștește, te face să te simți ca nou, dar în ochii ei puteai citi multe sentimente, iubire, durere, suferință, ură și multe altele.
Am mers acasă, iar acolo l-am găsit pe mincinosul de Dimitri sorbindu-și din ceaiul de mentă.
G:-Mdeci. Unde ai fost azi-dimineață?
D:-M-a chemat șeful la el.
G:-Da? Dar parcă ziceai că te-ai întâlnit cu Claudiaa.
D:-Cu Claudia? Nu, nu m-am întâlnit nicio scundă cu ea.
G:-Dar așa ai zis.
D:-Ai înțeles tu rău.De nervi am zbughit-o în camera lui. Când am ajuns acolo m-am trântit direct pe pat cu fața în jos. Am aterizat cu fața între perne, iar acolo era ceva ce mă zgâria pe față. Era o scrisoare.
"Săraca de tine. Nici nu ai idee ce o să pățești. Amy nu o să mai fie lângă tine ca să te ajute. Chiar și Dimitri te minte. Ce o să faci scunpo? Nici nu poți să fugi la mami, pentru că ea e moartă. Ce îmi place să te fac să suferi. Din cauza prietenei tale eu te voi omorî, dacă ea nu ar fi omorât-o pe mama ta, tu acum erai în siguranță, dar nu, ăsta este destinul tău. Să mori în mâinile mele. Doar dacă nu te vei omorî singură, dar nu o să ai cum, Dimitri te va ține cu forța în lumea asta crudă. Păcat de tine, ești o fată drăguță, dar familia ta trebuie să plătească.
M"
Fix asta îmi lipsea din ziua de azi. O altă amenințare. Deja m-am obișnuit să fiu speriată. Am aflat că Amy mi-a omorât mama, că Dimitri mă minte, că am omorât-o pe Amy. Ce mai lipsește? Să fug din țară și să mă ascund? Orice aș fi făcut el m-ar fi găsit. Nu puteam face nimic. Nimic.
CITEȘTI
Convinsa, urmarita si omorata
ActionNimeni nu s-ar aștepta să fie pândit din umbră, dar trebuie să te aștepți la orice. Dacă nu, o să pățești ca și Gabi. Cover:Meow_230