P.O.V. Daan
Ben zei gister dat ze die avond naar DE club zouden gaan voor Kendall haar verjaardag. Ze is 18 geworden. Het verbaasd me eerlijk gezegd dat ze het heeft gevierd of dat haar vrienden wisten dat ze jarig was. Daar zal Luke wel voor hebben gezorgd. Luke, die irritante broer van haar. Als hij er niet was geweest had ik Kendall nog in mijn macht. Hij verhuisde en toen werd Kendall zo veel zwakker. Ze durfde niet meer tegen me in te gaan. In het begin vroeg ze me steeds waarom ik zo deed. Volgens haar had ze niks verkeerds gedaan. Het klopt wel dat ze niks verkeerds deed, maar ik genoot ervan om haar pijn te doen. De eerste keer dat ik haar pijn deed was een ongeluk. We waren toen ook nog niet samen. Sterker nog, ze kende me niet eens. Ik liep in de gang een keer tegen haar op en ze viel op de grond. Kendall werd toen best boos op me en als ze geen hersenschudding had gekregen door de klap tegen de grond had ze me zeker weten geslagen. Haar reactie vond ik wel leuk. Daarna viel ze me steeds meer op. Misschien begon ik haar wel leuk te vinden. Helaas voor haar had ze dat niet door. Ze zag me helemaal niet staan en ging achter andere jongens aan. Ik werd jaloers en begon een plan te maken om haar voor me te winnen. Het lukte en we kregen wat. Onze relatie leek voor iedereen perfect. Wat ze niet wisten was dat ik haar mishandelde. Ik had last van wat problemen thuis en dat reageerde ik op haar af. De enige waar ik voor moest uitkijken was Luke. Hij vertrouwde me niet en dat was terecht. Toen Ben zei dat ze naar de club gingen voor haar verjaardag hoefde ik me een twee keer te bedenken. Ik moest daar ook heen, maar wel zo dat niemand me zag. Het ging de hele tijd goed tot het einde. Ze zag me en verstijfde helemaal van angst. Die vriendin van haar zag wat er gebeurde en even dacht ik dat ze het wist. Toen zag ik dat die Will voor mij stond te zoenen. Ze dachten dat dat de reden was waarom Kendall verstijfde. Ik ben toen gelijk weg gegaan. Vandaag komt Ben langs en hij gaat me helpen om iedereen bij Kendall weg te halen. Een kwartiertje heb ik met haar nodig en daar gaat hij voor zorgen. Hij weet van ons verleden, maar heeft er geen moeite mee. 'Haar verdiende loon' had hij gezegd. Blijkbaar is er ook iets tussen hun gebeurd, anders zou hij zo niet reageren.
'Hey gast, wat is je plan?'
'Hey Ben. Hoe we het aan gaan pakken weet ik nog niet. Jij moet er voor zorgen dat ze een kwartier alleen is. Dan kan ik naar haar toe.
'Oke. Ik weet misschien wel iets om haar alleen te krijgen. Als we Lieke en Luke ergens naartoe lokken zijn we van hun af. We moeten er voor zorgen dat ze naar dezelfde ruimte gaan. Dan blijven ze wel even weg. Ik zorg wel voor een praatje met Will en Jeff. Dan heb jij vrij spel.'
'Top, zorg dat je het nog in deze vakantie hebt geregeld. Voor we naar school gaan moet het namelijk zijn geregeld.'
'Komt goed.'
Ben gaat weer weg en ik moet nu nog bedenken waar ik haar mee naartoe neem. Het beste is als ze hier heen komt. Als Ben ervoor zorgt dat ze bij het winkelcentrum zijn en Kendall alleen laten heb ik vrij spel. Een kwartier de tijd rekken is alles dat ik nodig heb. Een kwartier voorsprong. Niet dat ik na een kwartier al met haar klaar ben, maar het is genoeg tijd om ze af te schudden. Ik ga ervoor zorgen dat Kendall weer de mijne is. Ik ga ervoor zorgen dat ze spijt krijgt dat ze mij heeft laten opsluiten.
JE LEEST
Een Nieuw Begin
Novela JuvenilKendall, een 17 jarig meisje heeft veel meegemaakt en op de 1 of andere manier was iedereen ervan op de hoogte. Overal op straat werd ze nagekeken en iedereen praatte over haar. De moeder van Kendall zag hoe haar dochter hieraan kapot ging en besloo...