Viitorul

49 8 0
                                    

Dimitri cu Ben erau beți. M-am uitat în jur și am văzut multe sticle goale de Tequila. Eu am început să râd.

C:-Ăm....Gabi? Ce zici să mergem la club să petrecem?
G:-Ok. Hai la mine în cameră ca să ne schimbăm și să plecăm.

Am mers la mine în cameră și am luat cele mai sexi rochii pe care le-am găsit. Am plecat spre club și am stat acolo toată noaptea. Următoarea zi nu mai știam ce am facut seara trecută.

Zilele au trecut și nunta noastră se apropia. Eu eram deja nerăbdătoare.

D:-Hei iubito! Ce faci?
G:-Bine. Abia aștept ziua de mâine.
D:-Mâine e ziua cea mare. Ce zici poimâine plecăm în luna de miere?
G:-Da. Dar unde o să mergem?
D:-Surpriză. Haide trebuie să ne culcăm. Mâine va fi o zi grea.

Îl sărut scurt și mă întorc cu spatele la el în semn că o să dorm cât de profund se poate.

Mai era doar o noapte și scrisorile s-au rarefiat. Nici amenințările nu mai sunt ca la început.

*dimineață*

M-am trezit destul de devreme. Am auzit cum telefonul meu suna. Ooo, Dimitri încă dormea.

C:-Hei. Vi la mine ca să te pregătești? Vrei să vin după tine?
G:-Mneața și ție. Na hai că mă îmbrac și vin. De fapt hai și mă colectează din fața blocului.
C:-Bine scumpo, ajung la tine în maxim 10 minute.
G:-Bine.

Am închis apelul și am observat că Dimitri se trezise.

G:-De ce te-ai trezit?
D:-Că am vrut să văd cum strălucește o stea când se trezește.
G:-Vaaai, apropo trebuie să mă grăbesc că trebuie să merg la Clau ca să mă pregătesc.
D:-Bine.

Dimitri mă sărută pasional. Eu m-am retras și am început să mă îmbrac pentru că eram în pijamale. Am fugit repede afară ca să nu o fac pe Claudia să aștepte prea mult. În câteva secunde ajunsesem și eu în mașină.

C:-Vai, da ce ați făcut asnoapte?
G:-Am dormit. Nu voiam să fim obosiți azi.
C:-Bine. Rochia ta este și călcată, și la fel de minunată precum tine.

Am ajuns la ea acasă, am urcat destul de repede și am lăsat-o pe Claudia să se joace cu machiajele pe chipul meu și cu părul într-așa fel încât să fiu cea mai minunată persoană din seara aceasta.

Când am terminat tot ce aveam de facut pentru nunta noastră, m-am dus direct la cea mai apropiată oglindă. Eram minunată, Claudia a făcut minuni cu fața mea.

M-am uitat la ceas. Era 11:32. Trebuia să plecă. Mai aveam puțin și începea totul.

G:-Claudia, haide trebuie să mergem.
C:-Ok, haide.

Drumul a fost lung. Dar am ajuns. Biserica era plină de lume. Pe mine mă condusese Ben, în fața altarului. Acolo mă aștepta Dimitri. Toți se uitau cu admirație. Mai ales Dimitri. Când am ajuns lângă el, mi-a șoptit.

D:-Arăți minunat.
G:-Mersi. Nici tu nu ești mai prejos.

În spatele nostru erau cele mai importante persoane din viața noastră: Claudia și Ben, Alexandra și Ciprian și în rest erau colegi de servici și de liceu.

Nunta a durat până la 6 dimineața. Când au plecat toți invitați am mers și noi acasă.

D:-Ști că noi peste o oră trebuie să fim la aeroport, nu?
G:-Oh, da. Noroc că mi-am făcut bagajul alaltăieri. Hai să ne schimbăm și să pornim spre aeroport.

Ne-am schimbat și ne-am pus bagajele în portbagajul taxiului pe care l-am chemat ca să ne ducă la aeroport. Abia când am ajuns acolo am aflat că o să mergem în Anglia. Nu știam că acolo mă voi întâlni cu o prietenă foarte veche.

Drumul a fost destul de lung, dar când am ajuns în Anglia am reîntâlnit-o pe Mellisa. O prietenă foarte veche, am fost în gimnazială colege. După ce am terminat clasa a VIII-a, eu a trebuit să mă mut din Buzău în Portland. Îmi era dor de România și de persoanele dragi din acea țară minunată. Am coborât și am mers spre ea. Ajunsă în spatele ei am observat că nu era singură. Era cu patru băieți și cu Miha. O, vai, Miha avea un copil mic în brațe. Miha cu Melli nu se schimbaseră deloc.

G:-Buuu.

Melli a sărit în sus și a scos un țipăt ascuțit.

Melli:-Te cunosc?
G:-Mellisa, nu mă mai cunoști?
Melli:-Vrei să zici că.....ouh, nu. Gabriela?
G:-Ai nimerit.
Melli:-Stai, trebuie să îți prezint trupa.
G:-Ok.
Melli:-El e Sorin, soțul meu-îmi arată spre un bărbat destul de înalt, cu părul brunet și ochii căprui. El este Juno, iubitul Mihaelei-era destul de tânăr, dar era simpatic. El este Căle- de el auzisem, îmi plăcea melodia lui, Soare.
G:-Ouh, salut Urs!
Urs:-Bună Gabi!

Mda pe Urs îl știam de mai multă vreme. Am fost un timp cu el când eram în clasa a VIII-a. Îmi era dor de el, dar nu mai simțeam nimic pentru el.

G:-El este soțul meu, Dimitri. Voi cum de ați venit în Anglia?
Melli:-Am venit într-o excursie.
G:-Miha, ea cine este?
Miha:-Ea? Ea este fetița mea, Rebbeca.
G:-Ooo, ce scumpică e.
Sorin:-Vreți să ne însoțiți?
D:-Da, dar voi la ce hotel stați?
Melli:-La Listernight.
G:-Da? Și noi.

Am pornit spre hotel și abia așteptam ca să mergem să vizităm locurile.

Convinsa, urmarita si omorataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum