Ajunsă acasă observ geamul deschis, din nou. Ce naiba. Merg să îl închid, dar o scrisoare îmi atrage atenția. Era pusă pe biroul de lângă pat, lângă scrisoare era și un trandafir roșu ca sângele. Prima dată am crezut ca e de la Adrian. Dar nu. Am deschis scrisoarea si am citit cu voce tare:
Momentan viața ta este frumoasă, dar nu va mai dura mult și mă vei cunoaște. Eu te știu de când te-ai născut, îți cunosc fiecare pas, fiecare lacrimă varsată pentru un băiat care te-a făcut să suferi. Dar tot ce ți s-a întâmplat până acum nu este nimic pe lânga ce ți se va întâmpla de acum înainte. Momentan nu mă semnez, dar vei avea multe surprize mai mult sau mai puțin placute. Trandafirul ar reprezenta sângele care va curge din tine. Nu voi avea milă. Dar nici nu pot să te iau pe nepregătite.
Credeam că cineva a vrut să îmi facă o farsă nesărată. Sau mai bine zis așa speram. Am aruncat scrisoarea la gunoi. Trandafilul l-am pus într-o vază și m-am pregătit să plec spre servici. Mi-am luat lucrurile și am plecat.
În jumătate de ora am ajuns la clădirea în care îmi petrec câteva ore după școală. Am intrat, iar când am ajuns la calculatorul meu am observat o faie lipita de ecan. Pe ea scria:
Crezi ca mă poți ignora? Sau crezi că e o farsă? Nu e nici o farsă. Mama ta știa cine sunt, dar tot a murit înainte să mă "pârască" polițiștilor. Am avut noroc. Cu tine o să decurg la alte metode față de cum am procedat cu mama ta.
Mă speriasem puțin, dar am încercat să mă chinui să fac o nouă aplicație. Nu aveam timp pentru porcării. Sau mai bine zis, nu acum.
Veni șeful la mine.G:-Bună ziua, domnule Cezar!
C:-Bună, Gabi. Ce lucrezi acolo?
G:-O nouă aplicație pentru a face poze mult mai artistice și mai clare.
C:-Aham....de cât timp lucrezi la ea?
G:-Cam de o săptămână.
C:-Bine.Niște copiii, care au intrat pentru a se juca la calculatoare, au trecut prin fața noastră alergând. Domnul Cezar a început să țipe după ei.
C:-Pușlamalelor, nu mai alergați! Gabi, mă duc să vad dacă pot să îi calmez, vorbim mai târziu. Hei! Fiți cuminți!
Ce bine că a plecat. Domnul Cezar este un pedofil înăscut. Cu toate că are o soție si un copil de 2 ani. Tot timpul se dădea la Criss. O fată cu vreo 2 ani mai mică decât mine, dar foarte de treabă. Uneori are fițe, dar trec repede.
***
Deja aveam făcute 7 ore numai în fața calculatorului și nu mai puteam așa că am plecat acasă. Pe drum iar l-am văzut pe tipul acela ciudat. Avea gluga pe cap, nu îi puteam detecta trăsăturile feței.
G:-Ahhh.....scuze, nu am vrut. îmi ridic privirea și văd un tip bine lucrat și foarte drăguț. Ăăă....cine ești? Nu te cunosc.
D:-Nu îi nimic, bună! Eu sunt Dimitri. Tu cine ești?
G:-Gabriela.
D:-Încântat. Dar ce cauți la ora asta pe drumuri?
G:-Merg acasă. am facut un mic schimb de zâmbete rușinate.
D:-Vrei să te conduc eu....ca să nu mai dai peste alți oameni. am înceut amândoi să râdem.
G:-Da.....dacă vrei.
D:-Normal.Se lăsase tâcerea între noi. Așa că a trebuit să o rup.
G:-Mdeci.....câți ani ai?
D:-25, tu?
G:-18.
D:-Vai, ce frumos. Arăți mai tânără. Arăți foarte bine.Cred că am roșit la auzul vorbelor și a voci lui. Era prea perfect.....
CITEȘTI
Convinsa, urmarita si omorata
ActionNimeni nu s-ar aștepta să fie pândit din umbră, dar trebuie să te aștepți la orice. Dacă nu, o să pățești ca și Gabi. Cover:Meow_230