~Δέσποινα ~
Έφυγε. Ναι το ξέρω πως φταιω αλλά δεν θέλω να τον ερωτευτώ. Θα πληγωθω. Αν και κατι μου λεει πως τον έχω ήδη ερωτευτεί. Και τι εννοούσε οταν είπε για τις συνέπειες που θα ακολουθήσουν; Αν και αν κρίνω από το ύφος του, δεν θα ειναι για καλό. Ξεφυσιξα και ανέβηκα στο δωμάτιο μου. Κοίταξα λίγο την πόρτα του μα τελικά μπήκα στο δωμάτιο μου.
Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και κοιτούσα το ταβάνι. Σκεφτόμουν την ζωη μου και πως μέσα σε ενα βράδυ άλλαξε. Αχ βρε μπαμπά σκέφτηκα και σηκώθηκα. Πήγα στο τζάκι και έβαλα κι αλλα ξύλα για να μην σβήσει η φωτιά. Πηγαίνοντας προς το μπάνιο, σκόνταψα σε μια σακούλα. Τόση ώρα ήμουν στο δωμάτιο και δεν είχα προσέξει πως υπήρχαν αμέτρητες σακούλες.
Είκοσι σακούλες ήταν απο καταστήματα με ρούχα, που η κάθε μια περιείχε απο τέσσερα σύνολα ρούχων. Δέκα τσάντες με παπούτσια όλων των ειδών. Η τελευταία τσάντα είχε μέσα ολα τα είδη μακιγιάζ. Κραγιόν απο ολα τα χρώματα, ρουζ , σκιές όλων των αποχρώσεων και ολα τα υπολοιπα. Μόλις τα είδα ξετρελάθηκα!! Ολα ήταν η τελευταία λέξη της μόδας. Στην τελευταία σακούλα βρήκα ενα γράμμα.
*Ελπίζω όλα να σου αρέσουν και να είναι του γούστου σου. Μακάρι να έχω πετύχει τα νούμερα σου τόσο στα ρούχα όσο και στα παπούτσια. Θα τα πούμε και απο κοντα σύντομα.
Ιωάννα (αδερφη του Αρη κι προσεχώς κουνιάδα σου) *
Η αδερφή του. Πραγματικά εαν κρίνω απο το γούστο της πρέπει να είναι πανέμορφη.
Εβγαλαν τα ταμπελάκια απο όλα τα ρούχα και τα χαρτιά απο τα παπούτσια, τακτοποιοντας τα στην ντουλάπα. Μετά άνοιξα τα καλλυντικά και τα έφτιαξα στην σειρά πάνω στο έπιπλο με τον καθρέπτη.
Ολα αυτά μου πήραν περίπου μιάμιση ώρα. Κοίταξα το ρολόι κι η ώρα ηταν δώδεκα και μισή το βράδυ. Εβγαλα πια την μπλούζα του Άρη και έβαλα ενα ζευγάρι από της πιτζάμες που υπήρχαν στα ψώνια. Βέβαια όλα ήταν νυχτικακια λεπτά μέχρι λίγο πιο κάτω απο τον ποπο με ασορτι ρομπακια, εκτός απο δυο φυσιολογικές πιτζάμες. Τελος πάντων. Ξάπλωσα και ο ύπνος με πήρε αμέσως.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Το πρωί ξύπνησα και απλώθηκα λίγο ακόμα στο κρεβάτι μέχρι να σηκωθω. Εκανα ενα ντουζ,και μετά πήγα στην ντουλάπα για να ντυθώ. Διάλεξα ενα ζευγάρι μοβ δαντελωτα εσώρουχα και τα φόρεσα. Μετα βρήκα ενα μπορντό, δερμάτινο παντελόνι με μια μαύρη μπλουζα λεπτή.
ESTÁS LEYENDO
Love Till Death | Υπό Διόρθωση
De TodoΈνα μοιραίο βράδυ... η αιτία που η ζωή της Δέσποινας θα γίνει ένας εφιάλτης χωρίς όρια. Θα πρέπει να κάνει ότι της επιβάλλουν. Ο έρωτας όμως είναι πιο δυνατός από οτιδήποτε λένε. Και η Δέσποινα με τον Άρη το έμαθαν καλά αυτό. Ένας γάμος... μια δολο...