••Κεφάλαιο 36••

1.8K 139 6
                                    

Κοιτούσε το κτίριο και ένιωθε μέσα του τον θυμο να μεγαλώνει.

Έσπασε την πόρτα λάθος μπήκε μέσα. Δεν βρήκε κανέναν.

Ξαφνικά ένας άντρας πετάχτηκε μπροστά του αλλα με μια μπουνιά του Άρη,  βρέθηκε αναισθητος στο πάτωμα.

Φώναζε αλλά τίποτα. Κανείς τίποτα.

"ΔΈΣΠΟΙΝΑ. ΜΙΧΑΛΗΗ!" πάλι σιωπή.

Ώσπου ένας χτυπος και κλάμματα ακούστηκαν.

Πλησίασε ένα διάδρομο και κοίταξε. Εκεί βρισκόταν μόνο μια πορτα απόμερη.κοιταξε τον Αλέξανδρο και άρχισαν να πλησιάζουν με αργά και αηχα βήματα.

Ξαφνικά ο Άρης άνοιξε την πόρτα και μπήκε μέσα. Είδε τον Μιχάλη να στέκεται δίπλα από το κρεβατι και πάνω στο κρεβατι....

Πάνω στο κρεβατι ο άγγελος του βαμμένος με αίμα. Την κοίταξα στα μάτια και είδε όλο τον πόνο και τον φόβο που ένιωθε η μικρή του.

Όλος ο κόσμος του διαλύθηκε.

Εκείνη την στιγμή ήθελε απλά να σκοτώσει.

Να σκοτώσει τον υπαιτιο για την κατάρρευση της γυναίκας του και για καλή του τύχη,  βρισκόταν μπροστά του.

Σήκωσε προσεχτικά στα χέρια του την Δέσποινα και την σκέπασε με το σακάκι του για να καλύψει την γυμνια της.

Έβαλε το κεφάλι της στον λαιμό του και εισεπνευσε το αρωμα του.

Η δύναμη της.

Ο Άρης την έδωσε στον Αλέξανδρο και μετά έκλεισε την πόρτα του δωματίου.

Πλέον μέσα στον μικρό ψυχρό ήταν οι δύο τους. Έτοιμη για μια μάχη που επρόκειτο  να ξεκινήσει.

"Ο κύριος Ανδρέου μας ξανά θυμήθηκε;"

"Τι θές Μιχάλη."

"Μετά από τόσα χρόνια που έχεις να με δεις αυτό έχεις να πεις;"

Ο Άρης αναστεναξε και εκλεισε τα μάτια του
Η φλέβες στον λαιμό του προδοναν τον εκνευρισμό του.

"Εμενα θες να μου κάνεις κακό για οτι σου έκανα τότε. Την Δέσποινα ομως; Τι σου φταιει;"

Ο Μιχάλης τον κοίταξε με μάτια που έδειξαν πως είχε τρελαθεί τελείως.

"Χαίρομαι που είσαι ενημερωμένος.  Η Δέσποινα όπως είπες αποτελεί απειλή για τα λεφτά μου! Και με το να την σκοτώσω και τα χρήματα εσωζα και από εσένα έπερνα εκδίκηση."

Love Till Death | Υπό ΔιόρθωσηNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ