Era tatăl meu. Chiar tatăl care m-a abandonat la vârsta de 11 ani. Era cu o femeie care părea de vreo 29 de ani, avea parul roșcat și o față lunguiață. Purta o bluză lărguță care permitea să se observe burtica ei, semn că este gravidă. Între ei doi se afla un băiețel de vreo 8-9 ani, cu părul negru și creț. Avea ochii albaști ca marea. Tatăl meu, dacă îl pot numi așa, este destul de înalt, slab, cu părul negru și cu ochii plini de întuneric.
M-am uitat lung la ei, abținândumi lacrimile să nu îmi inunde chipul. De o dată văd cum tatăl meu, Victor, se apropie de mine.
V:-Îmi pari cunoscută. Te cunosc?
G:-Nu pot să cred ce nesimtit ești.
V:-Mă scuzați, dar ce drept aveți să mă jigniți?
G:-Am dreptul să te fac cum vreau, tată.
V:-Tată? Cred că mă confuzi.
G:-Nu, nu te confund deloc. Tu mai lasat pe mine și pe mama când aveam eu 11 ani, mama a murit. Eu am rămas singură din cauza ta.
V:-Eu am avut o fetiță pe nume Gabriela, care acum cred că are vreo 16 ani, dar cu siguranță nu sunteți dumneavoastră fata mea.
G:-Nu? Vrei să îți arăt buletinul meu ca să vezi că îți port numele de familie?
V:-Da, chiar vă rog.Am scos buletinul din portofel și i l-am arătat. El facu o față de parcă i-aș fi aruncat o bombă în față.
V:-Gabriela?
G:-A, deci acum mă crezi.Mi-am smucit buletinul din mâinile lui vineți și gri și am plecat spre Dimitri. Fix când am ajuns lângă el, a terminat de vorbit cu Clau.
D:-Ce ai pățit scumpo?
G:-M-am întâlnit cu tata. Era cu noua lui soție.....și ea era gravidă, pe lângă asta mai au și un copil de 8 ani.Am simțit cum sufletul mi se rupe. Dimitri se aproie de mine și mă ia în brațe. Eu am început să simt cum câteva lacrimi de durere se scurgeau din ochii mei prelingându-se pe fața mea.
În scurt timp a ajuns și Claudia cu iubitul ei.
C:-Ce ai pățit draga mea?
G:-Nimic grav. Doar tata mi-a rupt inima în zeci de bucăți, iar Dimitri mi-a lipit-o la loc.
C:-Offf, sărăcuța de tine. Ce zici mergem să cumpărăm câte ceva?
D:-Ăm....venind vorba de asta. Ben(iubitul Claudiei), Claudia, avem să vă dăm o veste măreață.
B:-Aia fiind?
G:-Eu cu Dimitri o să ne căsătorim.
C:-Pe bune? Super veste. Deci cu ce putem să vă ajutăm?
D:-Păi ne gândeam ca tu cu Gabi să mergeți să luați o rochie de mireasă și una de nașă, iar eu cu Ben să mergem să ne căutăm și noi costume.
C:-Bine. Haide Gabi.
G:-Stai, unde ne îmtâlnim?
C:-Hei, hei, hei. Nu te grăbi. Rochia ta nu trebuie să o vadă mirele. Așa că o să mergem cu mașina mea până la mine și o lăsăm acolo și după aia mergem la tine.
G:-Ok, ei sunt de acord. Pa băieți!
B&D:-Pa!Am simțit cum mâna Claudiei mi-o strânge cu putere pe a mea. Mă târa după ea de parcă ar fi mers în magazinele cu rochiile cele mai frumoase pentru mirese. Când am ajuns în fața acelui magazin se opri brus.
C:-Gata. Am ajuns.
G:-Uau. Câte rochii.
C:-Mda...ajunse aici pot să îți zic ceva.
G:-Ce s-a întâmplat?
C:-E vorba despre Christian.
G:-Ce e cu el?
C:-Păi am aflat că a înșelat-o pe Amy, timp de 6 luni cu Bella, iar acum Bella este gravidă în 5 luni.
G:-Dar cum e posibil? Ei au fost un an împreună.Nu știam ce să fac. Oricum Amy era moartă. Dar parcă tot mă durea asta. Era una dintre cele mai bune prietene ale mele, iar porcul acela a înșelat-o cu Bella.
Bella nu era genul de fată rea, dar totuși să facă un copil cu un băiat aproape cu un an mai mare. Adică el era major, ea era minoră. Am simțit cum mi se ridică un nod în gât și fix în secunda aia i-am văzut.
CITEȘTI
Convinsa, urmarita si omorata
ActionNimeni nu s-ar aștepta să fie pândit din umbră, dar trebuie să te aștepți la orice. Dacă nu, o să pățești ca și Gabi. Cover:Meow_230