Moartea

55 9 0
                                    

Toți erau înșirați în jurul meu. De o dată mulțimea se desparte în două, descoperind un bărbat și o fată. Bărbatul era înalt, șaten, cu ochii verzi și în câteva secunde îl recunoscusem, era unchiul meu, Mason, îl iubeam foarte mult când eram mică. El este fratele tatălui meu.

G:-Tu ești de partea lui?
Mason:-Gabi, Gabi, Gabi, ce naivă ești. Eu sunt el. Eu sunt M.

Și se auzi un râs puternic ieșind din pieptul lui. În secunda următoare mi-am dat seama. El îmi cunoștea toată viața. Dar ce treabă avea el cu mama?

G:-Ce ai avut tu de a face cu mama de voiai să o omori?
M:-Ea a făcut multe datorii la mine, iar eu fac parte din mafia de est, eu sunt dușmanul ei. Ea la rănit pe fratele meu, iar eu m-am răzbunat și încă o fac. Ouh, da, era să uit să ți-o prezint pe Anca. O recunoști?
G:-Nu, cine este?
M:-Cum așa? Nu o cunoști pe cea care ai omorât-o. Nu o mai cunoști pe Amy?
G:-Ce i-ai făcut?
M:-O micuță transformare.

Mason se întoarse spre Anca.

M:-Anca, fă-ți treaba!

Anca scoase un pistol, din partea stângă a corpului ei nou, și îl îndreptă spre mine. Mă așteptam să tragă cât mai repede, dar a durat destul de mult până când a tras.

M:-Pa, pa Gabi! Nu ne vei lipsi.

Anca pov.

Am apăsat încet pe trăgaci și am fixat ținta pe fraiera de Gabi, exact în inimă, când a venit momentul, am apăsat și am nimerit-o fix unde voiam. Din ea țâșni mai mult sânge decât mă așteptam. M-am întors spre grupul din încăpere.

M:-Într-un sfârșit am omorât-o.
A:-Tu ai omorât-o?
D:-Anca calmează-te.
A:-Tu taci dracu'.

Încă aveam pistolul în mână și i-am omorât pe cei care mă încurcau ca să îmi duc și planul meu la final.

Am rămas doar eu și cu Mason.

M:-Ce vrei până la urmă să faci?
A:-Ai rămas fără apărare. Mă voi răzbuna pentru prietena mea și pentru mama ei.

Un mic zâmbet îi apăru nenorocitului pe față de parcă ar zice că nu pot face nimic, dar uitase că el m-a antrenat și acum îi știu fiecare slăbiciune. Am aruncat pistolul pe jos ca să îi arăt că vreau să fiu corectă și să luptăm unu la unu. M-am împins în el pentru a începe, el m-a atacat, dar eu aveam un cuțit în vesta pe care o purtam și l-am scos cât de repede am putut. Mi-am ridicat mâna cu cuțitul până la nivenul gâtului lui și i l-am băgat cât de tare am putut. El a căzut lânga Gabi. Îi ieșea sângele prin rană și pe gură de parcă ar fi fost o fântână arteziană.

Se auziră niște sunete de parcă cineva se îndreptă spre ușa de la încăperea aceasta, iar în două secunde am văzut-o pe Mellisa stând în tocul uși.

A:-Ce cauți aici?
Melli:-Am venit pentru a vedea ce faci.
A:-Nu se observă că mi-am încheiat planul.
Melli:-Ba nu ai terminat nimic. Ce zici continuăm ca până acum, cu crimele și de astea?
A:-Normal.

Am plecat cu Melli. Ouh, da, eu cu Melli ne-am întâlnit mai de mult și aveam aceleași planuri murdare, de a face oameni să moară. Mi-a plăcut de ea din prima secundă.

Toți oameni vor muri până la sfârșitul lumi. Nu va scăpa niciunul viu.

Convinsa, urmarita si omorataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum