Ma ridic incet din pat, avand o durere teribila de cap, asa ca am decis sa ma stau intins putin. Razele soarelui imi lovea fata, dansandu-mi pe pleope. Cioc! Cioc! Cioc! Nu spun nimic, rugandu-ma sa plece. Nu voiam sa vorbesc cu nimeni, nu voiam sa vad pe nimeni. Usa se deschide cu un scartait subtire, de parca cineva ar fi zgariat o tabla.
-Cum a fost? Te-a violat? Ti-a placut?
Imi intorc incet capul, fixandu-mi privirea pe chipul Hydrei.
-Nu am chef de glumele tale, dispari!
-Ce ai patit morocanosule? Te doare? Unde ai fost tu, dragutule, aseara? Te doare capul? Asa se intampla cand bei prea mult!
-Poftim? Nu am baut nimic! Termina Hydra, chiar nu am chef de glume azi!
Aceasta rasufla apasat si se ridica de pe scaunul pe care se facuse comoda. Se intoarce, dar nu iese din camera, in schimb dupa ce a apucat o cana cu apa s-a asezat langa mine.
-Uite, spuse aceasta ducandu-si mana la buzunar, o pastila! Pentru mahmureala, iti va face bine!
-Nu sunt mahmur, de unde dracu’ ti-a venit ideea asta?
-Cum iti e umarul? Ma intreaba aceasta aplecandu-se peste mine. Lasa-ma sa ma uit si nu te mai plange atat!
Hydra imi da tricoul la o parte, scotand la iveala un bandaj ce-mi incojuna mare parte din partea stanga. Incerc sa ma misc, dar aceasta ma loveste cu cotul in stomac si imi arunca o privire de-a dreptul infricosatoare. Imi intorc capul privind rana infectata, spre norocul meu, arata mai rau decat se simte.
-Poti sa te ridici? Trebuie sa-ti schimb bandajul!
Oricat de mult voiam sa bomban ceva, si oricat de ciudat mi se parea ca Hydra ma ajuta, nu puteam comenta nimic. Eram prea extenuat. Ma ridic cu greu incercand sa stau in picioare, dar aceasta ma impinge trantindu-ma inapoi.
-Stai acolo si nu te misca! Dati tricoul jos si incepe sa torni totul. Ce s-a intamplat aseara?
-Nimic, nu s-a intamplat nimic…
-Nimic pe dracu’! Apari la miezul nopti, sangerand si-mi spui ca nu s-a intamplat nimic? Cat de proasta ma crezi? Mai bine incepi sa vorbesti ca altfel… Aceasta se opreste din vorbit, dar in schimb ma strange cu putere de umarul ranit.
-Auch! Auch! Am inteles, am inteles…Iti spun totul, te rog, opreste-te!
-Dupa ce am plecat de la scoala, am auzit o persoana strigand dupa ajutor, asa ca am intrat in padure, unde am fost muscat de un lup. Multumita?
-Stai, stai! Spuse aceasta in timp ce termina de bandajat. Intunecosul a vrut sa ajute pe cineva? Credeam ca tu vrei sa ne ucizi pe toti? Continua aceasta razand cu lacrimi.
-Termina, la dracu’! Ucid pe cine vreau si ajut pe cine vreau! Nu trebuie sa iti dau tie explicatii!
-Asculta tu aici, caine nerecunoscator, cine crezi ca te-a adus aici? Cine crezi ca a curatat sangele lasat de tine azi noapte? Cine dracu’ crezi ca te-a bandajat si ingrijit? Potaie, mai bine faci ce-ti spun ca alfel am sa matur pe jos cu tine, ai inteles?
La dracu’ am enervat-o, iar asta nu e un lucru bun. Dar ce vreau sa spuna cu cine cred ca m-a adus aici si m-a ingrijit? Incerc sa-mi amintesc ce se intamplase dupa ce am lesinat azi noapte, dar nimic. Totul era negru, nu-mi puteam aminti nimic. Se pare ca va trebui sa o intreb si sa ma rog ca nu-mi va da un pumn in fata sau mai rau, ma va lovi in umar iar.
-Hydra…Nu apuc sa termin ce voiam sa spun, caci vocea directoarei rasuna cu putere prin difuzoarele amplasate in fiecare dormitor.
-Imbraca-te si sa mergem, harpia aia ne va pune sa frecam podelele daca nu ajungem la timp.
YOU ARE READING
Daemonia
Teen FictionViata unui orfan se schimba drastic dupa terminarea liceului. Un atac al unor creaturi ciudate si rapirea singurelor persoane ce conteaza pentru el, il vor trimite pe tanarul Leo Lucifer, intr-un taram magic in cautarea lor.